;
coinex

زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو آذر 1401 مشخص شد

زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو آذر 1401 اعلام شد. ایران خودرو محصولاتش را در قالب دو طرح عرضه کرده و قرعه‌کشی هر دو طرح نیز مجزا خواهد بود.

زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو آذر 1401 اعلام شد. بر این اساس ایران خودرو در نظر دارد قرعه‌کشی طرح فوری و فوق‌العاده محصولات خود را در تاریخ چهارشنبه، 9 آذرماه و با حضور نهادهای نظارتی انجام دهد. همچنین برندگان قرعه‌کشی ضمن واریز مبلغ خودرو، خودورهای خود را بسته به نوع خودروی ثبت‌نامی، در بازه‌های زمانی 30 تا 90 روزه تحویل خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:‌ ایران در جایگاه دهم بزرگترین خودروسازان جهان ؛ کیفیتی که فدای کمیت شد!

زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو آذر 1401

ایران خودرو از روز ۳ آذر ۱۴۰۱ محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین واجدان شرایط جایگزینی خودروهای فرسوده عرضه کرد. این محصولات در دو طرح فروش فوری و فوق العاده به مشتریان عرضه شدند. این طرح‌های فروش تا روز یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ادامه خواهند داشت و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو فرایند ثبت نام اولیه را انجام دهند.

زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو آذر 1401

ایران خودرو در طرح فروش فوری خودروهای وانت آریسان 2، سورن پلاس دوگانه سوز و پژو پارس سال سفارش با موتور XU7P را با موعد تحویل 30 روزه به بازار عرضه کرد. در طرح فروش فوق العاده نیز خودروهای پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P و سورن پلاس دوگانه سوز با موعد تحویل 90 روزه به مشتریان عرضه شدند. ایران خودرو قصد دارد در روز چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ با حضور نهادهای نظارتی، مشتریان نهایی این طرح‌های فروش را با قرعه کشی انتخاب کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اعلام زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو آذر 1401 چیست؟ نظارت خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام هموطنان گرامی عزیز
    تبریک به همه ی برندگان
    جهت فروش حواله خود به ایران خودرو از سراسر کشور جهت هماهنگی تماس یا پیام دهید

    09386275303

    واتساپ تلگرام روبیکا فعال میباشد

    پاسخ