;
coinex

حذف ناگهانی قابلیت توییتر اسپیس بعد از گفتگوی جنجالی ماسک

این روزها مالک جدید توییتر هر روز دست به اقدامات عجیبی می‌زند. حالا هم به طرز عجیبی و احتمالا به درخواست او، شاهد حذف ناگهانی قابلیت توییتر اسپیس هستیم!

روز گذشته یک روز عجیب برای توییتر و ایلان ماسک بود. از مسدوسازی اکانت ElonJet گرفته تا مسدودسازی اکانت چند خبرنگار معروف حوزه تکنولوژی. ماسک دیروز حتی حوصله رقبا را هم نداشت و اکانت توییتری شبکه اجتماعی مادستون به عنوان رقیب توییتر هم با محدودیت‌های بزرگی مواجه شد.

حالا و به طور ناگهانی شاهد حذف قابلیت اسپیس از توییتر هستیم و واقعا مشخص نیست چه زمانی ممکن است شاهد بازگشت آن باشیم! اما چه شد که توییتر به اینجا رسید؟

بیشتر بخوانید: حذف محدودیت کاراکتر توییت در توییتر ؛ جهشی از 280 به 4000 کاراکتر!

علت حذف ناگهانی قابلیت توییتر اسپیس چیست؟

ایلان ماسک چندی پیش و در یک چت گروهی که توسط کیتی نوتوپولوس خبرنگار بازفید میزبانی می‌شد حاضر شد. او در جریان این گفتگو در خصوص وضعیت توییتر و تصمیمات جدید خود صحبت‌های زیادی داشت و دقیقا بعد از این صحبت‌ها، توییتر اسپیس از فعالیت ایستاد!

ایلان ماسک در ادامه اقدامات عجیب خود اکانت حداقل ده روزنامه‌نگار مطرح را به علت آنچه به اشتراک‌گذاشتن موقعیت مکانی عنوان کرده بود مسدود کرد. البته که این خبرنگاران صرفا اطلاعات اکانت ElonJets را بازنشر کرده بودند.

در نتیجه این اقدامات، نوتوپولوس یک اسپیس توییتری به راه انداخت که ماسک هم در آن حضور داشت. به علاوه حداقل سه خبرنگار از افراد بن شده یعنی مت بیندر، درو هارول و جک سویینی در آن حضور داشتند.

حذف ناگهانی قابلیت توییتر اسپیس بعد از گفتگوی جنجالی ماسک

یکی از حاضران در این اسپیس از جک سویینی به خاطر اقداماتش در خصوص به اشتراک‌گذاری اطلاعات مکانی ایلان ماسک و اتفاقاتی که ممکن است برای ماسک و خانواده‌اش بیفتد سوال کرد و جالب است بدانید که ماسک اعلام کرد اقدامات این دانشجو باعث شده تهدیدهایی علیه او و خانواده‌اش صورت بگیرد.

هر چند در نهایت برای ماسک یا اعضای خانواده‌اش اتفاقی نیفتاد اما ایلان از اقدام این دانشجوی بیست ساله به شدت شاکی است و در کنار بن کردن او، می‌خواهد حالا رسما از او در دادگاه شکایت کند.

ماسک در این اسپیس ضمن دفاع از اقدامات خود گفت که باور دارد هرکسی که در توییتر اطلاعات مهم و شخصی مانند آدرس فرد دیگری را منتشر کند باید با برخورد مناسب مواجه شود.

در هر حال پس از پایان این اسپیس بود که قابلیت دسترسی به اسپیس از بین رفت و مشخص نیست ایلان چه زمانی دوباره این ویژگی را به پلتفرم گران‌قیمتش بازگرداند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حذف ناگهانی قابلیت توییتر اسپیس چیست؟ به نظر شما نتیجه اقدامات آقای ماسک در توییتر چه خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر