;
coinex

رندرهای رسمی شیائومی 13 منتشر شد

با نزدیک شدن به زمان رویداد معرفی محصولات جدید شیائومی، رندرهای رسمی شیائومی 13 منتشر شد و طراحی این گوشی را در زوایای مختلف آشکار کرد.

پس از حدود یک هفته غیر فعال شدن شرکت‌ها به دنبال مرگ یکی از رهبران برجسته چین، حساب کاربری شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) فعالیت خود را از سر گرفت. این شرکت در پست‌های اخیر خود علاوه بر تایید تاریخ عرضه محصولات جدیدش، چندین پوستر از شیائومی 13 منتشر کرده و طراحی این گوشی را به نمایش گذاشته است.

طبق گزارش‌ها، سری 13 شیائومی در ساعت 7 عصر (به وقت محلی) و در تاریخ 11 دسامبر (20 آذر 1401) در کشور چین به صورت رسمی عرضه خواهد شد. قرار است در رویداد مذکور شاهد معرفی محصولات متعددی مانند شیائومی 13، شیائومی 13 پرو، MIUI 14، ساعت هوشمند Xiaomi Watch S2، هدفون بی سیم Xiaomi Buds 4 TWS و رایانه رومیزی Mini Host باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

رندرهای رسمی شیائومی 13

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شیائومی 13 و 13 پرو از طراحی یکسان و مشابهی برخوردار هستند، با این تفاوت که مدل پرو نسبت به مدل پایه شیائومی 13 بزرگ‌تر خواهد بود. در ادامه می‌توانید تصاویر و رندرهای رسمی شیائومی 13 را مشاهده کنید.

رندرهای رسمی شیائومی 13

همان طور که در تصویر می‌بینید، شیائومی 13 دارای یک صفحه نمایش تخت آمولد با یک سوراخ پانچ در بالای آن خواهد بود. در مقابل، مدل پرو از یک صفحه نمایش بزرگ‌تر با لبه‌های خمیده برخوردار خواهد بود. در پنل پشتی شیائومی 13 نیز یک ماژول دوربین مربعی شکل به چشم می‌خورد که سه دوربین، یک فلاش LED دوگانه و نام برند لایکا را در خود جای داده است.

رندرهای رسمی شیائومی 13

شیائومی 13 یک دستگاه با لبه‌های صاف و گوشه‌های گرد است که دکمه تنظیم صدا به همراه کلید پاور در سمت راست، چند سوراخ برای میکروفون، بلندگو و حسگر مادون قرمز (IR blaster) در لبه بالایی و درگاه سیم کارت، میکروفون، پورت USB تایپ C و بلندگو در لبه پایینی آن وجود دارد. به احتمال زیاد نسخه آبی این گوشی با پشتی چرمی تولید خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی در رنگ‌های دیگری مانند سبز، سیاه و سفید با پشتی شیشه‌ای به بازار عرضه شود.

رندرهای رسمی شیائومی 13

طبق گزارش‌های پیشین، شیائومی 13 دارای یک صفحه نمایش 6.36 اینچی E6 آمولد با وضوح و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 با حداکثر 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 مجهز خواهد شد.

تامین انرژی این دستگاه بر عهده یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی خواهد بود. در جلوی شیائومی 13 یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و در پشت آن یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی و 10 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندرهای رسمی شیائومی 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر