;
coinex

طرح فروش کرمان موتور در بورس کالا آبان 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش کرمان موتور در بورس کالا آبان 1401 اعلام شد و بر این اساس سه خودرو جک J4 ، جک S5 و کی ام سی T8 در روزهای پایانی آبان ماه راهی بورس کالا می‌شوند.

کرمان موتور در ادامه طرح‌های فروش خود در مدت اخیر،‌ تصمیم داد از ساعت 8:15 روز شنبه 28 آبان ماه 1401، 100 دستگاه سدان جک جی 4، 100 دستگاه شاسی بلند جک اس 5 و 100 دستگاه پیکاپ کی ام سی تی 8 را در بورس کالا عرضه کند.

بیشتر بخوانید: نتایج قرعه کشی ایران خودرو آبان 1401 ؛ اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوری محصولات ایران خودرو!

طرح فروش کرمان موتور در بورس کالا آبان 1401

میزان پیش پرداخت برای خرید این محصولات نیز 25 درصد است. در ادامه جزئیات شرایط فروش جک J4، جک S5 و کی ام سی T8 در بورس کالا را می‌بینید:

طرح فروش کرمان موتور در بورس کالا آبان 1401 [+ شرایط و قیمت]
شرایط فروش کرمان موتور در بورس کالا آبان 1401
کرمان موتور در این طرح جک جی 4 را با قیمت پایه 472 میلیون، جک اس 5 را با قیمت پایه 883 میلیون و پیکاپ کی ام سی تی 8 را با قیمت پایه 860 میلیون تومان به فروش می‌رساند. گفتنی است که مشتریان علاوه بر قیمت خودرو باید هزینه‌های مالیات و عوارض به همراه هزینه‌های متغیر را نیز بپردازند که مقدار آن برای هر خودرو در جداول بالا درج شده است.

این خودروها در دو رنگ سفید و مشکی با موعد تحویل 13 دی 1401 در بورس عرضه می‌شوند و مانند دیگر طرح‌های فروش، هر کد ملی تنها می‌تواند روی یکی از کدهای عرضه شده ثبت سفارش انجام دهد و به هر کد ملی نیز یک خودرو ارائه می‌شود. علاوه بر این فرایند صدور سند و شماره‌گذاری خودرو نیز تنها به نام شخص خریدار انجام می‌شود.

گفتنی است مشتریان بلافاصله پس از این که اصل مبلغ معامله شده در بورس کالا را تسویه کردند، باید به سایت فروش اینترنتی کرمان موتور به آدرس customer.kermanmotor.ir مراجعه کرده و یک پروفایل شخصی را ایجاد و تکمیل کنند تا خودرو به آنها تحویل داده شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش کرمان موتور در بورس کالا آبان 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر