coinex
راهنمای خرید تکراتو

قابلیت زمان‌بندی پست در لینکدین فعال شد

قابلیت زمان‌بندی پست در لینکدین به زودی برای همه کاربران فعال خواهد شد. در حال حاضر این ویژگی در وب سایت رسمی این برنامه در دسترس است.

به نظر می‌رسد که اپلیکیشن لینکدین تصمیم دارد یک قابلیت جدید را به کاربران ارائه دهد. کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند پست‌های خود را برای ارسال در زمان دیگری در آینده آماده و برنامه‌ریزی کنند.

بیشتر بخوانید: آزمایش قابلیت زمان بندی پست و ریلز در اینستاگرام

قابلیت زمان‌بندی پست در لینکدین

بر اساس گزارشی که در ماه آگوست توسط نیما اوجی، توسعه‌دهنده وب سایت و تحلیل‌گر اپلیکیشن نوشته شد، شبکه اجتماعی لینکدین در واقع چندین ماه است که در حال بررسی و آزمایش این ویژگی به صورت داخلی بوده و حالا بالاخره تصمیم گرفته که این قابلیت را به صورت رسمی در دسترس کاربران قرار دهد.

قابلیت زمان‌بندی پست در لینکدین

همچنین دیروز افشاگر مشهوری به نام مت ناوارا (Matt Navarra) که به عنوان مشاور رسانه‌های اجتماعی نیز فعالیت دارد، تأیید کرده که ویژگی ‌زمان‌ بندی پست در اپلیکیشن اندروید و در وب ‌سایت اصلی لینکدین فعال شده است. البته هنوز برخی از کاربران موفق نشده‌اند که به این ویژگی دسترسی پیدا کنند اما احتمالا این مشکل در طی روزهای آینده حل خواهد شد.

اگر این قابلیت برای شخصی فعال شده باشد، یک آیکون ساعت کوچک در کنار دکمه پست در کادر پیام پدیدار می‌شود. زمانی که کاربران بر روی نماد ساعت کلیک کنند، صفحه‌ای برای انتخاب یک تاریخ و زمان دلخواه برای انتشار پست، نشان داده می‌شود.

قابلیت زمان‌بندی پست در لینکدین

البته شایان ذکر است که این قابلیت از مدتی پیش از طریق پلتفرم‌ها و برنامه‌های شخص ثالث مانند Hootsuite و Buffer در دسترس بوده، اما با فعال شدن این ویژگی در اپلیکیشن لینکدین، بدون شک میلیون‌ها بازاریاب و اینفلوئنسر در سراسر جهان خوشحال خواهند شد. چرا که بیشتر افراد به دلیل حفظ حریم خصوصی، از دادن دسترسی به پلتفرم‌های شخص ثالث برای ورود به حساب‌های لینکدین خود راضی نیستند و همچنین مسلما استفاده از اپلیکیشن اصلی و بومی برای کاربران راحت‌تر خواهد بود.

همان طور که می‌دانید برنامه‌هایی مانند توییتر، فیسبوک و حتی جیمیل مدت‌ها پیش این قابلیت را به کاربران ارائه دادند و خوشبختانه حالا نوبت به لینکدین رسیده است. در واقع خیلی وقت است که جای همچین قابلیتی در شبکه اجتماعی پر کاربردی مانند لینکدین که حدود 875 میلیون عضو از سراسر جهان دارد، خالی بوده و اکنون کاربران می‌توانند نهایت استفاده را از این اپلیکیشن داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران درباره قابلیت زمان‌بندی پست در لینکدین چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: techcrunch

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر