;
coinex

تهدید افشاگران توییتر توسط ایلان ماسک ؛ پیگیری حقوقی می‌کنم!

تهدید افشاگران توییتر توسط ایلان ماسک با ارسال ایمیلی به کارمندان توییتر آغاز شد. مالک جدید توییتر مدعی شده که در صورت افشای اطلاعات حیاتی توییتر، پیگیری حقوقی می‌کند.

صاحب جدید توییتر به تازگی در نامه‌ای شروع به تهدید کارمندان خود کرده است. تهدید افشاگران توییتر توسط ایلان ماسک درواقع تلاشی برای جلوگیری از درز اطلاعات و اتفاقات این پلتفرم است. ماسک در ایمیلی کارمندانی که همچنان اطلاعات محرمانه شرکت را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهند تهدید کرد و اعلام کرد که به هر قیمتی آن‌ها را شناسایی خواهد کرد. گویا مشکلات پلتفرم توییتر تمامی ندارد!

بیشتر بخوانید: انحلال شورای اعتماد و ایمنی توییتر ؛ پس‌لرزه‌های تصمیمات ایلان ماسک!

تهدید افشاگران توییتر توسط ایلان ماسک

وبسایت Platformer در گزارشی کامل در مورد تهدید افشاگران توییتر توسط ایلان ماسک، بریده‌ای از این ایمیل را به اشتراک گذاشته است:

«اطلاعات برآمده از درز اسناد محرمانه توییتر حاکی از آن است که چند نفر در شرکت، به رفتاری بر خلاف منابع شرکت ادامه می‌دهند و قوانین مربوط به عدم افشای اطلاعات داخلی شرکت(NDA) را نقض می‌کنند.»

تهدید افشاگران توییتر توسط ایلان ماسک

ماسک در این نامه تاکید کرده است: «حرف یک بار گفته می‌شود، اگر آشکارا و عمدی، این قوانین NDA را که هنگام پیوستن به شرکت امضا کرده‌اید، نقض کنید، با قانون طرف خواهید بود و توییتر بلافاصله امور مربوط به دریافت خسارت را پیگیری خواهد کرد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تهدید افشاگران توییتر توسط ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر