;
coinex

مسابقات جهانی ریش و سبیل 2022 برگزار شد [+ مجموعه تصاویر]

مسابقات جهانی ریش و سبیل 2022 به میزبانی ایالت وایومینگ برگزار شد. بعضی از شرکت‌کنندگان با ریش و سبیل‌های جادویی تماشاگران را مجذوب خود کردند.

مسابقات جهانی ریش و سبیل 2022 در شهر کسپر از ایالت وایومینگ برگزار شد. در این مسابقات 200 نفر شرکت‌کننده از کشورهای مختلف شرکت کردند. عکس‌های این مسابقه توسط «گرگ اندرسون» گرفته شده‌اند که در نوع بی‌نظیر هستند. اما چیز دیگری که در این مسابقه قابل توجه بود این است که، رکورد طولانی‌ترین زنجیره ریش نیز شکسته شده است.

بیشتر بخوانید: آخرین سلفی های آخرالزمانی چگونه است؟ [+عکس]

مسابقات جهانی ریش و سبیل 2022 برگزار شد

مسابقات ملی قهرمانی ریش و سبیل آمیش 2022 اخیراً در شهر کسپر از ایالت وایومینگ برگزار شد و افراد مختلفی از سراسر جهان با چهره‌های متفاوت در آن حضور پیدا کردند. عکس‌های شگفت‌انگیزی از 200 شرکت‌کننده این مسابقه توسط عکاسی به نام «گرگ اندرسون» گرفته شده که در ادامه آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

مسابقات جهانی ریش و سبیل 2022
«برایان نلسون»، مدیر خلاق Beard Team USA و مسئول برگزاری این مسابقه به نشریه Oil City News می‌گوید:

این تنها مسابقه قهرمانی ملی در سبک خود است، بنابراین مردان زیادی از سراسر جهان جذب آن می‌شوند. مسابقه واقعاً بزرگ بود و ابتکار عمل زیادی به همراه داشت و پس از آن که کووید-19 شیوع پیدا کرد و به آن ضربه زد، ما به نقطه اصلی خود برمی‌گردیم. میزان مشارکت نسبت به سال گذشته بسیار بهتر بوده و این نشانه خوبی است که نشان می‌دهد اوضاع در حال بهبود است.

برنده اصلی مسابقات جهانی ریش و سبیل 2022

فردی با نام «جونو گراس» (تصویر بالا) به‌خاطر سبیل‌های فرفری خیره‌کننده‌اش موفق شد تا جایزه اصلی مسابقه ریش و سبیل آمیش 2022 را تصاحب کند.

مسابقات جهانی ریش و سبیل 2022

علاوه بر نمایشی از ریش و سبیل‌های مختلف، این انجمن ادعا می‌کند که رکورد جهانی جدیدی را برای طولانی‌ترین زنجیره ریش به ثبت رسانده است.

شرط این مسابقه برای شرکت‌کنندگان، داشتن ریشی است که حداقل 20 سانتی‌متر طول داشته باشد. شرکت‌کنندگان در کنار یکدیگر ایستادند و ریش‌های خود را به یکدیگر بستند تا از ریش آنها یک زنجیره به طول 45 متر ایجاد شود.

رکورد قبلی که در کتاب گینس و سال 2007 ثبت شده، به یک زنجیره از ریش‌ها با طول کمتر از 20 متر مربوط می‌شود. در صورت تأیید رکورد جدید، گروه این مسابقه رکورد قبلی را بیش از دو‌برابر افزایش می‌دهد.

در گالری زیر می‌توانید عکس‌های دیگری را که در این مسابقه عجیب گرفته شده است، مشاهده کنید. برای بزرگنمایی، روی عکس کلیک کنید:

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مسابقات جهانی ریش و سبیل 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر