;
coinex

عرضه قابلیت نظرسنجی واتساپ برای تمام کاربران

به نظر می‌‌‌‌‌‌‌رسد قابلیت نظرسنجی واتساپ برای تمام کاربران فعال شده است؛ قابلیتی که تا چندی پیش به صورت آزمایشی برای برخی از کاربران فعال شده بود.

پیش از اعلام این خبر واتساپ بر روی پروژه‌ای کار می‌‌‌‌‌‌‌کرد تا قابلیت نظرسنجی واتساپ در چت های گروهی امکان‌پذیر شود و حالا پس از گذر از مراحل آزمایشی در دسترس تمامی کاربران این پیامرسان قرار گرفته و با آخرین بروزرسانی فعال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: امکان استفاده از یک حساب واتساپ در چند گوشی به زودی عرضه می‌شود

قابلیت نظرسنجی واتساپ

علاوه بر قابلیت نظرسنجی واتساپ ، ویژگی های دیگری نیز به این پلتفرم اضافه شده که به کاربران در پیدا کردن کسب و کارها کمک خواهد کرد.

قابلیت جدید واتساپ قبلا در نسخه پایدار آن فعال بود و حالا در نسخه بتا آن نیز موجود است و کابران می‌‌‌‌‌‌‌توانند از این ویژگی در چت‌های گروهی و مکالمات خصوصی‌شان استفاده کنند. این ویژگی برای هر نظرسنجی 12 پاسخ متفاوت طراحی کرده است. البته باید به این نکته توجه داشت، نظر سنجی فقط در صوتی امکانپذیر است که حداقل دو گزینه وجود داشته باشد.

عرضه قابلیت نظرسنجی واتساپ

کاربران در انتخاب تعداد گزینه‌هایشان آزاد هستند. همچنین افراد می‌‌‌‌‌‌‌توانند تا قبل از پایان زمان نظرسنجی گزینه انتخابی‌شان را بدون هیچ محدودیتی تغییر بدهند.

برای ایجاد نظرسنجی کاربرانی که از اندروید استفاده می‌‌‌‌‌‌‌کنند باید از طریق دکمه پیوست (attachment) و کابران iOS با انتخاب گزینه «+» در Poll اقدام کنند. پس از گذر از این مراحل کاربران می‌‌‌‌‌‌‌توانند سوال خود را تایپ کرده و گزینه‌های مربوط به آن را ایجاد کنند.

قابلیت نظرسنجی واتساپ

گفته بودیم که علاوه بر قابلیت نظرسنجی واتساپ قابلیت دیگری نیز به این رسانه اضافه شده است. این ویژگی تحت عنوان Directory در اختیار کاربران برخی کشورها مانند برزیل قرار گرفته که به کاربران اجازه می‌‌‌‌‌‌‌دهد کسب و کارهای محلی کوچک اطرافشان را به راحتی پیدا کنند.

این ویژگی که با نام Business Search شناخته می‌‌‌‌‌‌‌شود به افراد اجازه می‌‌‌‌‌‌‌دهد تا کسب و کارها را بر حسب نیازشان دسته بندی و فیلتر کنند. مشاغلی مانند بانکداری، غذا و رستوران و نوشیدنی و سفر. گفتنی است که متا در تلاش است که با ارائه و در دسترس قرار دادن این دو ویژگی حضور پررنگ‌تری در حوزه تجارت الکترونیک داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت نظرسنجی واتساپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر