;
coinex

آپدیت اندروید 13 برای نوکیا X10 و X20 عرضه شد [+ پچ امنیتی نوامبر 2022]

آپدیت اندروید 13 برای نوکیا X10 و X20 بالاخره از راه رسید. همچنین همراه با این آپدیت، گوگل پچ امنیتی ماه نوامبر خود را نیز ارائه کرده است.

آپدیت اندروید 13 برای نوکیا X10 و X20 منتشر شد. غول فنلاندی و صاحب نام صنعت موبایل و ابزارهای مخابراتی، از زمان پیوستن به پروژه “Android One” و ارائه گوشی‌های با سیستم‌عامل اندروید، همواره از پیشگامان ارائه به‌روزرسانی سیستم‌عامل بوده است. Android One، به سیستم‌عامل اندروید خام نیز معروف است چرا نسخه خالص و بدون زرق و برق اندروید را بدون برخورداری از رابط کاربری اختصاصی ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 گلکسی A23 منتشر شد [One UI 5.0]

عرضه آپدیت اندروید 13 برای نوکیا X10 و X20

نوکیا گوشی‌های اقتصادی X10 و X20 را اواسط سال 2022 عرضه کرد و اکنون هر دوی آن‌ها جدیدترین به‌روزرسانی اندروید یعنی Android 13 را دریافت می‌کنند. خبر خوب این که آپدیت مذکور حاوی پچ امنیتی نوامبر 2022 هم است. به نظر می رسد عرضه تدریجی باشد، بنابراین همه بازارها فوراً آن را دریافت نمی‌کنند و ممکن است لازم باشد کمی صبر کنید.

آپدیت اندروید 13 برای نوکیا X10 و X20

ورژن میان‌افزار آپدیت اندروید نوکیا X10 عبارت است از V3.270، در حالی که برای نوکیا X20 عبارت است از V3.360. لیست تغییرات خیلی بزرگ نیست، اما به یکی از برجسته‌ترین پیشرفت های اندروید 13 اشاره می‌کند.

پشتیبانی از قالب گرافیکی یا Theme به خصوص برای آیکون‌ها، مجوزهای اعلان برای هر برنامه جدیدی که نصب می‌کنید، کنترل‌های چندرسانه‌ای جدید در قسمت اعلانات و به اصطلاح Photo Picker از موارد جدیدی است که اندروید 13 به ارمغان می‌آورد. قابلیت Photo Picker به شما امکان می‌دهد به جای ارائه دسترسی به کل گالری، دسترسی به عکس‌های خاصی را به نرم‌افزارها بدهید.

حجم آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا برای این دستگاه‌ها برابر 2.34 گیگابایت است و اگر به روزرسانی در منطقه شما در دسترس نیست، در نتیجه ممکن است مجبور شوید چند روز صبر کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه آپدیت اندروید 13 برای نوکیا X10 و X20 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر