;
coinex

طرح فروش آریسان 2 آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

جزئیات طرح فروش آریسان 2 آذر 1401 اعلام شد. شرکت ایران خودرو در ادامه طرح‌های متنوع فروش خود خبر از فروش وانت آریسان 2 برای آذرماه داده است.

طرح فروش آریسان 2 آذر 1401 از روز سه‌شنبه، 29 آذر 1401 رأس ساعت 10 آغاز خواهد شد. این خودرو دوگانه‌سوز بوده و طبق اعلام شرکت مادر، موعد تحویل آن 90 روزه است. برای اطلاع از شرایط و قیمت این محصول در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش ایران خودرو ویژه مادران آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش آریسان 2 آذر 1401

شرکت ایران خودرو طرح فروش فوق العاده وانت آریسان ۲ دوگانه سوز (بدون قرعه کشی) را با در نظر گرفتن هر کد ملی یک دستگاه و دارا بودن گواهینامه رانندگی و با موعد تحویل ۹۰ روزه از ساعت ۱۰ روز سه شنبه ۲۹ آذر آغاز خواهد کرد.

فروش آریسان 2 برای آذر 1401 

برخی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد وانت آریسان 2

وانت آریسان 2 دارای برخی ویژگی‌های خاص است که آن را از نسل قبلی خودش و دیگر وانت‌ها متمایز می‌کند. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  1. موتور جدید XU7 پلاس با استاندارد آلایندگی یورو 5 دارد.
  2. گیربگس پنج دنده آن از نوع BE بوده که با داخلی‌سازی صددرصد ساخته می‌شود.
  3. گنجایش مخزن سوخت، تغییر کرده است. در نسل قدیم آریسان، مخزن گاز CNG از نوع 70 لیتری بود ولی در آریسان جدید از نوع 75 لیتری است. همچنین مخزن بنزین که قبلا 52 لیتر بود، حالا به 40 لیتر کاهش یافته.
  4. مخزن سوخت، به زیر بدنه منتقل شده تا خودروها، حالا ایمنی بیشتری داشته باشد. ضمن اینکه تغییر محل نصب مخزن، باعث افزایش ظرفیت بارگیری (تا 750 کیلوگرم) شده است. همچنین زاپاس‌بند که قبلا پشت صندلی شاگرد قرار داشت، حالا به زیر بدنه (زیر اتاق بار) رفته است.
  5. کیفیت ساخت خودرو بهبود یافته است. البته طبق گفته‌های ایران خودرو، آریسان جدید در ابتدا با دو ستاره کیفی، تولیدش شروع می‌شود اما در آینده‌ای نزدیک، به سه ستاره کیفی ارتقا می‌یابد.
  6. آریسان جدید، دیگر دیفرانسیل عقب نیست بلکه دیفرانسیل جلوست! به همین دلیل نیز گاردان و دیفرانسیل حذف شده و محورهای جلو و عقب نیز مجددا طراحی شده است.
  7. در نسل دوم آریسان، از شاسی یکپارچه جدید استفاده شده و به همین دلیل نیز استحکام شاسی خودرو، بهبود یافته است.
  8. در آریسان جدید، کانال گیربکس حذف شده و به همین دلیل نیز هم سرنشینان، راحتی بیشتری دارند و هم فضای کابین، افزایش یافته است.
  9. سنسور دنده عقب و مه‌شکن جلو به لیست تجهیزات استاندارد آریسان جدید اضافه شده‌اند.
  10. از آنجایی که آریسان جدید در کارخانه خراسان تولید می‌شود، مشتریان ایران خودرو برای نخستین‌بار، امکان سفارش آن را رنگ‌های جدید بدنه نیز دارند.

فروش آریسان 2 برای آذر 1401

همچنین سایر بهبودهای صورت گرفته در وانت آریسان جدید عبارتند از:

  • بهبود سیستم تعلیق و ترمز
  • بهبود سیستم تهویه خودرو
  • استفاده از صندلی‌های جدید
  • بهبود عایق‌بندی کابین خودرو
  • کاهش مصرف سوخت خودرو

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طرح فروش آریسان 2 آذر 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر