;
coinex

شکست چاشنی است که به موفقیت طعم می دهد

هیچ فرد موفقی بدون شکست موفق نمی شود و موفقیت بدون شکست معنی ندارد. با ورود به بازار تولید روغن شتر مرغ می توانید به صادرات و فروش عمده آن فکر کنید تا از این راه درآمدی بالا کسب کنید.

روغن شترمرغ خانگی

افرادی که معمولا سطح پوست آنها خشک و رطوبت ناپذیر است و ریزش مژه و ابرو دارند، از روغن شتر مرغ خانگی و روغن تقویت مژه عالی استفاده کرده تا طبع گرم این حیوان باعث تاثیر و جذب بهتر مواد بر روی سطح پوست شود تا میزان چربی را به درون بافتها انتقال داده و از حالت قارچی و خشکی در آید.

شتر مرغها کلا حیوانات پر خواصی هستند که از گوشت، تخم، چربی و پوست آنها استفاده های بی شماری می گردد و از دوران مصر باستان تا به امروز در اکثر داروها از مقداری روغن استفاده می کنند.

یکی از بهترین دست آوردهای بشر ساخت و تولید بیش از اندازه روغن شتر مرغ بوده که در تمامی عطاری و سایتهای اینترنتی به فروش می رسد، ولی جنس تقلبی آن باعث آسیب جدی به سطح پوست شده و عوامل جبران ناپذیری را رقم می زند و از آنجایی که افراد سود جوی بسیاری اجناس تقلبی را در بازار عرضه می کنند.

شکست چاشنی است که به موفقیت طعم می دهد

روغن شترمرغ روناک

از قابلیتهای مهمی که روغن شترمرغ روناک مکس لیدی یا دیگر برندهای روغن شترمرغ و سایر دانه روغنی گیاهی دارد این است که می ‌تواند در درمان زانو درد بسیار مؤثر باشد به این صورت که ابتدا باید این روغن را روی پوست زانوی خود ماساژ داده و بعد از آن استراحت کنید.

و حتی می‌ توان از کوفتگیهای عضلانی نیز با ماساژ دادن پنج‌ تا ده دقیقه این روغن و روی محل کوفته شده و سپس قرار دادن کمپرس آب گرم از این نوع دردها رها شویم در کل مهم‌ ترین تأثیری که استفاده از روغن شتر مرغ دارد می‌ تواند خاصیت ضد چروک بودن آن باشد.

و در صورت استفاده مداوم از آن می‌ توانید از چروکهای پوستی در دوران پیری جلوگیری کنید همچنین بیشتر افراد مسن و افرادی که به ‌دنبال حفاظت از ظاهر جوان و بدون چروک خود هستند پیشنهاد می‌ شود. تا از روغن شتر مرغ استفاده کنند زیرا روغن شترمرغ توانایی بازسازی سلولهای آسیب‌ دیده و همچنین کمک به تقسیم سلولی را دارد تمام این موارد سبب می‌ شود تا پوست ما حالت ضخیم ‌تری پیدا کند.

درنتیجه جوان‌ تر و شاداب‌ تر نشان داده شود استفاده از این روغن و ماساژ آن روی موها به سرعت رشد مو بسیار کمک کرده و سبب می ‌شود علاوه‌ بر مو، ناخنهای شما نیز از رشد بسیار خوب و مناسبی برخوردار باشد.

شکست چاشنی است که به موفقیت طعم می دهد

روغن شتر مرغ

توصیه می شود افرادی که از بیماریهای پوستی زیادی رنج می برند بهتر است از روغن شترمرغ نیز استفاده کنند زیرا این محصول علاوه بر داشتن اسیدهای چرب دارای مواد معدنی هم نیز می باشد که برای پوست بسیار مفید خواهد بود به همین منظور برخی از پزشکها به بیماران خود که دچار بیماریهای پوستی هستند روغن شترمرغ را توصیه خواهند کرد.

یکی دیگر از برندهای معروف در زمینه روغن شترمرغ، برند طبی اکلاس می باشد که این نمونه از کالا دارای طرفدارهای خاص خود نیز خواهد بود به همین منظور این محصول به فروشگاه های تحت نظر ماهم نیز ارسال خواهد شد تا برخی از افراد درون جامعه بتوانند به راحتی آن را خریداری کرده و از آن نیز استفاده نمایند.

در طب سنتی هم نیز درباره روغن شترمرغ و روغن سیاه دانه گفته شده است به همین منظور کاربرد این مدل از روغن در زمانهای قدیم تا به امروز در بین مردم رواج داشته است.

افرادی که از خارش شدید رنج می برند با استفاده چند وقت از روغن شترمرغ خارش اولیه خود را از دست داده و دیگر دچار آن نخواهند شد و همچنین آن دسته از دوستانی که در زیر آفتاب بسیار کار می کنند یا دچار سوختگیهای زیادی شده اند با استفاده از روغن شترمرغ به بهبود سوختگیهای پوست خود بسیار کمک می کنند.

شکست چاشنی است که به موفقیت طعم می دهد

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر