;
coinex

افزایش سقف خرید ارز ؛ چه کسانی مشمول این افزایش هستند؟

افزایش سقف خرید ارز برای برخی از افراد ممکن شد. بانک مرکزی امروز خبر از افزایش 4 هزار یورویی سقف فروش ارز به صورت اسکناس در بازار داد.

بابک مرکزی افزایش سقف خرید ارز برای افرادی که کارت بازرگانی دارند را از 2 به 6 هزار یورو اعمال کرد. هدف بانک مرکزی از این افزایش سقف خرید، تامین اسکناس موردنیاز تولیدکنندگان و تجار برای تأمین هزینه‌های مرتبط با امور تجاری و سقف فروش ارز به صورت اسکناس است.

بیشتر بخوانید: گزارش جاب‌ویژن از بیکاری افراد در اثر محدودیت‌های اینترنتی

افزایش سقف خرید ارز

بانک مرکزی امروز هفتم آذر، از افزایش 4 هزار یورویی سقف فروش ارز به صورت اسکناس در بازار توافقی خبر داد. بر این اساس اشخاص دارای کارت بازرگانی می‌توانند به جای 2 هزار یورو، 6 هزار یورو ارز دریافت کنند.

افزایش سقف خرید ارز 

آنطور که روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرده، با تصمیم این بانک و به منظور تامین ارز (اسکناس) مورد نیاز تولیدکنندگان و تجار برای تامین هزینه‌های مرتبط با امور تجاری، سقف فروش ارز به صورت اسکناس به اشخاص دارای کارت بازرگانی معتبر، از 2 هزار یورو به ۶ هزار یورو افزایش یافت. این در حالی است که شناسایی و تامین ارز موردنیاز دیگر گروهها در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد. اما در ادامه روند تخصیص ارز برای برخی افراد و گروه‌های مشمول را می‌بینید:

افزایش سقف خرید ارز 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش سقف خرید ارز چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر