;
coinex

سرویس پرداخت مستقیم بازار رکوردشکنی کرد ؛ بیش از 10 هزار تراکنش در روز

سرویس پرداخت مستقیم بازار رکوردشکنی کرد. بر اساس این خبر، روزانه بیش از 10 هزار تراکنش در این سامانه صورت می‌گیرد.

سرویس پرداخت مستقیم بازار در آمار جدیدی که مدیر ارشد اجرایی این سامانه اعلام کرده، رکورد جدیدی را به ثبت رساند. طبق این آمار، این سامانه میزبان بیش از 10 هزار تراکنش روزانه است. این یک رکورد جدید محسوب می‌شود. همچنین مدیر ارشد اجرایی بخش پرداخت بازار اعلام کرد، در حال حاضر نزدیک به ۲۵۰ هزار کاربر، سرویس پرداخت مستقیم را در بازار فعال کرده‌‌اند.

بیشتر بخوانید: مخالفت کافه بازار با فیلترینگ گوگل پلی ؛ این تصمیم غیرمنطقی و غیرتخصصی است!

سرویس پرداخت مستقیم بازار

«بهزاد معماری»، مدیر ارشد اجرایی بخش پرداخت «بازار»، این اتفاق را نویدبخش شکل‌‌گیری فرهنگ استفاده از یک سرویس جدید در بین کاربران ایرانی دانست و گفت: «در حال حاضر نزدیک به ۲۵۰ هزار کاربر، سرویس پرداخت مستقیم بازار را فعال کرده‌‌اند.»

سرویس پرداخت مستقیم بازار

او افزایش سهولت و همچنین افزایش شانس موفقیت فرآیند پرداخت را از مهم‌ترین مزیت‌‌های این سرویس جدید عنوان کرد. به گفته معماری، این شرکت در حال حاضر بیشترین قرارداد فعال پرداخت مستقیم و همچنین بیشترین تراکنش روزانه این سرویس را در کشور در اختیار دارد. «کارن بازغی»، مدیر توسعه کسب‌‌و‌‌کار پرداخت بازار با بیان اینکه پیشرفت زیرساخت‌‌های بانکی به توسعه صنعت پرداخت کمک می‌کند، اظهار کرد:

اگر بانک‌ها در ارائه سرویس با‌‌کیفیت همکاری لازم را داشتند، هم‌‌اکنون شاهد آمارهای چند برابری در سرویس پرداخت مستقیم بودیم. در حال حاضر بانک ملت با سهم ۷۰ درصدی پیشرو ارائه این سرویس در کشور است. بانک‌هایی همچون ملی، تجارت و کشاورزی به تازگی به این سرویس اضافه شده‌‌اند و بانک‌های بزرگی همچون صادرات، سپه و پاسارگاد هنوز امکانات فنی پرداخت مستقیم را ارائه نکرده‌‌اند و هیچ سهمی از تراکنش‌‌های این سرویس ندارند.

وی اما امیدوار است با‌‌ توجه هرچه بیشتر بانک‌ها به راهکار نوپای پرداخت مستقیم، در آینده‌‌ای نزدیک شاهد تحول در روش‌های پرداخت کاربران باشیم. موضوعی که به اعتقاد بازغی مسیر درآمدی جدیدی برای بانک‌ها از محل کارمزد تراکنش‌‌های پرداخت مستقیم ایجاد خواهد کرد.

«بازار» با اشاره به تمرکز خدمات خود بر ارائه راهکارهای جدید پرداختی به مشتریان و توسعه‌‌دهندگان، اعلام کرده است که به‌زودی سرویس پرداخت مستقیم را به وب‌‌سایت‌‌ها و اپلیکیشن‌‌های خارج از فروشگاه اندرویدی بازار نیز عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رکوردشکنی سرویس پرداخت مستقیم بازار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر