;
coinex

خرید تتر چه مزایا و معایبی دارد؟

تتر یکی از ارزهای دیجیتال با ارزش ثابت یک دلار است که به عنوان استیبل کوین شناخته می‌شود. تتر یک ارز دیجیتال لایه دوم با پلتفرم  Omniبوده که روی بلاکچین بیت کوین ساخته شده است. اما مزایا و معایب خرید تتر چیست؟

این ارز باارزش یک ویژگی متمایز کننده و متفاوت دارد و آن هم ثبات آن است. این رمزارز با بسیاری از ارزهای دیجیتالی که پیش از این شناخته‌اید، متفاوت است؛ دلیل آن هم این نکته است که تتر یک توکن متمرکز به شمار می‌رود. به همین دلیل هنوز هم مناقشه‌ها و حدس و گمان‌های زیادی در خصوص ماهیت واقعی آن وجود دارد. اما مزایا و معایب خرید تتر چیست؟ در ادامه به آن بیشتر خواهیم پرداخت.

آشنایی با ارز دیجیتال تتر

با این که تتر رواج زیادی در بین ارزهای دیجیتال پیدا کرده است؛ اما هنوز هم در خصوص معامله آن، حرف‌وحدیث‌های مختلفی وجود دارد. برخی اذعان داشته‌اند که خرید تتر می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مطمئن و کم ریسک باشد و برخی دیگر، خریدوفروش آن را گزینه‌ای نامناسب برای نگهداری سرمایه معرفی کرده‌اند. اما واقعاً دلیل این همه مناقشه بین افراد چیست؟ بیایید با هم یک بار برای همیشه با تتر بیشتر آشنا شویم و مزایا و معایب آن را بررسی کنیم.

تتر ارز دیجیتالی است که توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود. از سوی دیگر، این رمزارز به عنوان USDT نیز شناخته می‌شود. یکی از دلایل اصلی شهرت تتر در بین معامله‌کنندگان این نکته است که تتر به عنوان اولین ارز دیجیتال پایدار برای تجارت در بازارهای کریپتو ایجاد شد. از آن جایی که تتر به وسیله دلار امریکا پشتیبانی می‌شود، ثبات بالایی دارد.

تتر در سال 2014 و توسط صرافی ارز دیجیتال BitFinex ایجاد شد و نماد USDT به عنوان نماد تجاری آن شهرت یافت. خرید تتر برای آن دسته از سرمایه‌گذارانی که دوست دارند تا از نوسانات ذاتی بازار ارزهای دیجیتال و توکن‌ها فاصله بگیرند، بسیار مناسب خواهد بود. جوهره اصلی تتر، ثبات است. این در حالی است که سایر ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم و … نوسانات مختلفی را در این بازار تجربه می‌کنند. ارزش USDT تنها با تغییر ارزش دلار تغییر پیدا خواهد کرد.

خرید تتر چه مزایا و معایبی دارد؟

مزایا و معایب خرید تتر

بدون شک، تتر یک ارز دیجیتال بسیار محبوب است. بسیاری از افراد معاملات خودشان در بازارهای کریپتو را به کمک تتر انجام می‌دهند. اما آیا واقعاً خرید تتر کار درستی است؟ برای پاسخ دادن به این سؤال، بهتر است تا به برخی از مهم‌ترین مزایا و معایب خرید این ارز دیجیتال نگاهی بیندازیم.

مزایای خرید تتر

  • نوسان بسیار کم: یک تغییر جزئی در ارزش قیمت ارزهای دیجیتال کافی است تا زیان زیادی برای دارندگان آن‌ها به وجود بیایید. درحالی‌که تتر یک ارز دیجیتال با حداقل نوسان ممکن است. از آن جایی که ارزش این ارز دیجیتال مستعد تغییرات مختلف نیست، خرید تتر یک گزینه سرمایه‌گذاری مناسب است. به‌بیان‌دیگر ترس بازار، کمترین تغییر را بر قیمت تتر دارد. حتی اگر روزی بازار ارزهای دیجیتال سقوط کند، سرمایه‌گذاران می‌توانند از تتر برای تضمین حفظ سرمایه خود استفاده کنند.
  • شفافیت: دلار آمریکا به صورت مستقیم از تتر حمایت می‌کند. از این رو هیچ حرف‌وحدیثی در خصوص شفافیت آن باقی نخواهد ماند. بسیاری از کاربران، بیت کوین، توکن‌ها و سایر آلت کوین‌ها را به دلیل عدم شفافیت و نوسانات زیاد مورد انتقاد قرار می‌دهند. درحالی که این امر برای ارز تتر صادق نیست.
  • امنیت بالا: تتر بر روی شبکه بلاکچین بیت کوین ساخته شده است. از این رو تمامی تراکنش‌های انجام‌شده با این ارز، به‌خوبی در برابر تهدیدات و مشکلات احتمالی محافظت‌شده‌اند. بسیاری از کارشناسان عنوان داشته‌اند که به جای خرید فیات، دست به خرید تتر بزنید.
  • سرعت: تمامی ارزهای دیجیتال دارای سرعت تراکنش بسیار بالایی هستند. تتر نیز از این قاعده مستثنا نیست. زمانی که قصد خرید و یا فروش تتر را داشته باشید، هیچ مشکلی شما را تهدید نکرده و می‌توانید تراکنش خودتان را با سرعت بسیار بالایی انجام دهید. از سوی دیگر این ارز دیجیتال برای هر نوع معامله‌ای مفید خواهد بود؛ زیرا دلار آمریکا ارزش دقیق آن را مشخص می‌کند.

خرید تتر چه مزایا و معایبی دارد؟

معایب خرید تتر

  • رمز ارز متمرکز: یک شرکت متمرکز وظیفه تنظیم و رسیدگی به تتر را بر عهده دارد. همین امر برخلاف ذات واقعی سایر ارزهای دیجیتالی است که کسی بر آن‌ها نظارتی ندارد. هیچ مرجع واحدی نمی‌تواند کوچک‌ترین تغییری در قیمت‌های ارزهای دیجیتال ایجاد کند این در حالی است که این موارد در خصوص تتر صادق نیست.
  • پتانسیل سرمایه‌گذاری پایین: تتر به عنوان یکی از توکن‌های کم نوسان شهرت دارد. این بدان معنی است که اگر ارزش سایر ارزهای دیجیتال بنا به دلایلی افزایش پیدا کند، ارزش تتر بدون تغییر باقی خواهد ماند.
  • خرید مناقشه برانگیز: خرید تتر در سال‌های گذشته به یک موضوع داغ بدل شده است؛ زیرا شرکت تنظیم‌کننده و نظارتی آن هیچ گزارش حسابرسی به خصوصی از زمان آغاز این ارز دیجیتال، ارائه نکرده است. همین امر، کاربران را در خصوص اعتبار آن به تردید انداخته است.

خرید تتر در نوبیتکس در سریع‌ترین زمان ممکن

تتر ارز دیجیتال مطمئن و ایمنی است و برای افرادی که قصد دارند تا با خیال راحت سرمایه‌گذاری کنند، خرید تتر گزینه‌ای بسیار مناسب خواهد بود. اگر شما هم قصد دارید تا به ساده‌ترین شکل ممکن و در سریع‌ترین زمان دست به خرید و یا فروش تتر بزنید، نوبیتکس دقیقاً چیزی است که به دنبال آن خواهید بود. نوبیتکس به عنوان امن‌ترین صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال شناخته‌شده که هم‌اکنون بیش از 4 میلیون کاربر فعال دارد. شما نیز می‌توانید به سادگی از تمامی خدمات ارائه شده این صرافی، جهت معامله تتر استفاده کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر