;
coinex

هیئت مدیره جدید اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی معرفی شد

ماجرای انتخابات هیئت مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی اخیرا بسیار خبرساز شده است. اما حالا هیئت مدیره جدید اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی معرفی شدند.

چندی پیش در مطلبی به طور مفصل و به توالی زمانی به اتفاقات مربوط به جابجایی‌های مدیریتی در اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی پرداختیم. امروز و پیرو نامه اتاق اصناف به غلامحسین مهدوی رئیس هیئت عالی نظارت، اعضای اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: گزارش رصدخانه جهانی سانسور اینترنت از روش اعمال محدودیت‌های اینترنتی در ایران

هیئت مدیره جدید اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی

به گزارش اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، با توجه به ابلاغ مصوبات یکصد و بیست و هفتمین جلسه هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور به شماره ۱۹۲۴۴۸/۶۰ مورخ ۰۹/۰۸/۱۴۰۱ بند ۴-الف و براساس ماده ۲۶ آیین‌نامه اجرایی، تبصره ۷ ماده ۲۱ قانون نظام صنفی، آقایان:

  1. آرمان صفایی
  2. حسین کلانتری
  3. عباس اسماعیل زاده
  4. علی بابائی چشمه احمد رضایی
  5. مهدی خدادادی
  6. محمد حسین برمایون

به‌عنوان اعضای جایگزین اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی تا زمان برگزاری انتخابات اتحادیه نام‌برده، معرفی شدند. لذا به اطلاع می‌رساند، تمامی فعالیت‌های این اتحادیه، مطابق گذشته از نیمه دوم آذرماه ۱۴۰۱ از سرگرفته شده و اعضای محترم آن می‌توانند از طریق بخش تماس با ما در سایت اتحادیه، مطالبات خود را پیگیری نمایند. امورات ثبتی این تغییرات متعاقبا پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره هیئت مدیره جدید اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما در تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر