;
coinex

تمسخر واتساپ توسط تلگرام ؛ جنگ پیامرسان‌ها وارد مرحله جدیدی شد!

در توییتر شاهد آغاز جنگی رسانه‌ای با تمسخر واتساپ توسط تلگرام هستیم. حساب توییتری تلگرام با تاکید بر ضعف‌های واتساپ قابلیت‌های خود را به رخ کشید.

همه می‌دانیم که اگرچه واتساپ لقب پراستفاده‌ترین پیام‌رسان دنیا را یدک می‌کشد، اما در زمینه ارائه قابلیت‌های کاربردی و جدید، همواره از تلگرام عقب‌تر است. بیش از 2 میلیارد کاربر فعال از این پیام‌رسان استفاده می‌کنند. اما همچنان قابلیت‌های ارائه شده توسط واتساپ در ابتدایی‌ترین حالت خود قرار دارد. در طرف مقابل تلگرام با بیش از 700 میلیون کاربر فعال، هر روز قابلیت جدیدی ارائه می‌دهد. این تفاوت در لیست قابلیت‌ها، بزرگترین دلیل تمسخر واتساپ توسط تلگرام است.

بیشتر بخوانید: هک شماره 500 میلیون کاربر واتساپ در سراسر جهان ؛ شماره چند ایرانی هک شده است؟

تمسخر واتساپ توسط تلگرام

پیامرسان تلگرام قابلیت نظرسنجی را در سال 2018 ارائه داد. این قابلیت برای گروه‌ها و کانال‍‌ها ارائه شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. پیامرسان واتساپ نیز به تازگی در آپدیت جدیدش این قابلیت را ارائه داد. در همین راستا شاهد تمسخر واتساپ توسط تلگرام با استفاده از یک میم در توییتر بودیم.

تمسخر واتساپ توسط تلگرام ؛ جنگ پیامرسان‌ها وارد مرحله جدیدی شد!

قابلیت‌های بسیاری در پیامرسان تلگرام وجود دارد. این پیامرسان علاوه بر فراهم آوردن بستری برای چت‌های دونفره و گروهی، ساخت کانال را نیز ممکن می‌کند. گفتنی است تلگرام علاوه بر نسخه رایگان، دارای نسخه اشتراکی نیز هست که در آن علاوه بر کاهش محدودیت آپلود فایل، به قابلیت‌های جذاب دیگری مانند ایموجی‌های متحرک دست پیدا می‌کنید.

در عوض شاهد تمرکز بر سادگی در پیامرسان واتساپ هستیم. این پیام‌رسان در هر به‌روزرسانی قابلیت‌هایی بسیار ساده‌ای را اضافه می‌کند. با تمام این تفاسیر کاربران معتقدند که ارائه قابلیت نظرسنجی در واتساپ بسیار دیر اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تمسخر واتساپ توسط تلگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر