;
coinex

پیامرسان های داخلی پتانسیل میزبانی از کاربران خارجی را ندارند!

حسین ریاضی با اشاره به ظرفیت‌های پیامرسان داخلی عنوان کرد که پیامرسان های داخلی پتانسیل میزبانی از کاربران خارجی را ندارند! در تکراتو بخوانید.

رئیس هیات‌مدیره سندیکای صنعت مخابرات عنوان کرد که استفاده از پیام‌رسان‌ها با هدف برقراری ارتباط گروهی با افراد خاص صرف نظر از موقعیت مکانی یا ملیت و محل سکونت دائم یا موقت آنها به‌منظور ارتباطات شخصی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی است که پیام‌رسان‌های داخلی فاقد چنین قابلیتی به‌طور کامل هستند و در نتیجه نمی‌توانند تسهیل‌گر ارتباطات بین‌المللی باشند.

بیشتر بخوانید: مهمترین و جدیدترین اخبار فیلترینگ و محدودیت های اینترنتی! / از ضرر قطعی اینترنت تا فیلترینگ اپلیکیشن ها!

تحمیل پیامرسان های داخلی به خارجی‌ها غیرممکن است

حسین ریاضی رئیس هیات‌مدیره سندیکای صنعت مخابرات، در خصوص عملکرد پیامرسان های داخلی گفت: «استفاده از پیام‌رسان‌ها با هدف برقراری ارتباط گروهی یا با افراد خاص، صرف نظر از موقعیت مکانی یا ملیت و محل سکونت دائم یا موقت آنها به‌منظور ارتباطات شخصی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی است که پیام‌رسان‌های داخلی فاقد چنین قابلیتی به‌طور کامل هستند و برای برقراری ارتباط با افراد یا شرکت‌هایی که شماره موبایل ایرانی ندارند و ایرانی نیستند یا ایرانی هستند ولیکن مقیم خارج از کشور هستند، مشکلاتی دارند و لذا نمی‌توانند تسهیل‌گر ارتباطات بین‌المللی باشند.»

 پیامرسان داخلی

وی همچنین ادامه داد: «به واسطه تسهیل‌گری که پیام‌رسان‌های خارجی در روابط اقتصادی و آموزشی و صنعتی و بازرگانی انجام می‌دهند، بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی روی آنها شکل گرفته و محدودیت‌هایی که بر برخی پیام‌رسان‌های خارجی اعمال شده، برای رشد اقتصادی کشور مانع ایجاد کرده که نتیجه آن کاهش رشد صادرات و فعالیت‌های اقتصادی در کشور است و لذا باید طوری مدیریت شود که محدودیت‌ها برداشته شود.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ظرفیت‌های پیامرسان های داخلی چیست؟ نظرات خود را با تکراتو و دیگر کاربران در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر