;
coinex

تاریخ معرفی آنر مجیک Vs مشخص شد؛ یک تاشو پرچمدار در راه است!

شرکت آنر با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی از گوشی پرچمدار جدید خود، تاریخ معرفی آنر مجیک Vs در کشور چین را با کاربران به اشتراک گذاشت.

بر اساس گزارش‌های موجود، رویداد معرفی محصولات آنر در تاریخ 23 نوامبر در کشور چین برگزار خواهد شد. در این رویداد شاهد حضور چندین محصول جدید از جمله سری آنر 80 و دومین گوشی تاشو این شرکت خواهیم بود.

همان طور که می‌دانید، در گزارش‌های اولیه از این دستگاه با عنوان Honor Magic V2 نام برده می‌شد، اما شایعات اخیر ادعا کرده بودند که نام آن Magic Vs خواهد بود. حال به تازگی تیزرها و تبلیغات رسمی منتشر شده، تایید کرده‌اند که گوشی تاشوی آینده آنر با نام Honor Magic Vs در بازار چین عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های آنر 2022

تاریخ معرفی آنر مجیک Vs

ویدئوی تبلیغاتی گوشی Magic Vs نشان می‌دهد که این دستگاه دارای یک طراحی منحصر به فرد بوده و به سمت داخل تا می‌شود. اطراف این گوشی با یک نوار طلایی پوشانده شده و به نظر می‌رسد در لبه بالایی آن یک جفت میکروفون و یک بلندگو وجود دارد.

طبق چیزی که در ویدیو دیده می‌شود، این گوشی در مقایسه با مدل قبلی بسیار نازک‌تر خواهد بود. تصویر زیر نیز یک طرح کلی از Magic Vs است که اخیرا در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) ظاهر شده است.

تاریخ معرفی آنر مجیک Vs

برای یادآوری، گوشی تاشو قبلی آنر با عنوان Honor Magic V وزنی حدود 293 گرم و ضخامت 14.33 میلی متری داشت. این گوشی دارای یک صفحه نمایش تاشو 7.9 اینچی OLED، یک صفحه نمایش پوششی 6.45 اینچی اولد، اسنپدراگون 8 نسل 1، 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت / 512 گیگابایت حافظه داخلی، یک باتری 4750 میلی آمپر ساعتی با شارژ 66 واتی و یک اسکنر اثر انگشت جانبی بود.

در جلوی این گوشی یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و در پشت آن یک ماژول دوربین سه گانه متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی وجود داشت.

به نظر می‌رسد که آنر مجیک Vs نیز تفاوت چندانی با مدل قبلی نداشته باشد. البته متاسفانه هنوز هیچ گونه اطلاعات رسمی و دقیقی درباره ابعاد، وزن و مشخصات Magic Vs توسط شرکت آنر منتشر نشده است.

با این حال شایعات اخیر ادعا کرده‌اند که گوشی Honor Magic Vs به چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز شده و احتمالا در حدود 261 گرم وزن دارد. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که احتمالا از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی به احتمال زیاد از رابط کاربری Magic UI 7.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ معرفی آنر مجیک Vs چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر