;
coinex

کاربران جدید توییتر تا 90 روز امکان خرید اشتراک توییتر بلو ندارند!

پس از راه‌اندازی ناموفق توییتر بلو پولی توسط ایلان ماسک، قرار شد تغییراتی در این سرویس ایجاد شد. یکی از این تغییرات خریداری تیک آبی پس از 90 روز توسط کاربران جدید توییتر است.

پس از تصاحب شرکت توییتر توسط ایلان ماسک، برخی ویژگی‌های این اپلیکیشن با تغییر روبرو شد. یکی از این تغییرات مربوط به پولی شدن اشتراک تیک آبی توییتر بود. اما راه‌اندازی این سرویس با مشکلاتی روبرو شد.

اشتراک هشت دلاری توییتر بلو که تیک آبی تأییدیه این شبکه اجتماعی را نیز شامل می‌شد، هفته پیش رسماً برای کاربران iOS ارائه شده بود و این کاربران امکان ثبت نام در آن برای دریافت تیک آبی را داشتند. با این حال، مشکلات بسیار زیادی پس از این فرآیند صورت پذیرفت که منجر به جعل حساب کاربری بسیاری از کاربران از جمله حتی خود ایلان ماسک شد.

بسیاری از جعل‌کنندگان هویتی پس از دریافت تیک آبی، حساب افراد مشهور را جعل کردند. در این میان حساب «عیسی مسیح» از جمله حساب‌هایی بود که موفق شد تیک آبی خود را دریافت کند.

با توجه به همین مشکلات، به عنوان یک اقدام پیشگیرانه توییتر تصمیم گرفت تا ثبت‌ نام کاربران جدید توییتر در این سرویس را متوقف کرده و در حال حاضر به نظر می‌رسد که محدودیت‌هایی جدید به منظور جلوگیری از وقوع چنین مشکلاتی در آینده گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: واکنش ایلان ماسک به استعفای دسته جمعی کارکنان توییتر ؛ برایم مهم نیست!

ثبت‌نام کاربران جدید توییتر در توییتر بلو پس از 90 روز

با توجه به توضیحاتی که در وب‌سایت توییتر ذکر شده، این شرکت احتمالاً در تاریخ  8 آذرماه پس از راه‌اندازی مجدد سرویس اشتراکی Twitter Blue خود به کاربرانی که زمان عضویت آنها در این شبکه اجتماعی کمتر از 90 روز بوده، اجازه ثبت نام در آن را نخواهد داد.

بنابراین کاربران جدید توییتر نمی‌توانند بلافاصله پس از ایجاد حساب کاربری جدید، این اشتراک را خریداری کرده و فوراً تیک آبی تأییدیه دریافت کنند. این تصمیم در صفحه About Twitter Blue از وب‌سایت رسمی توییتر به صورت رسمی و عمومی اعلام شده است. این اقدام می‌تواند راه‌حلی برای کاهش حساب‌های کلاهبرداری‌ و جعل‌کننده حساب‌های دیگران (به خصوص افراد مشهور) محسوب شود. در واقع قادر خواهد بود که مشکلات این شبکه اجتماعی از زمان راه‌اندازی این سرویس را رفع کند.

کاربران جدید توییتر

علاوه بر این، مدیرعامل جدید توییتر، ایلان ماسک اعلام کرده است که پس از راه‌اندازی مجدد این سرویس، حساب‌های تأیید‌شده در زمان تغییر نام کاربری خود، تیک آبی را از دست داده تا پس از بررسی و تأیید دوباره توییتر مبنی بر پیروی از سیاست‌های این شبکه اجتماعی، مجدداً آن را به دست آورند. ماسک همچنین گفته بود که اگر قصد ایجاد یک حساب «طنز» (Parody) را دارید، باید در بیوگرافی و نام حساب خود به این موضوع اشاره کنید.

طبق نسخه آرشیو ارائه‌شده توسط Wayback Machine، برنامه قدیمی توییتر پیش از این دوره انتظار مشخصی نداشت، اما شامل هشداری بود که «حساب‌های توییتر ایجاد‌شده در تاریخ 9 نوامبر 2022 (18 آبان 1401) یا بعد از آن، اجازه ندارند مشترک توییتر بلو شوند».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ثبت‌نام کاربران جدید توییتر در توییتر بلو پس از 90 روز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر