;
coinex

سیو مسیج واتساپ در راه است؛ تقلیدهای ادامه‌دار متا از تلگرام!

با ارائه شدن سیو مسیج واتساپ که قرار است به‌زودی انجام شود، ارسال پیام و نگه‌داری آن‌ برای خودتان در واتساپ می‌تواند بسیار آسان‌تر از قبل شود.

کاربران اندروید گزینه‌های مناسب زیادی برای یادداشت برداری و ذخیره لینک‌ها جهت دسترسی به آن‌ها در آینده دارند. شما در حال حاضر می‌توانید بهترین برنامه‌های یادداشت‌برداری را انتخاب کنید، یا فقط به چیزی که قبلاً هر روز استفاده می‌کردید، مانند تلگرام یا اسلک تکیه کنید. این سرویس‌های پیام‌رسان به شما امکان می‌دهند پیام‌ها را برای بعد ذخیره کنید و در واقع به خودتان پیام دهید. به نظر می‌رسد که کارکنان واتساپ علاقه‌مند به ارائه سیو مسیج در واتساپ باشند و اکنون در حال آزمایش پیشرفت‌های خود در زمینه ارسال پیام شخصی هستند.

بیشتر بخوانید: فیلترینگ دائمی اینستاگرام و واتساپ ؛ زمستانی سرد در انتظار کارآفرینان اینترنتی!

قابلیت سیو مسیج واتساپ

اگر به آن عادت ندارید، پیام دادن به خودتان ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما کاربردهای خود را نیز دارد. به عنوان مثال به جای نصب یک برنامه اختصاصی مانند Pocket برای مدیریت لینک‌های وب جهت بازدید مجدد، یا برنامه‌ای مانند Google Tasks برای حفظ لیست‌های مواد غذایی، برخی از ما می‌توانیم واتساپ را به عنوان یک راه حل همه کاره و راحت‌تر در نظر بگیریم. از آنجایی که قابلیت پشتیبانی چند دستگاه در واتساپ از قبل در دسترس است، حتی می‌توانید از چت با خودتان برای انتقال فایل‌های کوچک بین دستگاه‌ها استفاده کنید.

با انتشار نسخه بتای 2.22.24.2جدید برنامه اندرویدی واتساپ، WABetaInfo اشاره می‌کند که آزمایش‌کنندگان بتا واتس‌اپ برای آزمایش ویژگی «سیو مسیج واتساپ» دسترسی پیدا می‌کنند. همانطور که از این نام ممکن است نشان داده شود، واتس اپ در حال اضافه کردن یک گزینه چت است که تا حدودی گیج‌کننده با عنوان «Me(you)» نامگذاری شده است.

سیو مسیج واتساپ

هنگامی که در واتساپ روی دکمه شناور (FAB) در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه می‌زنید، از شما می‌خواهد به یک مخاطب جدید، یک گروه جدید یا یک انجمن جدید پیام دهید. در زیر این گزینه‌ها لیستی از تمام مخاطبین خود را مشاهده می‌کنید که از واتساپ نیز استفاده می‌کنند. گزینه جدید در به‌روزرسانی‌های آتی برای ارسال پیام به خود احتمالاً در بالای لیست مخاطبین شما قرار می‌گیرد.

این قابلیت را با سایر ویژگی‌های واتساپ اشتباه نگیرید، این امکان وجود دارد که در واتساپ با استفاده از Click to Message link یا با استفاده از یک گروه واتس‌اپ که تنها عضو آن خودتان هستید، به خود پیام ارسال کنید. با این حال، این روش‌ها به‌جای ویژگی‌های واقعی و اختصاصی این کار، کاملاً در حوزه راه‌حل‌ها قرار می‌گیرند، و خوب است که یک گزینه را مستقیماً در منوی FAB نیز داشته باشید. برای آن زمان، پیشنهاد می‌کنیم این قابلیت سیو مسیج واتساپ را به لیست چت خود پین کنید، بنابراین دسترسی به آن در برگه اشتراک‌گذاری از برنامه‌های دیگر آسان است بدون اینکه هر بار از Click to Message link استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سیو مسیج واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر