;
coinex

طرح فروش ایران خودرو 26 آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش ایران خودرو 26 آذر 1401 آغاز خواهد شد. در این طرح، دو خودروری محبوب این شرکت برای فروش فوری در نظر گرفته شده است.

طرح فروش ایران خودرو 26 آذر 1401 (روز شنبه) برای دو خودوری محبوب سمند سورن پلاس و پژو پارس TU5 آغاز خواهد شد. قیمت این دو محصول بنابر اعلام شرکت مادر و به دلیل نوسان شدید قیمت دلار، به صورت ماهانه در وب‌سایت ایران خودرو منتشر می‌شود. گفتنی‌ است موعد تحویل این دو خودرو 90 روزه بوده و قرعه‌کشی از طریق وب‌سایت فروش ایران خودرو صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: طرح فروش زامیاد 24 آذر 1401 ؛ [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش ایران خودرو 26 آذر 1401

گروه صنعتی ایران خودرو در طرح جدید فروش فوق العاده محصولات خود قصد دارد خودروهای سورن پلاس دوگانه سوز و پژو پارس ELX را از ساعت 10 صبح روز شنبه 26 آذر تا روز دوشنبه 28 آذر 1401 به بازار عرضه کند. این طرح ویژه متقاضیان جایگزینی خودرو فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جمعیت جوانی بوده و در آن از قرعه کشی نیز استفاده خواهد شد. در ادامه جزئیات شرایط فروش ایران خودرو 26 آذر 1401 را مشاهده می‌کنید:

طرح فروش ایران خودرو 26 آذر 1401

در این طرح، سورن پلاس دوگانه سوز در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری متالیک و آبی کمبود و همچنین خودرو پژو پارس ای ال ایکس با موتور XU7P نیز در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری به فروش می‌رساند. این خودروها با موعد تحویل 3 ماهه از طریق سایت اینترنتی ایران خودرو به مشتریان عرضه می‌شوند و زمان قرعه کشی آنها نیز چهارشنبه 30 آذرماه خواهد بود.

همچنین قیمت این محصولات ماهانه روی سایت فروش ایران خودرو اعلام می‌شود و تعیین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و بعد از اسقاط خودروی فرسوده و مجاز شده مشتری برای ثبت نام خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش ایران خودرو 26 آذر 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    تاحالا10بارثبت نام کردم برنده نشدم طرح مادران خداهمش پارتی بازی میکنند چطوربعضی موقع قرعه کشی تا6روزبعد از آن درحال بررسی است اما بعضی موقع قرعه کشی میگه شما برنده نشده اید

    پاسخ

    ای بابااااااااااا
    واقعا خودتون خجالت نمیکشین☹🤔🤔

    پاسخ

    سلام هموطنان گرامی
    تبریک به برندگان

    جهت فروش حواله تماس حاصل فرمائید

    09386275303
    واتساپ تلگرام روبیکا فعال میباشد
    با تشکر

    پاسخ

    پس منه مصرف کننده عادی که پول ندارم ازاد بخرم و سرپرست خانوارم و ماشینی ندارم چی؟؟؟ این ظلم در حق منه

    پاسخ