;
coinex

پروژه جدید هانده ارچل در نقش پری دریایی و بازی در سریال دیزنی پلاس ترکیه

پروژه جدید هانده ارچل در دیزنی و یک سریال تلویزیونی خواهد بود. اگر کنجکاوید که هانده ارچل در چه سریالی خواهد بود ؟ با خبر جدید سایت فیگار همراه باشید.

هانده ارچل یکی از زیباترین بازیگران و مدل‌های ترکیه است که با بازی در سریال “دختران آفتاب” وارد این حرفه شد. او برای بازی در سریال رمانتیک کمدی “عشق حرف حالیش نمیشه” جوایز بسیاری را از جشنواره پروانه طلایی دریافت کرده است. اینستاگرام هانده جزء صفحه‌های پرمخاطب است و حدود 30 میلیون دنبال کننده دارد.

بیشتر بخوانید:

ویدیوی هانده ارچل در تبلیغات دیزنی پلاس ترکیه را از دست ندهید!

پروژه جدید هانده ارچل در سریال دیزنی پلاس ترکیه

هانده ارچل در نقش پری دریایی
هانده ارچل در نقش پری دریایی

هانده ارچل در نقش پری دریایی : هانده ارچل با یک سریال از دیزنی پلاس ترکیه به توافق رسید که در آن نقش یک پری دریایی را بازی خواهد کرد.

این سریال تابستان فیلمبرداری می‌شود. دیزنی پلاس به تازگی وارد ترکیه شده و با بازیگران ترکیه چون: آراس بولوت اینملی، پیناز دنیز، دمت اوزدمیر، بوعرا گولسوی، آسلی انور، جان یامان، جانسو دره، ادا اجه و بسیاری دیگر از بازیگران، به عنوان چهره تبلیغاتی قرارداد بسته است.

بهترین فیلم ها و سریال های اینترنتی ترکی

هانده ارچل پارتنر بوراک دنیز میشود ؟

هانده ارچل پارتنر بوراک دنیز میشود
هانده ارچل پارتنر بوراک دنیز میشود

قبل از بازی در سریال دیزنی پلاس، هانده تصمیم دارد یک سریال تلویزیونی بازی کند. هانده همچنان در حال مذاکره برای بازی در سریال “غریبه درونم” با بازی بوراک دنیز است که برای کانال Fox ترکیه ساخته می‌شود.

این بازیگر که گغته بود بعد از سریال “تو در خانه ام را بزن” ترجیح می‌دهد یک سریال درام بازی کند، به سناریوی این سریال دید مثبتی دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر