;
coinex

طرح فروش ایران خودرو ویژه مادران آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

ایرانخودرو از شنبه هفته جاری طر فروش فوق‌العاده محصولات خود را آغاز کرده است. اما برای اطلاع از جزئیات و شرایط طرح فروش ایران خودرو ویژه مادران آذر 1401 با ما باشید.

ایران‌خودرو از شنبه 26 آذر ماه 1401 طرح فروش فوق‌العاده دو محصول خود را که مخصوص مادران است در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و البته دارندگان خودروهای فرسوده آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش نقدی مدیران خودرو آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش ایران خودرو ویژه مادران آذر 1401

مقاضیان خرید محصولات ایران‌خودرو از ساعت 10 صبح روز شنبه 26 آذرماه تا سه روز یعنی تا پایان روز دوشنبه 28 آذر 1401 فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایرانخودرو یعنی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

قیمت خودروها در این طرح برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت قطعی است و برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بنابر اعلام ایران‌خودرو، بر اساس «قیمت اعلامی توسط این گروه صنعتی که بصورت ماهانه بر روی سایت ایران‌خودرو اعلام می‌شود و تعیین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و پس از اسقاط خودروی فرسوده و مجاز شدن مشتری برای ثبت‌نام خواهد بود».

طرح فروش ایران خودرو ویژه مادران آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

بنابر اعلام این شرکت، موعد تحویل خودروها سه ماهه از زمان واریز وجه توسط منتخبان خواهد بود. مراسم قرعه‌کشی نیز بعد از پایان مهلت ثبت‌نام، در روز چهارشنبه هفته جاری مقارن با 30 آذر 1401 در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو برگزار خواهد شد. این مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود.

طرح فروش ایران خودرو ویژه مادران آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

در شرایط ثبت‌نام پیش فروش ایران خودرو برای متقاضیان طرح ویژه مادران، اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی و شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی ذکر شده است و تاکید شده است که دارا بودن گواهینامه در طرح ویژه مادران الزامی نیست و حتی برای مادران زیر ۱۸ سال (البته دارای دو فرزند و بیشتر) امکان‌پذیر است. شرایط ثبت‌نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز به اختصاص یک دستگاه به هر کدملی و شماره تلفن به‌ نام متقاضی محدود است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طرح فروش ایران خودرو ویژه مادران آذر 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اخر ایران خودرو جان وقتی به زیر ۱۸ سال سیم کارت داده نمیشه چطور توقع داری مادر زیر ۱۸ سال بیچاره ی بینوا بتونه ثبت نام کنه وقتی همون اول ثبت نام میگه که شماره باید به نام شخص‌ متقاضی باشه هان هان بگو دیگه

    پاسخ