;
coinex

هانده ارچل (Hande Erçel) ؛ زندگینامه، تصاویر و بهترین سریال‌ها

هانده ارچل (Hande Erçel) یکی از بهترین بازیگران مطرح ترک است، اگر از طرفداران او هستید در این نوشتار که به زندگینامه هانده ارچل می‌پردازیم، همراه ما باشید.

هانده ارچل (Hande Erçel) بازیگر و مدل ترکیه‌ای است. او در حال حاضر یکی از بازیگران معروف تلویزیون این کشور بوده که طرفداران زیادی دارد. در این نوشتار تکراتو به بیوگرافی هانده ارچل که در مدت زمان کوتاهی به شهرت رسیده است، پرداخته‌ایم و بعضی از بهترین عکس های هانده ارچل را به شما ارائه می‌دهیم.

هانده ارچل (Hande Erçel)

Hande Erçel متولد ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما ترکیه بوده و پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. در زندگینامه Hande Erçel آمده است او آموزش خود را در دانشگاه هنرهای زیبا Mimar Sinan استانبول به پایان رسانده است.

پدرش نمایندگی فروش کالاهای الکترونیکی در شهر باندیرما دارد. مادر هانده (Aylin Ercel) در سال 2019 به دلیل سرطان سینه درگذشت. تنها یک خواهر با اختلاف یک سال (به‌گفته هانده مانند دوقلو می‌مانند) با نام غمزه دارد. او مسافرت و خوانندگی علاقه دارد و در دوران کودکی‌اش بیشتر کنار مادربزرگ و پدربزرگ خود بوده است.

در ادامه بیوگرافی هانده ارچل (Hande Erçel) به روابط او می‌پردازیم، او مجرد است گرچه حاشیه زیادی پیرامون زندگی شخصی او وجود دارد. او از سال ۲۰۱۵ به مدت دو سال با اکین مرت دایماز رابطه عاشقانه داشته و در سال ۲۰۱۷ از وی جدا شده است.

از دیگر خبر‌هایی که پیرامون Hande Erçel منتشر شد، رابطه عاشقانه وی با خواننده مطرح ترکیه به نام مورات دالکلیج بوده که این دو پس از انتشار این خبر واکنش خاصی نشان نداده و آن را تکذیب نکردند.

هانده ارچل مدتی با این خواننده و ترانه سرای ترک رابطه داشت. در بیوگرافی هانده ارچل آمده است آن‌ها در فوریه 2020 نامزد کردند و در ژوئن 2020 از هم جدا شدند. هانده بعد از بازی در فیلم Sen Çal Kapimi رابطه خود با کرم بورسین را ادامه داد و آنها اکنون پاتنر هم محسوب می شوند.

هانده ارچل (Hande Erçel)
تصاویر هانده ارچل

در ادامه زندگینامه هانده ارچل به گفتگویی از او درباره خودش ‌می‌رسیم که می‌گوید: «من شخصیت آرامی ندارم و همیشه هیجان زده‌ام البته من در یک قسمتی از زندگی ام دچار مالیخولیایی (افسردگی) شدم و احساس تنهایی می کردم. حالا بیشتر اوقات مثل دیوانه‌ها رفتار می‌کنم، همه مردم را دوست دارم و از آنجا که مردم را دوست دارم لبخند می زنم و حس خوبی دارم.

من میوه‌‎ها را خیلی دوست دارم اما متاسفانه نمی توانم در مورد سبزیجات همین حرف را بزنم ، عاشق گوشت و دسر هم هستم.» من از بچگی سگ داشتم اما وقتی برای دانشگاه به استانبول آمدم یک شب در خیابان با گربه بی سرپناهی مواجه شدم و او را بلافاصله به خانه ام آوردم. بعد از مدتی گربه ام از خانه رفت و دیگر بازنگشت ، بعد آن بود که سگ هایم بنام نوچه، نیبلا و آزول وارد زندگیم شدند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازیگر مرد ایرانی

بهترین بازیگر زن ایرانی

مشخصات ظاهری هانده ارچل (Hande Erçel)

هانده ارچل (Hande Erçel)
بیوگرافی Hande Erçel

همانطور که در زندگینامه هانده ارچل عنوان کردیم مادر هانده آلمانی تبار است اما او چهره‌ای کاملا ترکیه‌ای دارد. چهره و استایل هانده ارچل یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت او در امر بازیگری و به خصوص مدلینگ به شمار می رود. قد ارچل ۱۷۵ سانتی متر و وزن او ۵۶ کیلوگرم است. رنگ موی وی خرمایی و رنگ چشمانش قهوه‌ای تیره است.

شهرت هانده ارچل (Hande Erçel)

هانده ارچل (Hande Erçel) هم‌زمان با ایفای نقش در سریال چکاوک، عنوان دختر شایسته ترکیه را در سال ۲۰۱۲ را نیز بدست آورد تا آغازگر زندگی حرفه‌ای او باشد.

ارچل به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم (عشق حرف حالیش نمی شه) در کنار بوراک دنیز دیده شد و این دو بازیگر ترکیه‌ای به لطف این فیلم شهرت زیادی از پاکستان و آسیای جنوب شرقی کسب کردند. همچنین او نقش ادا ییلدیز را در سریال تو درم را بزن بازی کرده است.

به گفته ارچل از دوران کودکی در نمایش های تئاتر مدرسه شرکت کرده است و همیشه وقتی قرار بود نمایشی رو صحنه برود حرف اول را او زده است. معلم او خانم فیگن تشویقش کرده و به هانده گفته اگر روزی در این مسیر حرکت کند می تواند به جاهای خوبی برسد، او بسیار به ارچل انگیزه داده است.

هانده ارچل دختری با اعتماد به نفس بوده که این موضوع کاملا در  پروژه «دختران آقتاب» آشکار است و به گفته خودش قدم محکم تری روی زمین برداشته است. او حالا کمی با تجربه تر و با اعتماد به نفس بیشتری ادامه می دهد.

از آن به بعد ارتباط وی با مردم قوی تر و زیباتر شد و افکارش نیز تغییر کرده است. وی در سریال دختران آفتاب در نقش سلین، پخش شده در سال ۲۰۱۵ از کانال دی ترکیه حضور داشت.

هانده ارچل (Hande Erçel)
بیوگرافی Hande Erçel

او در سال 2020 به همراه کرم بورسین یک سریال تلویزیونی به نام Sen Çal Kapimi بازی کردند و ارچل در آن نقش اصلی را ایفا کرد و این بالاترین رتبه افتتاحیه سریال در ترکیه بود. این سریال در 45 کشور دیگر به فروش رسید و اسپانیا بعد از ترکیه بیشترین استقبال را از این سریال داشت.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عثمان (Kuruluş: Osman) 

بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game)

هانده ارچل در سریال‌های ترکیه‌ای متعددی به ایفای نقش پرداخته است، که از بهترین سریال های Hande Erçel می‌توان به سریال‌های زیر اشاره کرد:

  • حلقه در نقش مژده، پخش شده در سال ۲۰۱۹ از شبکه تی آر تی ۱
  • مروارید سیاه در نقش هارال، پخش شده در سال ۲۰۱۷ از شبکه استار تی وی
  • عشق حرف حالیش نمیشه در نقش حیات اوزون، پخش شده در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ از شبکه شو تی وی
  • Çalıkuşu در نقش Zahide پخش شده در سال ۲۰۱۳ از کانال دی ترکیه
  • ayat Ağacı در نقش سلن پخش شده در سال ۲۰۱۴ از شبکه تی آرتی ۱
  • دیوانه در کلاس درس دانشگاه در نقش مریم، پخش شده در سال ۲۰۱۴ از شبکه شو تی وی

او در سال 2017 جایزه پروانه طلایی بهترین بازیگر زن کمدی را برای بازی در عشق حرف حالیش نیست دریافت کرد. همچنین هانده ارچل در سال 2021 جایزه گوزل بهترین بازیگر زن را برای سن چال کاپیمو را به دست آورد.

او یک رویا دارد که روزی با ستاره های هالیوود رایان گاسلینگ و لئوناردو دی کاپریو هم‌بازی شود. هانده ارچل در سال 2018 به جمع بازیگرانی فیلم مست عشق پیوست. فیلم سینمایی مست عشق، بـه کارگردانی حسن فتحی، روایتی تاریخی از زندگی شمس تبریزی و مولانا هست و انتظار می‌رود این فیلم به یکی از بهترین فیلم های هانده ارچل تبدیل شود.

هانده ارچل (Hande Erçel)
عکس های هانده ارچل

بازیگرانی هم چون شهاب حسینی، پارسا پیروز فر، حسام منظور، ابراهیم چلیکول در مست عشق نقش افرینی می‌کنند و بنا بر خبرهایی کـه در رابطه با این فیلم سینمایی وجود دارد، هانده ارچل نیز جز بازیگران اصلی این فیلم سینمایی بوده و قرار هست در نقش کیمیا خاتون (دختر مولانا) ایفای نقش کند.

دراین فیلم ها شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی و پارسا پیروز فر در نقش مولانا نقش آفرینی خواهند کرد. این اثر سینمایی از بهترین فیلم های هانده ارچل به شمار می‌رود محصول مشترک ایران و ترکیه بوده و در استانبول ساخته شد.

هانده ارچل زیباست و در بازیگری استعداد خاصی دارد، در سال 2013 در صنعت مدلینگ آغاز به کار کرد و اکنون به عنوان مدل، سفیر برندهایی مانند L’Oreal Paris Turkey و DeFacto است.

علاوه بر این از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، فیسبوک و توییتر بسیار فعال است و تصاویر هانده ارچل را می‌توان به سادگی پیدا کرد. در اینستاگرام دنبال کنندگان او به مرز 20 میلیون نفر رسیدند و اکنون عکس های هانده ارچل در این شبکه‎ اجتماعی روزانه هزاران لایک می‎خورند.

هانده ارچل از جمله جوان ترین و زیباترین بازیگران زن ترکیه 2021 به شمار می‌آید. در این نوشتار سعی کردیم مطالب کاملی پیرامون زندگی وی به همراه عکس های Hande Erçel ارائه کنیم.

سوالات متدوال در مورد هانده ارچل

هانده ارچل چند ساله است؟

هانده ارچل متولد 24 نوامبر 1993 است. در سال 2022 او 28 سال سن دارد.

آیا هانده ارچل فارسی بلد است؟

هانده ارچل در فیلم مست عشق ساخته حسن فتحی در کنار شهاب حسینی و پارسا پیروزفر ایفا نقش کرده است. اما به نظر می‌رسد صدای وی دوبله خواهد شد. اطلاعاتی در خصوص فارسی صحبت کردن او در دست نیست.

هانده ارچل چند کیلو گرم وزن دارد؟

این بازیگر ترکیه‌ای 172 سانتی‌متر قد و 53 کیلوگرم وزن دارد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص هانده ارچل (Hande Erçel) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    مادره هانده ارچل از مهاجران ترکیه ای به آلمان هست، در اصل مادرش هم ترک هست

    پاسخ

    برای امیدوار بودن لازم نیست حتماً در وضعیت بسیار خوبی قرار داشته باشید؛ فقط کافی‌ست بدانید که همه‌چیز تغییر می‌کند؛ امید در دسترس همه است..

    لازم نیست واقعیتِ امروز را انکار کنید تا امیدوار شوید؛ فقط کافی‌ست بدانید آینده مشخص نیست و زندگی به‌جز تاریکی، روشنایی هم دارد..!

    پاسخ

    همه چیه ارچل‌‌ به قشنگیش‌ نیست آدم رفته‌ رفته داره خراب میشه. الانا برایه‌ او همه چی ادی‌ شده.

    پاسخ