;
coinex

بررسی ریلمی جی تی نئو 3 ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

ریلمی در اوایل سال 2022 از گوشی Realme GT Neo 3 رونمایی کرد که با استقبال خوبی مواجه شد. در این مقاله به بررسی ریلمی جی تی نئو 3 می‌پردازیم و جزئیات مشخصات آن را موشکافی می‌کنیم.

بررسی مشخصات فنی ریلمی جی تی نئو 3 مشخص می‌کند که آیا این گوشی ارزش خرید دارد یا خیر. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی می‌توان به کیفیت بالای دوربین، عملکرد عالی و شارژ 150 واتی اشاره کرد. این گوشی در یک نسخه معمولی نیز عرضه می‌شود که از سیستم شارژ 80 وات پشتیبانی می‌کند.

این گوشی هم مانند هر گوشی دیگری معایبی دارد که بهتر است قبل از خرید، از آن‌ها مطلع شوید. برای مثال، در این اسمارت‌فون خبری از لنز تله فوتو نیست. علی‌رغم سرعت شارژ بسیار بالایی که دارد، باتری آن نسبتاً کوچک است و شاید از این نظر کمی شما را اذیت کند. اما به‌طورکلی، خرید این گوشی برای افرادی که به دنبال عملکرد بالا هستند، می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

بیشتر بخوانید:

بررسی ریلمی جی تی نئو 3

گوشی ریلمی جی تی نئو 3 از مشخصات رده‌بالایی برخوردار شده و شاید حتی بتواند با برخی از گوشی‌های پرچمدار نیز رقابت کند. بااین‌حال، یکی از مهم‌ترین مزایای این گوشی، قیمت مناسب آن است که شما می‌توانید با پرداخت هزینه مقرون‌به‌صرفه، از این ویژگی‌ها بهره‌مند شوید.

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این اسمارت‌فون، پشتیبانی از شارژر 150 واتی آن است که در عرض 15 دقیقه، گوشی را به 100 درصد شارژ کامل می‌رساند. بااین‌حال، عملکرد نسبتاً پایین باتری باعث می‌شود کمی ناامید شوید. این نسخه از باتری 4500 میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. نسخه‌ای دیگر از این گوشی نیز عرضه شده که از باتری 5000 برخوردار شده و از سیستم شارژ 80 واتی پشتیبانی می‌کند. در این مقاله، نسخه شارژ 150 واتی مورد بررسی قرار گرفته است.

بررسی ریلمی جی تی نئو 3
بررسی ریلمی جی تی نئو 3

در مشخصات ریلمی جی تی نئو 3 مشاهده می‌کنیم که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این اسمارت‌فون با سنسور سونی IMX766، در سطح گوشی‌های پرچمدار عرضه می‌شود و کیفیت چشمگیری دارد. این‌درحالی‌است‌که دو دوربین دیگر این گوشی که شامل لنزهای اولترا واید و ماکرو می‌شوند، کیفیت خیلی پایین‌تری دارند و نمی‌توانید چندان روی آن‌ها حساب کنید. در این گوشی خبری از لنز تله‌فوتو نیست.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این گوشی، پردازنده قدرتمند مدیاتک دایمنسیتی 8100 است. در این بازه قیمتی، این اسمارت‌فون می‌تواند با رقبای سرسختی مانند گوگل پیکسل 6 رقابت کند. درحالی‌که گوشی ریلمی 9 پرو پلاس چند ماه قبل از این اسمارت‌فون عرضه شد، اصلاً نمی‌تواند به پای ریلمی جی تی نئو 3 برسد. در اینجا برخی از مشخصات فنی ریلمی جی تی نئو 3 را به اختصار توضیح داده‌ایم.

بررسی ریلمی جی تی نئو 3 مشخصات ریلمی جی تی نئو 3
طراحی و ساختار
  • 163.3×75.6×8.2 میلی‌متر
  • 188 گرم
  • پنل جلوی شیشه‌ای (گوریلا گلس 5)، پنل پشتی شیشه‌ای، فریم پلاستیکی
  • دو سیم‌کارته (نانوسیم، dual stand by)
نمایشگر
  • AMOLED، نرخ نوسازی 120 هرتز، پشتیبانی از +HDR10، نمایش یک میلیارد رنگ
  • 6.7 اینچ، نسبت نمایشگر به بدنه 87.5 درصد
  • 1080×2412 پیکسل،‌ نسبت تصویر 20:9، تراکم پیکسلی 394 پیکسل در هر اینچ
  • گوریلا گلس 5
پردازنده
  • مدیاتک دایمنسیتی 8100 (5 نانومتر)
  • پردازنده هشت هسته‌ای (4×2.85 GHz Cortex-A78 ،4×2.0 GHz Cortex-A55)
  • پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6
نرم‌افزار اندروید 12 قابل ارتقا به اندروید 13، رابط کاربری Realme UI 3.0
رم و حافظه
  • رم 6 و حافظه 128 گیگابایت
  • رم 8 و حافظه 128 گیگابایت
  • رم 8 با حافظه 256 گیگابایت
  • رم 12 با حافظه 256 گیگابایت
  • رم 12 با حافظ 512 گیگابایت
  • نوع حافظه UFS 3.1
  • عدم پشتیبانی از کارت حافظه
دوربین اصلی
  • لنز واید 50 مگاپیکسل، 24 میلی‌متر، دیافراگم f/1.9، سایز سنسور 1/1.56 اینچ، سایز پیکسل 1.0 میکرومتر، فوکوس خودکار تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)
  • لنز اولترا واید 8 مگاپیکسل، 15 میلی‌متر، دیافراگم f/2.3، سایز سنسور 1/4.0 اینچ، سایز سنسور 1.12 میکرومتر
  • لنز ماکرو 2 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4
  • فلش Dual LED dual tone، پانوراما، HDR
  • ضبط ویدیوی 4K با سرعت 30 و 60 فریم در ثانیه، ضبط ویدیوی 1080 پیکسل با سرعت 30 و 60 فریم در ثانیه، لرزشگیر الکترونیکی تصویر – ژیروسکوپ (gyro-EIS)
دوربین سلفی
  • لنز واید 16 مگاپیکسل، 26 میلی‌متر، دیافراگم f/2.5، سایز سنسور 1/3.09 اینچ، سایز پیکسل 1.0 میکرومتر
  • HDR،‌ پانوراما
  • ضبط ویدیوی 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه، لرزشگیر الکترونیکی تصویر – ژیروسکوپ (gyro-EIS)
باتری
  • غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری 5000 میلی‌آمپرساعت با سرعت شارژ 80 وات
  • غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری 4500 میلی‌آمپرساعت با سرعت شارژ 150 وات
اسپیکر
  • اسپیکر استریو
  • عدم پشتیبانی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری
  • صدای 24 بیت و 192 کیلوهرتز
شبکه و قابلیت‌های اتصال
  • Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6
  • بلوتوث 5.3
  • GPS
  • NFC
  • USB Type-C 2.0
سایر ویژگی‌ها
  • سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر
  • شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب‌نما

بررسی ریلمی جی تی نئو 3 از نظر طراحی و ساختار

این اسمارت‌فون در ابعاد 163.3×75.6×8.2 میلی‌متر و وزن 188 گرم ساخته شده است. رنگ‌بندی مشکی / خاکستری این گوشی به شکل مات طراحی شده و برخلاف نسل قبلی، پنل براقی ندارد.

بااین‌حال، همین پنل مات هم کمی لغزنده است، ولی اصلاً کار کردن را سخت نمی‌کند. تکسچر‌های جذابی در پنل پشتی قرار گرفته‌اند که باعث می‌شود هنگام استفاده از آن، اصلاً جای اثر انگشت روی آن نماند. درحالی‌که این گوشی با رنگ مشکی (مشکی آسفالت) عرضه می‌شود، اما نسخه آبی آن توجه بیشتر مخاطبان را جلب کرده است. انتخاب هر یک از این رنگ‌ها بسته به سلیقه شما، متفاوت است.

بررسی ریلمی جی تی نئو 3

تفاوت دیگری که این گوشی با نسخه قبلی دارد، این است که ماژول دوربین آن کمی بیشتر برجستگی دارد. دوربین اصلی این اسمارت‌فون در بالا و دوربین‌های دیگر با اندازه کوچک‌تری در پایین آن درون یک ماژول مستطیلی در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته‌اند. یک فلاش LED دوگانه هم به صورت بیضی‌شکل، در وسط دوربین‌ها دیده می‌شود.

تفاوت دیگری که در بررسی ریلمی جی تی نئو 3 و مقایسه آن با نسل قبلی، یعنی جی تی نئو 2 متوجه می‌شویم، این است که دوربین سلفی درون پانچ هول از گوشه سمت چپ، به مرکز و بالای نمایشگر منتقل شده است. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این اسمارت‌فون، این است که حاشیه کمی در اطراف نمایشگر آن وجود دارد.

پنل پشتی این گوشی از شیشه و فریم آن پلاستیکی است. در جلوی این گوشی، محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5 قرار گرفته که مقاومت خیلی خوبی در برابر خش و ضربه دارد. به‌طورکلی، ریلمی جی تی نئو از نظر طراحی و ساختار عملکرد خیلی خوبی دارد.

بیشتر بخوانید:

بررسی Realme GT Neo 3 از نظر نمایشگر

ریلمی جی تی نئو 3 از یک نمایشگر باکیفیت و بزرگ به‌اندازه 6.7 اینچ از نوع AMOLED بهره می‌برد. این نمایشگر با رزولوشن 1080 در 2412 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتز و پشتیبانی از +HDR10، برای تمام کارها نیاز شما را برآورده می‌کند.

البته باید بدانید که پنل نمایشگر این گوشی LTPO نیست که در گوشی‌های پرچمدار وجود دارد. این بدان معنی است که نرخ نوسازی آن کاملاً انعطاف‌پذیر نبوده و نمی‌توانید در مکان‌های مختلف، آن را تنظیم کنید. بااین‌حال، بررسی Realme GT Neo 3 نشان می‌دهد که این موضوع تفاوتی در عملکرد کلی این نمایشگر ایجاد نمی‌کند.

بررسی ریلمی جی تی نئو 3
بررسی مشخصات ریلمی جی تی نئو 3

موضوع دیگری که در بررسی ریلمی جی تی نئو 3 باید به آن اشاره کنیم، روشنایی نمایشگر است. میزان روشنایی نمایشگر گوشی در فضای باز بسیار خوب است و هنگام استفاده از آن، هیچ مشکلی نخواهید داشت. یک حسگر اثر انگشت اپتیکال هم زیر نمایشگر قرار گرفته است که به کمک آن، می‌توانید گوشی را در سریع‌ترین زمان ممکن باز کنید.

نکته جالب‌توجه درباره این حسگر این است که اگر وارد بخش Realme Labs در منوی تنظیمات گوشی شوید، می‌توانید از حسگر اثر انگشت به‌عنوان مانیتور ضربان قلب نیز استفاده نمایید. به‌طورکلی، کیفیت نمایشگر این گوشی کاملاً مناسب بوده و در این بازه قیمتی، می‌تواند عملکرد خیلی خوبی از خود نشان دهد.

بررسی مشخصات فنی ریلمی GT Neo 3 از نظر عملکرد

ریلمی گوشی جی تی نئو 3 را به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8100 مجهز کرده است. این پردازنده که براساس معماری 5 نانومتری ساخته شده، عملکرد خیلی خوبی دارد.

این موضوع از بررسی مشخصات فنی ریلمی GT Neo 3 و امتیاز بنچمارک 966 تک هسته‌ای و 4061 چند هسته‌ای این اسمارت‌فون کاملاً مشهود است. عملکرد سخت‌افزاری این گوشی می‌تواند پردازنده‌های پرچمداری مانند اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 8 نسل 1 را به ترتیب با امتیاز 400 و 600 شکست دهد.

در بررسی ریلمی جی تی نئو 3 مشاهده می‌کنیم که این گوشی دارای رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی است که اغلب گوشی‌های پرچمدار با این نسخه عرضه می‌شوند. علاوه‌براین، شما می‌توانید این اسمارت‌فون را در نسخه‌های رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه 128 و 512 گیگابایتی نیز خریداری کنید.

بررسی ریلمی جی تی نئو 3

اگر اهل بازی‌های ویدیویی هستید، باید بدانید که این گوشی کاملاً نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. برای مثال، در بازی Genshin Impact، اگر تنظیمات را روی High و 60 فریم در ثانیه قرار دهید، متوجه می‌شوید که کاملاً روان اجرا می‌شود. همچنین برای کارهای روزمره نیز می‌توانید از عملکرد فوق‌العاده آن لذت ببرید. با نمایشگر 120 هرتزی، همه چیز در این گوشی کاملاً روان خواهد بود و هیچ‌گونه مشکلی شما را اذیت نخواهد کرد.

بررسی ریلمی جی تی نئو 3 مشخص می‌کند که روی این گوشی، اندروید 12 و رابط کاربری Realme UI 3.0 اجرا می‌شود. این دقیقا همان چیزی است که در گوشی ریلمی 9 پرو پلاس نیز مشاهده کردیم. به همین دلیل هم در هر دوی این گوشی‌ها، تعدادی برنامه‌هایی از پیش‌نصب‌شده وجود دارند که شاید بسیاری از آن‌ها را نیاز نداشته باشید. بااین‌حال، خیلی از این برنامه‌ها کارآمد هستند و خیلی مواقع به کمک شما می‌آیند.

بررسی مشخصات فنی ریلمی GT Neo 3 نشان می‌دهد که اگرچه قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی در رابط کاربری این اسمارت‌فون وجود دارد و شما می‌توانید بسته به سلیقه خودتان آن‌ها را تغییر دهید، اما باز هم نسبت به اندروید و iOS کمی قدیمی به نظر می‌رسد.

اما به‌طورکلی، نمی‌توان چندان ایراد فاحشی از اندروید و رابط کاربری این گوشی گرفت. زیرا رابط کاربری روان با نرخ نوسازی 120 هرتزی، باعث می‌شوند که تمام برنامه‌ها و بازی‌های ویدیویی به‌خوبی اجرا شوند و هیچ مشکلی از نظر اجرا وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

بررسی ریلمی جی تی نئو 3 از نظر دوربین

درحالی‌که مهم‌ترین دلیل جذابیت این اسمارت‌فون شارژر 150 واتی آن است، اما کیفیت دوربین آن نیز ارتقا یافته و به همین دلیل هم می‌تواند انتخاب خوبی برای عکاسی باشد. همان‌طورکه در بخش طراحی هم به‌اختصار گفتیم، گوشی ریلمی جی تی نئو 3، سه دوربین دارد.

بررسی ریلمی جی تی نئو 3
بررسی Realme GT Neo 3

دوربین واید 50 مگاپیکسلی این اسمارت‌فون از نوع IMX766 سونی است و کیفیت خیلی خوبی دارد. اگرچه این لنز واید 24 میلی‌متری جدیدترین یا بهترین حسگر موجود در بازار نیست، اما باز هم می‌تواند با پرچمداران یا گوشی‌های رده‌بالا رقابت کند. در شرایط نوری مناسب، به کمک این لنز واید می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده خوبی بگیرید و از کیفیت آن‌ها کاملاً راضی باشید.

اگرچه دوربین این گوشی دقیقا مشابه سیستم دوربین گوشی‌های ارزان‌تری مانند ریلمی 9 پرو پلاس یا وان پلاس نورد 2T نیست، اما شباهت‌های زیادی میان آن‌ها دیده می‌شود. برای مثال، هر سه این گوشی‌ها سنسور IMX766 سونی دارند.

در کنار این لنز اصلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی وجود دارد که در آن شاهد افت کیفیت هستیم. بررسی ریلمی جی تی نئو 3 نشان می‌دهد عکس‌هایی که با این لنز اولترا واید می‌گیرید، جزئیات و داینامیک رنج خیلی پایینی دارند و همچنین تعادل رنگ هم در آن‌ها به‌هم می‌خورد. تمام این مسائل باعث می‌شوند که کیفیت عکس‌ها با دوربین اولترا واید این گوشی پایین بیاید.

علاوه‌براین، فقدان لنز تله فوتو می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد. اگرچه گوشی گوگل پیکسل 6 هم از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند، اما این اسمارت‌فون کیفیت دوربین بهتری داشت و می‌توانست لنز تله فوتو را جبران کند. این‌درحالی‌است‌که گوگل در این گوشی حتی یک لنز دوربین ماکرو هم قرار نداده است.

با وجود این‌که گوشی ریلمی جی تی نئو 3 لنز تله فوتو ندارد، اما از یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این لنز ماکرو کیفیت چندان خوبی ندارد و بیشتر برای تزیین در پنل پشتی این اسمارت‌فون دیده می‌شود.

بررسی ریلمی جی تی نئو 3

ریلمی برای دوربین این گوشی، حالت هوش مصنوعی (AI) در نظر گرفته که به صورت پیش‌فرض خاموش است و در صورت نیاز، می‌توانید آن را روشن کنید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید به تقویت رنگ عکس‌ها کمک زیادی کنید. همچنین قابلیت HDR نیز در این زمینه کمک زیادی به شما می‌کند و می‌توانید عکس‌های تیره را روشن‌تر از قبل کنید.

بااین‌حال، برخی از کاربران با بررسی ریلمی جی تی نئو 3 گفتند که قابلیت هوش مصنوعی هنگام عکاسی باعث می‌شود تصویر بیش از اندازه رنگارنگ به نظر برسد که شاید کمی مصنوعی باشد. به همین دلیل هم برای طبیعی جلوه کردن عکس‌ها، می‌توانید آن را خاموش کنید.

ازآنجاکه حسگر اصلی این اسمارت‌فون از قابلیت لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند، به کمک حالت شب به شما این امکان را می‌دهد که ثبت عکس‌های خیلی خوبی در شرایط نوری مناسب بگیرید. اگر شرایط نوری همچنان ثابت و مناسب باشد، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی نیز برای عکاسی معمولی مناسب است.

با سنسور اصلی پشتی این گوشی، می‌توانید ویدیو‌های 4K را با سرعت 30 یا 60 فریم در ثانیه ذخیره کنید. این‌درحالی‌است‌که دوربین سلفی این گوشی تنها امکان ضبط ویدیوهای 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم بر ثانیه را می‌دهد.

بررسی Realme GT Neo 3 از نظر باتری

تا اینجای کار، خرید گوشی ریلمی جی تی نئو 3 کاملاً عاقلانه به نظر می‌رسد. بااین‌حال، ریلمی در این اسمارت‌فون یک اشتباه سخت افزاری کوچک مرتکب شده و آن هم این است که در این گوشی فقط یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی قرار داده است. خوشبختانه نسخه دیگری از این گوشی با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی نیز عرضه می‌شود که به کمک آن، می‌توانید ساعات بیشتری از گوشی خود استفاده کنید.

بررسی ریلمی جی تی نئو 3
بررسی مشخصات فنی ریلمی جی تی نئو 3

بررسی ریلمی جی تی نئو 3 نشان می‌دهد که اگرچه باتری 4500 میلی آمپری این گوشی هم چندان بد نیست، اما نمی‌توانید خیلی روی آن حساب کنید. در شرایط معمولی و با روشن بودن بیشتر از 3 ساعت نمایشگر، تقریباً 35 تا 40 درصد از شارژ این گوشی کم می‌شود.

این نسخه گوشی ریلمی جی تی نئو 3 دارای شارژر 150 واتی است که می‌توانید در مدت‌زمان تنها 15 دقیقه، آن را از صفر به 100 درصد شارژ برسانید. این‌درحالی‌است‌که نسخه دیگر با شارژر 80 واتی عرضه می‌شود و برای فول‌شارژ شدن آن، باید‌ بیشتر از نیم ساعت زمان بگذارید که آن هم انتخاب خوبی است.

البته توجه داشته باشید که برای بهره‌مند شدن از شارژ سریع، باید این گزینه را به‌صورت دستی در منوی تنظیمات فعال کنید. در این مرحله، باید بدانید که شاید این قابلیت کمی به طول عمر باتری آسیب بزند یا باعث داغ شدن گوشی شود.

به‌طورکلی، همه چیز به انتخاب خود شما بستگی دارد و اگر می‌خواهید گوشی خود را در مدت‌زمان کوتاه‌تری شارژ کنید، بهتر است قابلیت شارژ سریع 150 واتی را در آن فعال نمایید. در این اسمارت‌فون خبری از پشتیبانی از شارژ بی‌سیم نیست. این‌درحالی‌است‌که این قابلیت در گوشی گوگل پیکسل 6 با همان قیمت، عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بررسی ریلمی جی تی نئو 3 از نظر اسپیکر و قابلیت‌های اتصال

خوشبختانه گوشی ریلمی جی تی نئو 3 دارای اسپیکرهای استریو است و کیفیت صدای خیلی خوبی دارد. بااین‌حال، این اسمارت‌فون از قابلیت جک هدفون 3.5 میلی‌متری پشتیبانی نمی‌کند و نمی‌توانید از هندزفری سیمی استفاده نمایید.

بررسی ریلمی جی تی نئو 3

این اسمارت‌فون که از قابلیت اینترنت سریع 5G پشتیبانی می‌کند، با نسخه بلوتوث 5.3 عرضه می‌شود که از قابلیت NFC نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین، قابلیت USB Type-C 2.0 نیز در این اسمارت‌فون وجود دارد. حسگرهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مجاورت و قطب‌نما نیز در گوشی ریلمی جی تی نئو 3 تعبیه شده‌اند.

قیمت ریلمی جی تی نئو 3

همان‌طورکه می‌دانید، قیمت ریلمی جی تی نئو 3 به نسخه‌های رم و حافظه داخلی آن بستگی دارد و قیمت همه نسخه‌ها با هم برابر نیستند. قیمت ریلمی جی تی نئو 3 برای نسخه رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی، نزدیک به 750 دلار در بریتانیا است.

قیمت گوشی ریلمی جی تی نئو 3 نزدیک به گوشی‌های گوگل پیکسل 6 و سامسونگ گلکسی S21 FE است. این‌درحالی‌است‌که این گوشی‌ها قیمت خیلی کمتری نسبت به گلکسی S22 سامسونگ یا آیفون 13 دارند.

سؤالات متداول

آیا گوشی ریلمی جی تی نئو 3 ارزش خرید دارد؟

اگر به دنبال یک گوشی با سرعت شارژ بالا و پردازنده قوی هستید و همچنین می‌خواهید از آن برای عکاسی استفاده کنید، ریلمی جی تی نئو 3 می‌تواند زمینه مناسبی برای شما باشد.

معایب گوشی ریلمی جی تی نئو 3 چیست؟

یکی از مهم‌ترین معایب این اسمارت‌فون، نداشتن لنز تله فوتو است و همچنین لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید آن کیفیت چندان خوبی ندارد. علی‌رغم داشتن شارژ سریع، باتری آن نمی‌تواند عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه دهد و همچنین برخی برنامه‌های از پیش‌نصب‌شده در این گوشی می‌توانند شما را اذیت کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: techradar

نظر شما درباره بررسی ریلمی جی تی نئو 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر