;
coinex

جادی میرمیرانی به قید وثیقه آزاد شد

جادی میرمیرانی به قید وثیقه آزاد شد. این فعال حوزه تکنولوژی 13 مهر ماه سال جاری دستگیر شده بود و مدت‌ها خبری از وضعیتش در دسترس نبود.

امیرعماد میرمیرانی یا جادی از جمله فعالان شناخته شده حوزه آی‌تی است که در روز 13 مهر ماه 1401 دستگیر شد و از یک ماه پیش اطلاعات چندانی از وضعیت او در دسترس نبود اما حالا به قید وثیقه آزاد شده است.

بیشتر بخوانید: مهمترین و جدیدترین اخبار فیلترینگ و محدودیت های اینترنتی! / از ضرر قطعی اینترنت تا فیلترینگ اپلیکیشن ها!

جادی میرمیرانی به قید وثیقه آزاد شد

جادی حالا بعد از یک ماه آزاد شده است. دقیقا از روز 13 مهر که او دستگیر شد و به زندان منتقل شد هیچ خبری از وضعیتش در دست نبود، حال آنکه برخی دیگر از فعالین بازداشت شده حوزه آی‌تی مانند عادل طالبی و آرین اقبال در این مدت بازداشت شده اما آزاد شدند.

جادی میرمیرانی به قید وثیقه آزاد شد

امیرعماد میرمیرانی ملقب به جادی سال‌ها در جهت افزایش اطلاعات جامعه در بخش‌هایی مانند امنیت دیجیتال تلاش کرده و دوره‌های آموزشی فراوانی در زمینه برنامه‌نویسی و بلاک‌چین تولید کرده است. او که یکی از چهره‌های مطرح تولید محتوا در حوزه فناوری به شمار می‌آید، مجری‌گری پادکست رادیو گیک را هم بر عهده دارد.

جادی از مخالفان مهم طرح صیانت بود و توضیحات دقیقی در خصوص عملکرد آن ارائه می‌داد. او همچنین انتقادهایی به شرکت ابرآروان وارد کرده بود. او اکنون بعد از دو ماه در روز 22 آذر با قید وثیقه آزاد شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر