;
coinex

تجارت 9 میلیون دلاری تلگرام با نام‌های کاربری خاص!

حساب توییتر منتسب به شبکه‌ی TON از تجارت 9 میلیون دلاری تلگرام با نام‌های کاربری خبر داد. علاقه‌مندان به نام‌های کاربری خاص در تلگرام بیش از 9 میلیون دلار پرداخت کرده‌اند.

TON که شبکه‌ای غیرمتمرکز برپایه‌ی بلاک چین است، توسط تیم این شرکت توسعه داده شده است. این شبکه باز اخیرا از تجارت 9 میلیون دلاری تلگرام با نام کاربری خاص خبر داده است. حساب کاربری شبکه‌ی TON در توئیتی اعلام کرد که تاکنون بیش از ۵۰ نام کاربری معروف تلگرام به فروش رفته است. با این اوصاف به نظر می‌رسد تلگرام در درآمدزایی جدید خود موفق بوده است.

بیشتر بخوانید: آپدیت جدید تلگرام با چند ویژگی جذاب و کاربری منتشر شد

فروش نام کاربری و تجارت 9 میلیون دلاری تلگرام

شبکه‌ی باز TON در توئیتی اعلام کرد که کاربران تاکنون 9٫12 میلیون دلار برای خرید نام‌های کاربری خاص تلگرام هزینه‌کرده‌اند. در ادامه برای شما از نام‌های محبوب این پلتفرم پرده برمی‌داریم! در حراج اخیر تلگرام، Auto@ محبوب‌ترین نام کاربری بود که برای خریدارش 1٫4 میلیون دلار معادل  ۹۰۰٬۰۰۰ تون‌کوین هزینه برداشت. در رتبه‌های بعدی به ترتیب Bank@ و Avia@ و Chat@ و FIFA@ قرار گرفتند.

تجارت 9 میلیون دلاری تلگرام

تلگرام علاوه بر نام‌های کاربری سنتی، «نام‌های کاربری کلکسیونی» را نیز در خود جای داده است. جالب است بدانید که هم‌اکنون کاربران با مراجعه به وب‌سایت فرگمنت می‌توانند در طرح حراج نام‌های کاربری کلکسیونی شرکت کرده و نام محبوب خود را خریداری کنند.

فقط کافی است تا حساب تلگرام و والت TON خود را به وب‌سایت فرگمنت متصل کنید. تلگرام در خصوص امنیت سرویس فرگمنت به کاربران اطمینان داده است. به گفته تلگرام هویت کاربران در این وب‌سایت که برپایه‌ی شبکه‌ی TON توسعه داده شده است، ناشناس خواهد ماند. شما می‌توانید با ارز توین‌کوین نام کاربری محبوبتان را خریداری کنید. پرداخت‌هایی که در این وب ‌سایت انجام می‌شود شامل کارمزد 5 درصدی خواهد بود. ضمنا شما نیز می‌توانید اگر مالک نام کاربری کلکسیونی در تلگرام هستید، اقدام به فروش آن در فرگمنت نمایید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تجارت 9 میلیون دلاری تلگرام با نام‌های کاربری خاص چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر