;
coinex

دستور رئیس جمهور برای رفع سریعتر مشکل کسب و کارهای آنلاین

رئیس‌جمهور برای رفع سریعتر مشکل کسب و کارهای آنلاین به وزیر ارتباطات دستور داد تا وضعیت کسب‌وکارها را در بستر اقتصاد دیجیتال بررسی و مشکلات را رفع کند.

دیروز 22 آبان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت دستور داد تا رفع سریعتر مشکل کسب و کارهای آنلاین از آسیب‌های بیشتر در دستور کار قرار بگیرد. وی در خصوص آمارهای افزایش تولید در بخش‌های مختلف با اشاره به گزارش ارائه‌شده از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره ، این افزایش را حاصل بهبود عملکرد در عرصه‌های متعدد اقتصادی خواند و اعلام کرد: «رسانه‌ها با انعکاس و تبیین درست این موفقیت‌ها می‌توانند امید و اعتماد عمومی جامعه را ارتقا دهند.»

بیشتر بخوانید: رئیس مجلس هم خواستار رفع فیلتر اینستاگرام و واتس اپ است [+ ویدئو]

رفع سریعتر مشکل کسب و کارهای آنلاین در دستور کار قرار گرفت

در گزارش‌هایی که توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت به هیئت دولت ارائه شده بود، میزان تولید در شرکت‌های صنعتی و معدنی بورسی که 50 درصد تولید کشور تشکیل می‌دهد، در مهر امسال نسبت به سال گذشته 7.7 درصد رشد اتقاف افتاده است.

رفع سریعتر مشکل کسب و کارهای آنلاین

در جلسه اخیر هیئت دولت رئیس جمهور همچنین با تاکید بر الزام ایجاد هیئت مولدسازی اموال راکد و مازاد دستگاه‌ها در وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت:

«مولدسازی اموال مازاد و راکد دستگاه‌ها می‌تواند با رفع محدودیت‌های تأمین مالی، تحرکی جدی در اقتصاد کشور به‌وجود آورد و دولت با تشکیل این هیئت و نظارت دقیق بر عملکرد آن تلاش خواهد کرد مولدسازی اموال و دارایی‌ها مازاد دستگاه‌ها تسریع شود.»

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با دستور در خصوص رفع مشکل کسب و کارهای آنلاین ، وزیر ارتباطات را مأمور به بررسی وضعیت کسب‌وکارها در بستر اقتصاد دیجیتال کرد.

وی همچنین با اشاره و تاکید به نام سال، استفاده از فرصت باقیمانده از سال جاری را برای ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌های دانش‌بنیان در کشور حائز اهمیت دانست و  تأکید کرد: «اگرچه افزایش تعداد و تنوع واحدهای دانش‌بنیان در کشور مهم است، اما نباید اجازه داد ارتقای کیفی عملکرد مجموعه‌های دانش‌بنیان قربانی افزایش کمی این واحدها شود.»

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره دستور رئیسی براب رفع سریعتر مشکل کسب و کارهای آنلاین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر