;
coinex

طراحی محوطه سازی در شیراز

طراحی محوطه سازی در شیراز ، نکات طراحی محوطه باغ و ویلا در شیراز همراه با ایده و مشاوره قیمت و اجرا توسط بوم استودیو موضوع این مقاله است.

شیراز از جمله شهرهای زیبا با آب و هوای دلپذیر است. طراحی و ساخت محوطه برای باغ یا ویلا و حتی آپارتمان در شیراز بسیار رایج است. برای داشتن یک محوطه شیک و لاکچری شما نیاز به یک تیم طراحی کاربلد در این زمینه دارید.

طراحی محوطه در شیراز

طراحی محوطه در شیراز و محوطه سازی شامل نکات و اصول مهمی است که در صورت رعایت آن ملک شما بسیار متمایز از ویلا یا باغ های معمولی در شیراز می‌شود.

پلان

طراحی و انتخاب پلان مناسب با توجه به فضایی که در اختیار دارید. و استفاده از حداکثر کاربرد با توجه به متراژ هنر تیم معماری انتخاب شده شماست. برای طراحی پلان توجه به نور ، مرکز قرار گرفتن قسمتی از محوطه و طراحی باقی اجزا حول آن و… همه نکات به ظاهر جزئی است. اما در طرح نهایی بسیار خودش را نشان می‌دهد.

دکوراسیون محوطه در شیراز

طراحی دکوراسیون محوطه در شیراز در محوطه سازی به اندازه طراحی اولیه مهم است. انتخاب متریال مناسب ، رنگ ، نورپردازی ، چیدمان ، فضای سبز ، کف پوش و … همه در صورت هماهنگی به محوطه شما هویت می‌بخشد.

متریال

انتخاب متریال تا حد زیادی به سبکی که مد نظر دارید بستگی دارد. همچنین این فاکتور در هزینه پایانی بسیار موثر است. استفاده از متریالی مانند استیل و چوب و شیشه در سبک مدرن و متریالی مانند سنگ ، گچبری و … در سبک کلاسیک مرسوم است.

نورپردازی

بخش مهمی از دیدی که محوطه شما به مخاطب می‌دهد. به نورپردازی مناسب بستگی دارد. طراحی نورپردازی محوطه در شیراز به خصوص برای شب از نکات مهمی است. که در محوطه سازی در شیراز باید به آن توجه کنید. انخاب پند پلن متفاوت برای نورپردازی با توجه به نیاز شما از جمله نکات مهم دیگری است که محوطه شما را یه خصوص در زمان مهمانی ها جذاب و لاکچری می‌کند.

استخر

محوطه شما اگر دارای استخر باشد بسیار برای طراحی و دکوراسیون دست شما باز است. انتخاب استخر به عنوان قسمت متمرکز طراحی و طراحی باقی قسمت ها با توجه به آن پیشنهاد می‌شود. آبنما و نورپردازی و محوطه اطراف استخر را نیز نباید فراموش کرد.

طراحی محوطه باغ در شیراز

باغ های شخصی در شیراز با توجه به آب و هوای چهار فصل بی نظر این شهر بسیار محبوب هستند. شاید برای شما هم پیش آماده زمانی که به باغ برخی آشنایان می‌روید. یا باغ های سریال های اروپایی را که مشاهده می‌کنید. متوجه یک تفاوت عمده با باغ های معمولی می‌شود که حتی برای طراحی آن بسیار هزینه کردند. در واقع شما برای طراحی محوطه باغ کوچک در شیراز و محوطه سازی نیازمند یک تیم معماری خبره هستید تا فضای باغ شما بیشتر از پیش لوکس به نظر برسد.

طراحی محوطه ویلا در شیراز

طراحی محوطه ویلا در شیراز با توجه به این که بسیاری از ویلا ها دارای حیاط نسبتا بزرگ هستند. یا به صورت باغ ویلا ساخته می‌شوند. در زیبای و کلاس ویلا شما بسیار موثر است. از طرفی بخش قابل توجه مورد استفاده تفریحی ویلا همان محوطه ویلا است. با طراحی باربیکیو ، آلاچیق و پرگولا ، تاب و استخر و… می‌توانید ویلای خود را بسیار کاربردی تر کنید.

محوطه سازی لاکچری در شیراز

برای محوطه سازی لاکچری در شیراز تبعیت از یک سبک در نما و محوطه و دکوراسیون داخلی بسیار مهم است. در واقع تفاوتی ندارد که چه سبکی را انخاب می‌کنید. اما به اصل هماهنگی پابند باشید.

محوطه مدرن

برای طراحی محوطه مدرن در شیراز خطوط صاف و سادگی در طرح، استفاده از متریالی به مانند استیل و چوب و شیشه و همچنین رنگ های خنثی نظیر خاکستری ، سفید و مشکی محوطه باغ یا ویلا شما را بسیار لاکچری و لوکس می‌کند.

محوطه کلاسیک

سبک کلاسیک از جمله تجملاتی ترین سبک های طراحی است. استفاده از ستون های بزرگ ، گچبری های ضخیم ، درب های شیک سنگین ، رنگ های سفید ، طلایی و نقره ای به ویژه در سبک رومی همه از جمله ویژگی های مرسوم محوطه کلاسیک در شیراز است.

هزینه طراحی و محوطه سازی در شیراز

هزینه طراحی و محوطه سازی در شیراز با توجه به متراژ ، متریال ، سبک و انتظاراتی که دارید و همچنین امکانات تفریحی و رفاهی متفاوت است. اما شما می‌توانید با کارشناسان بوم استودیو در این زمینه در تماس باشید. بعد از مشخص شدن خواسته با توجه به ملکی که در اختیار دارید یک قیمت حدودی مشخص می‌شود. در صورت صورت توافق و بازدید و طراحی اولیه یک قیمت بسیار نزدیک به هزینه پایانی مشخص خواهد شد.

بوم استودیو

کدپستی: 5157753714      شماره تلفن: 04133332930

فاکس: 04133332930      شماره موبایل: 09223654069

چرا بوم استودیو

تیم بوم استودیو با سال ها تجربه در زمینه طراحی و معماری باغ و ویلا ، طراحی روف گاردن ، طراحی کافه و رستوران ، طراحی آپارتمان و پاساژ و … هر روز دانش خود را آپدیت کرده و پروژه‌های فرآوان ما خود نشانگر اعتماد شماست. بوم استودیو در تبریز ، اردبیل ، ارومیه ، تهران و … فعالیت می‌کنید و با یک تیم تخصصی در شیراز آماده خدمت رسانی به مردم عزیز شیراز است.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر