;
coinex

تاریخ رونمایی سری آنر 80 رسما تایید شد

تاریخ رونمایی سری آنر 80 در 23 نوامبر (2 آذر ماه) رسماً تایید شده است. این سری با سه مدل و ویژگی‌های متفاوتی به همراه یک گوشی تاشو این برند عرضه خواهد شد.

آنر اخیراً تأیید کرده است که رویدادی را در تاریخ 23 نوامبر (2 آذر ماه) به عنوان تاریخ رونمایی سری آنر 80 در نظر گرفته است. به گفته این شرکت، همچنین گوشی تاشو آنر مجیک Vs و رابط کاربری Magic UI 7.0 در این رویداد رونمایی خواهد شد. امروز تایید شد که سری گوشی‌های هوشمند Honor 80 نیز در کنار محصولات فوق رونمایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های آنر 2022

تاریخ رونمایی سری آنر 80 و برخی مشخصات آن تایید شد

تیزرهای رسمی نشان می‌دهد که سری آنر 80 دارای نمایشگری با لبه های خمیده خواهد بود. همچنین یک برش قرصی شکل نیز در موقعیت بالا و مرکز آن وجود دارد. بریدگی صفحه نمایش کوچکتر از بریدگی دوربین‌های سلفی دوگانه در شیائومی سیوی 2 است.

تاریخ رونمایی سری آنر 80

تنظیمات دوربین عقب همان زبان طراحی سری آنر 70 را به ارث برده است. طرح بقیه قسمت‌های پشتی گوشی نیز به شکل موج‌های آب است. گزارش ها نشان می‌دهد که سری آنر 80 از سه مدل گوشی تشکیل خواهد شد. حدس زده می‌شود که آنر 80 SE دارای تراشه مدیاتک Dimensity 1080 بوده و از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی کند.

آنر 80 احتمالاً دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 778G پلاس بوده و از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که آنر 80 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه شود. احتمالاً این گوشی پرچمدار سری آنر 80 از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی کند.

در مورد گوشی تاشو Honor Magic Vs باید گفت که دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است. انتظار می‌رود این گوشی دارای یک باتری دو سلولی 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی باشد. سری آنر 80 و مجیک Vs ممکن است با رابط کاربری Magic UI 7.0 که مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 است، به بازار عرضه شوند. گفته می‌شود ضخامت آن 14.3 میلی‌متر است و احتمالاً وزن آن کمتر از گوشی تاشو آنر مجیک V سال گذشته است. بقیه مشخصات مجیک Vs می‌تواند مشابه نسخه قبلی خود باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی سری آنر 80 و برخی مشخصات آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر