;
coinex

نگذارید ترس از باخت بیشتر از هیجان موفقیت باشد

نگذارید ترس از باخت بیشتر از هیجان موفقیت باشد. صادرات روغن شتر مرغ ارگانیک به خارج از کشور، طی فرآیند خاصی انجام می شود. برای دست یافتن به این امر لازم است عواملی رعایت شود و طبق استانداردهای بین المللی تولید روغن صورت گیرد. شما با این کار می توانید به سود و درآمد بالایی دست یابید.

روغن شترمرغ اصل

پیوستگی سرراست روغن شترمرغ اصل و ریزش مو می شود از تاثیرات آن متوجه شد. اگر صورت لاغری دارید و فاصله چشمها تا دماغ به اندازه یک بند انگشت می باشد.

از این محصول دور چشمها استفاده کنید که سبب پف کردن اطراف آنها می شود و همچنین رنگ کبود آن را به سمت شفافیت می کشاند و نیازی به انواع محصولات آرایشی و بهداشتی شیمیایی که موقتا دور چشمها را روشن می کنند نیست و اگر مرتب این محصول را مصرف کنید همه رنگ پوست صورت شما یکدست می شود. ورزشکاران مرتب ممکن است گرفتار کشیدگی تاندونها شوند که بهتر است قبل و بعد از ورزش به همه بدن خود این محصول را بمالند تا درد عضلات را آرام کند زیرا اگر به مدت زیاد درگیر درد بدن باشند نمی توانند تمرینات روزانه خود را انجام دهند و از مسابقات و برنامه زندگی خود عقب می افتند.

نگذارید ترس از باخت بیشتر از هیجان موفقیت باشد

روغن شترمرغ خانگی

افرادی که از بیماری سیاتیک رنج می برند، قطعا این روغن درمانی برای آنها نبوده و در اولین فرصت به پزشک مراجعه نموده تا درمان شوند.

ولی با استفاده از آن و مالش بر روی کمر منجر به کاهش درد به مدت چندین ساعت می شود و برای رفع گرفتگی عضلات یکی از موثر ترین روغنهایی به حساب آمده که تا به کنون روی این دست محصول نیامده است.

خانومها به زیبایی پوست خود اهمیت ویژه ای داده که برای روشن نگه داشتن رنگ، بردن جوش و لک روی صورت از محصولات آرایشی و بهداشتی مانند روغن شترمرغ خانگی استفاده می کنند که ضد میکروب و عواملهای مختلف روی سطح پوست بوده و با پخش مقداری از آن بر روی صورت و مالش به مدت ده الی پانزده دقیقه موجب رفع چین و چروک و عوامل نامبرده می گردد و تا زمان بهبود و برگشت رنگ پوست از این محصول در هفته ایی دو الی سه بار استفاده نمایید.

نگذارید ترس از باخت بیشتر از هیجان موفقیت باشد

روغن شترمرغ روناک

به شما این اطمینان را می ‌دهیم که پس ‌از مصرف روغن شترمرغ روناک یا حتی هر نوع دیگر از روغن شتر مرغ می ‌توانید با جای زخمهای کهنه‌ ی خود خداحافظی کنید فقط کافی است. تا روزانه در سه نوبت محل زخم را با این روغن چرب نمایید به شما پیشنهاد می‌ شود تا پس ‌از هر بار استحمام تمام بدن خود را با این روغن ماساژ دهید تا از خشکی پوستتان جلوگیری کنید در بین جوانان وجود جوش های صورت بسیار فراوان است.

اگر می ‌خواهید با جوش های خود خداحافظی کنید لازم است ابتدا صورت خود را به‌ خوبی با صابون زغال شست و شو داده و خشک نمایید سپس به مدت یک الی دو دقیقه با روغن شتر مرغ ماساژ داده و این عمل را تا سه ماه انجام دهید.

تا تاثیر آن را به‌ خوبی مشاهده کنید ترکیب روغن شتر مرغ و روغن رزماری می‌ تواند برطرف ‌کننده تب ‌خالهای شدید باشد علاوه‌ بر تمام اینها روغن شتر مرغ می‌ تواند به‌ جز پوست خاصیتهای درمانی نیز داشته باشد به‌ عنوان مثال شما می ‌توانید با ترکیب روغن شترمرغ و روغن سیاه‌ دانه دردهای سیاتیکی خود را تسکین دهید.

نگذارید ترس از باخت بیشتر از هیجان موفقیت باشد

.

 

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر