;
coinex

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S20 FE منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S20 FE منتشر شد. سامسونگ این روزها سخت مشغول کار کردن روی گوشی‌های محبوب‌ خود است تا بتواند آپدیت‌های جدید را زودتر ارائه دهد.

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S20 FE توسط سامسونگ منتشر شد. این آپدیت به همراه رابط کاربری جدید سامسونگ موسوم به «One UI 5.0» که مدتی‌ است‌ توسط غول کره‌ای صنعت موبایل معرفی شده، منتشر شده است. همچنین به همراه این آپدیت، پچ امنیتی ماهانه اندروید نیز برای این گوشی، منتشر شد. دارندگان گوشی گلکسی S20 FE از هم‌اکنون می‌توانند برای آپدیت گوشی خود به بخش به‌روزرسانی سیستم در تنظیمات گوشی خود مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S20 FE

براساس گزارش GSMArena، سامسونگ رابط کاربری One UI 5.0 را برای گوشی GALAXY S20 FE منتشر کرده است. گلکسی S20 FE اکنون آخرین گوشی سامسونگ محسوب می‌شود که آپدیت One UI 5.0 بر پایه اندروید 13 را دریافت کرده است. به‌روزرسانی G780FXXUAEVK3 برای مدلی از این گوشی که تراشه‌ی اگزینوس ۹۹۰ دارد دردسترس قرار گرفته است. حجم این به‌روزرسانی کمتر از 2 گیگابایت است.

بهروزرسانی One UI 5 برای GALAXY S20 FE شامل جدیدترین پچ امنیتی اندروید است. گفته می‌شود این به‌روزرسانی در حال انتشار در اروپا و روسیه است و در روزهای آینده برای تعداد بیشتری از کاربران دردسترس قرار می‌گیرد. One UI 5.0 احتمالاً آخرین به‌روزرسانی مهمی است که Galaxy S20 FE دریافت می‌کند. این گوشی در سال ۲۰۲۰ با One UI 2.5 بر پایه‌ی اندروید ۱۰ عرضه شد.

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S20 FE

سامسونگ هم‌زمان با آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S20 FE، به‌روزرسانی One UI 4.1.1 را برای تبلت گلکسی تب S6 لایت منتشر کرده است. این رابط کاربری از سیستم‌عامل اندروید 12L که به‌طور ویژه برای تبلت‌ها بهینه شده استفاده می‌کند. کاربران ساکن در هند به‌روزرسانی P619XXU1AVJ2 را دریافت کرده‌اند که شامل پچ امنیتی جدید اندروید نیست. در حال حاضر مدل LTE تبلت سامسونگ به‌روزرسانی شده و مدل وای فای به‌زودی One UI 4.1.1 را دریافت خواهد کرد.

رابط کاربری One UI 5.0 که برای گلکسی S20 FE منتشر شده، شخصی‌سازی صفحه‌ی قفل را امکان‌پذیر می‌کند، انیمیشن‌های جدیدی دارد و شامل یک‌سری تغییرات برای منوی تنظیمات است. این رابط کاربری در ابتدا برای پرچمداران سامسونگ منتشر شد و هم‌اکنون برخی از گوشی‌های میان‌رده نیز آن را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S20 FE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر