;
coinex

کمیسیون سفرها در تپسی افزایش یافت ؛ سرویس پرداخت اعتباری مسافران فعال شد

کمیسیون سفرها در تپسی نیز افزایش یافت. این افزایش کمیسیون فعلاً در 9 شهر تحت پوشش تپسی اعمال شده است.

کمیسیون سفرها در تپسی تا 5 درصد و در 9 شهر تحت پوشش این شرکت اعمال شده است. تپسی هدف از این افزایش کمیسیون را، تحقق بودجه عنوان کرد که نتیجه آن افزایش قیمت و رشد مثبت درآمد ماهیانه شرکت از ابتدای آذر‌ماه بوده است. تپسی همچنین در یک حرکت دیگر در اواخر ماه گذشته، خبر از راه‌اندازی سرویس پرداخت اعتباری برای مسافران داده بود.

بیشتر بخوانید: فعالسازی سرویس اعتباری تپسی ؛ یک تقلید دیگر از اسنپ!

افزایش کمیسیون سفرها در تپسی

تپسی با انتشار اطلاعیه‌ای در کدال، اعلام کرد میزان کمیسیون خود از درآمد رانندگان را در 9 شهر افزایش داده است. این افزایش کمیسیون حدود 5 درصد بوده و تپسی امیدوار است این موضوع به تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده برای سال 1401 کمک کند.

این شرکت در اطلاعیه خود اعلام کرده که جهت توسعه بازار و براساس تصویب هیئت‌مدیره، درصد کمیسیون دریافتی از شهرهای ارومیه، کرمان، یزد، رشت، ساری، بابل، محمودآباد، نور و قائم شهر را افزایش داده است:

این افزایش قیمت باعث رشد مثبت درآمد ماهیانه شرکت از ابتدای آذر‌ماه شده و در راستای تحقق بودجه ارائه شده است.

کمیسیون سفرها در تپسی 

بنابر برآوردهای صورت گرفته از سوی تپسی، این تغییر کمیسیون که از ابتدای آذرماه اعمال می‌شود، می‌تواند حدود 1 درصد درآمد این شرکت را در مقایسه با سال گذشته افزایش دهد.

گزارشات حکایت از رشد کمیسیون تپسی از 15 به 20 درصد در شهرهای یاد‌ شده دارد. رقیب تپسی یعنی اسنپ نیز در این شهرها چنین کمیسیونی را از کاربران راننده خود دریافت می‌کند و حالا کمیسیون هر دو، برابر شده است.

تپسی همچنین اواخر ماه گذشته از راه‌اندازی سرویس پرداخت اعتباری برای مسافران خبر داده بود. سرویس اعتباری به کاربران این امکان را می‌دهد که هزینه سفرهای خود را در پایان هر ماه و به صورت اعتباری تسویه کنند، موضوعی که به اعتقاد این شرکت به سهولت استفاده کاربران و افزایش وفاداری مشتریان کمک می‌کند.

حال تپسی پیش‌بینی کرده است که بازگشایی این سرویس در مرحله اول، 10 درصد رشد در تعداد سفر و 1.5 درصد رشد درآمد عملیاتی را به همراه داشته باشد. بنابر اطلاعیه منتشر‌شده در کدال، مرحله اول این سرویس با 600 میلیارد ریال اعتبار، برای 15 درصد از مسافران خواهد بود و با افزایش اعتبار می‌توان این سرویس را برای درصد بیشتری از مسافران گسترش داد.

گفتنی است تپسی در خرداد‌ماه امسال اولین استارتاپی لقب گرفت که سهامش را در بورس عرضه کرد. یکی از مزیت‌های حضور شرکت‌ها در بازار سرمایه، شفاف‌سازی هرچه بیشتر فعالیتشان است. تپسی نیز از این قاعده مستثنی نیست، از‌همین‌رو، آن‌ها هرگونه فعالیتی را که منجر به تغییر درآمدشان شود، باید در سامانه کدال به اطلاع عموم برسانند. این اطلاعات بنابر اهمیت و تأثیر‌گذاری در آینده عملکردی شرکت با دو عنوان «افشای اطلاعات گروه الف» یا «افشای اطلاعات گروه ب» منتشر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران درباره افزایش کمیسیون سفرها در تپسی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر