;
coinex

با کنار گذاشتن ترسهایم به ثروت میلیاردی رسیدم

با کنار گذاشتن ترسهایم به ثروت میلیاردی رسیدم. شما باید همیشه جرات انجام غیر ممکن ها را داشته باشید. فقط به فکر آسایش خود نباشید سعی کنید از این دایره خارج شوید و خود را رشد دهید و من با این روش توانستم در عرصه انواع روسری بدرخشم. حوزه ی کاری من بیشتر مرتبط با روسری ابریشم و ساتن داشت که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

روسری

امروزه لباسی که وظیفه اصلی و اولیه های زنان مسلمان را ایفا می کند روسری می باشد که جدیدترین و شیک ترین این محصول در سراسر کشور به صورت عمده مبادله می شود. نحوه استفاده از این محصول اغلب به صورت مربعی و مثلثی شکل می باشد که روسریهای مربعی شکل اغلب برای پوشش سر و گردن و روسریهای مثلثی شکل به صورت نمادین همراه با مقنعه برای آویز گردن کاربرد دارد.

رختی که از میزان ارزش و شکوه بالایی در صنعت پوشاک برخودار است روسری می باشد که در حین خرید این محصول باید به نکات مهمی توجه کنید. رنگ یکی از معیارهایی است که در حین خرید باید اول به آن توجه بسزایی کنید چونکه اگر رنگ درستی را انتخاب نکنید باعث ناهماهنگیراحت بودن روسری یکی از معیارهایی است که اغلب بانوان به دنبال آن هستند که باید از وزن سبک و جنس باکیفیت و طرح ساده ای داشته باشد. قواره روسری علاوه بر کیفیت و جنس یکی از مهم ترین معیارهایی است که تعیین کننده قیمت محصول می باشد.

با کنار گذاشتن ترسهایم به ثروت میلیاردی رسیدم

روسری ابریشم

در دنیای مد و فشن یکی از اکسسوریهای مورد علاقه ی خانمها روسری ابریشم تهران است که در طرحهای جدید، ساده و شیک مورد استفاده قرار می گیرد در کشور ما اما روسریها نه تنها به عنوان اکسسوری بلکه به عنوان یک پوشش مورد استفاده قرار می گیرند. اینکه روسری به عنوان پوشش استفاده شود باعث می شود که خانما همواره به دنبال روسریهایی باشند که علاوه بر زیبا و شیک بودن سبک، نرم و خنک نیز باشند. در طراحی و بافت پارچه لباسها از جنسهای مختلف نخ استفاده می شود اما استفاده از نخ ابریشم برای بافت پارچه و تهیه لباس از زمانهای بسیار دور مرسوم بوده است، در گذشته لباسهایی که از جنس ابریشم بودند به دلیل لطافت و نرمی خاصی که داشتن گران قیمت تر بوده و معروف بود که اعیان و خان زاده ها ازاین لباسها استفاده می کردند.

اما تاریخچه ی استفاده از روسری کوتاه مجلسی به حدود 350 سال قبل و به ملکه مصر باستان برمیگردد که روسری کوچکی را همراه با تزئینات دیگر به سر خود می بست، شاید برای شما جالب باشد که بدانید استفاده از روسری در میان مردان هم مرسوم بوده و این نوع استفاده به حدود 200 سال قبل از میلاد و به سربازان چینی برمی گردد که برای مشخص شدن درجه و جایگاهشان روسریهایی را با طرح و رنگهای مختلف که نشان دهنده ی رتبه ی آنان بود می بستند.

با کنار گذاشتن ترسهایم به ثروت میلیاردی رسیدم

روسری سیمارو

شال و روسری سیمارو نوعی پوشش برای خانمها به حساب می آید پوشیدن آن توسط دختر خانمها و خانمها واجب است. این محصول در طرح و رنگهای متعددی تولید می شود امروز خرید اینترنتی شال و روسری بسیار به صرفه می‌باشد شال و روسری با برند سیمارو به صورت آنلاین می توانید سفارش دهیم.

شال و روسری علاوه بر رنگهای متنوع دارای جنسهای متعددی و سایزهای متفاوت می باشد انتخاب شال و روسری به عوامل مختلفی بستگی دارد. تنوع رنگ در شال و روسری به ما کمک می کند به راحتی بتوانیم با لباس مورد نظرمان ست کنیم و یک ظاهری آراسته داشته باشیم. بعضی محصولات آنقدر تنوع در جنس و رنگ آن فراوان است که به راحتی می توانیم با رفتن به چند فروشگاه جنس مورد نظرمان را انتخاب کنیم.

روسری سیمارو از جمله کالاهایی است که امروزه با طرح و رنگهای زیبا و جذاب از آن روبرو هستیم و قیمت روسریها متغیر است و بستگی به نوع روسری مجلسی و درجه کیفی آن دارد آنچه باعث میشود روسریها را از یکدیگر تفکیک کنیم طرح آن می باشد.

با کنار گذاشتن ترسهایم به ثروت میلیاردی رسیدم

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر