;
coinex

بهترین فیلم های یوری بویکا (اسکات ادکینز) [22 فیلم اکشن برتر]

بهترین فیلم های یوری بویکا در ادامه مورد بررسی قرار گرفته‌اند. فیلم های اکشن یوری بویکا و همچنین فیلم های رزمی وی بسیار جذاب و دیدنی هستند.

اسکات ادوارد ادکینز متولد ۱۷ ژوئن 1976، بازیگر و رزمی‌کار سرشناس انگلستانی تباری است که بیشتر برای بازی در فیلم‌های اکشن رزمی ویدئویی شناخته شده‌است.

ادکینز در ساتن کولدفیلد در نزدیکی بیرمنگام انگلستان در خانواده‌ای با پیشه قصابی به دنیا آمد. برادر بزرگتر او کریگ است. به دلیل علاقه زیاد به ورزش از ۱۰ سالگی به همراه پدر و برادر خود به باشگاه محلی جودو می‌رفت و به همین دلیل مهارت‌های گسترده‌ای در هنرهای رزمی یافت. او بعدها تحت آموزش رشته کیک بوکسینگ زیر نظر آنتونی جونز قرار گرفت.

وی فیلم‌های زیادی بازی کرده است اما شهرت او بیشتر برای بازی در فیلم‌های مبارز زندانی روسی، فیلم شکست‌ناپذیر ۲ و دنباله‌های آن شکست‌ناپذیر ۳، بویکا: شکست‌ناپذیر و کیسی بومن در سری فیلم‌های نینجا و نینجا: سایه یک قطره اشک بوده است. در ادامه فیلم های اکشن یوری بویکا و آثار دیدنی وی مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

بهترین فیلم های یوری بویکا


اسکات ادوارد ادکینز بازیگر و رزمی کار سرشناس انگلستانی است که تا امروز بسیار موفق بوده و توانسته در تمامی فیلم‌ها بدرخشد.

وی در فیلم‌های مختلفی بازی کرده است که داستان همه آنها جذاب و دیدنی است. اگر دوست دارید با فیلم های رزمی برتر بوکیا آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

موقعیت یابی کورکورانه (Dead Reckoning)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان : آندری بارتکویاک
  • تاریخ اکران: 2020

«موقعیت یابی کورکورانه» که یکی از بهترین فیلم های یوری بویکا بوده، فیلمی در ژانر اکشن، هیجان انگیز و محصول 2020 سینمای آمریکاست. داستان این فیلم مهیج برگرفته از بمب گذاری بزرگ رخ داده در ماراتن بوستون در سال 2013 است که تا مدت ها همگان را در بهت فرو برده بود.

فیلم موقعیت یابی کورکورانه به کارگردانی آندری بارتکویاک ساخته شده و کی جی آپا، اسکات ادکینز، جیمز رمار، ایندیا آیسلی و الی کورنل در آن به هنرمندی پرداخته‌اند.

گروگان (Seized)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان : آیزاک فلورنتین
  • تاریخ اکران: 2020

نرو مأمور سابق نیروهای ویژه به یک شهر ساحلی منتقل شده است تا پسرش و زندگی گذشته خود را پشت سر بگذارد اما بعد از یک تماس تلفنی به او می‌گویند پسرش ربوده شده است. برای دیدن دوباره فرزندش باید سه سندیکای جنایتکار بسیار ماهر را از بین ببرد و هرکدام از آنها را بکشد. اما او مجبور است به تنهایی کار کند و با موانع و سطح تسلیحاتی بسیار قدرتمند روبرو شود.

فیلم گروگان به کارگردانی آیزاک فلورنتین در سال 2020 ساخته شده و یکی از بهترین فیلم های یوری بویکا است. در این فیلم اسکات ادکینز، ماریو فن پیبلز، مکسین، استیون الدر و جیمز پی بنت به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های اکشن 2022 

میراث دروغ (Legacy of Lies)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان : آدرین بول
  • تاریخ اکران: 2020

«میراث دروغ» فیلمی هیجان انگیز به کارگردانی آدرین بول است. داستان درباره یک مأمور بازنشسته ام آی 6 است که برای کشف حقیقت تکان دهنده در مورد عملیات انجام شده توسط سرویس‌های مخفی ناشناخته، دوباره به دنیای جاسوسی باز می‌گردد.

فیلم میراث دروغ در سال 2020 ساخته شده است در این فیلم اسکات ادکینز، آنور نیفسی، آندریا واسیلیو، یولیا سبول، ویکتر سوله و مت میتلر به هنرمندی پرداخته‌اند.

سگ وحشی (Savage Dog)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان : جس وی جانسون
  • تاریخ اکران: 2017

داستان این فیلم در سال ۱۹۵۹ و در منطقه هندوچین به وقوع می‌پیوندد؛ جایی که یک حاکم ظالم و قدرتمند با سرکوب مردمش، به قدرت رسیده است و کسی توان مخالفت کردن با او را ندارد. اما یک قهرمان در این سرزمین متولد شده  که قرار است داستان شجاعت و مبارزاتش به یک افسانه تبدیل شود.

فیلم سگ وحشی به کارگردانی جس وی جانسون در سال 2017 ساخته شده است. در این فیلم اسکات ادکینز، مارکو زارور، کانگ لی، ولادیمیر کولیچ، کیث دیوید و جیمز گاندولفینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

افسانه هرکول (The Legend of Hercules)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان : رنی هارلین
  • تاریخ اکران: 2014

هرکول به دلیل توطئه ناپدری خود که هم اکنون پادشاه است، به خاطر یک عشق ممنوعه، تبعید شده و به عنوان برده به فروش می‌رسد. اما هرکول به جای پذیرفتن سرنوشتش، تلاش می‌کند تا انتقام بگیرد. این فیلم داستانی جذاب دارد که باعث شده از بهترین فیلم های یوری بویکا باشد.

فیلم افسانه هرکول به کارگردانی رنی هارلین در سال 2014 ساخته شده است. در این فیلم کلان لاتز، اسکات ادکینز، لیام مک اینتایر، لیام گریگان، جاناتان شیچ، رکسان مک کی و گایا ویس به هنرمندی پرداخته‌اند.

دکتر استرنج (Doctor strange)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان: Scott Derrickson
  • تاریخ اکران: 2016

فیلم دکتر استرنج به کارگردانی Scott Derrickson در سال 2016 منتشر شد و یکی از بهترین فیلم های Yuri Boyka است. زندگی دکتر استفن استرنج (بندیکت کامبربچ) پس از تصادف رانندگی دگرگون می‌شود و این تصادف وی را از استفاده از دستانش محروم می‌کند.

او برای درمان به طب سنتی پناه می‌برد، اما هنگامی که طب سنتی او را ناکام گذاشت، در یک منطقه‌ی اسرارآمیز که توسط بیگانگان محاصره شده به دنبال درمان می‌رود. او به سرعت متوجه می‌شود که این منطقه در یک خط مقدم نبرد با نیروهایی است که به تخریب واقعیت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2022

بهترین فیلم های زامبی 2021

محدوده نزدیک(Close Range)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان: Isaac Florentine
  • تاریخ اکران: ۲۰۱۵

در این فیلم که از فیلم های اکشن یوری بویکا است، یک سرباز سرکش و قانون شکن به منظور محافظت از خواهر و خواهر زاده‌اش، در یک مبارزه بی‌رحمانه با کلانتری فاسد و معاونان مطیع‌اش و همینطور یک کارتل مواد مخدر خطرناک درگیر می‌شود.

فیلم Close Range با اینکه از نظر صحنه‌های اکشن و رزمی و استفاده از انواع سلاح‌های سرد بسیار خوب و مناسب کار کرده است با این حال صحنه‌های استفاده از سلاح‌های گرم مانند تفنگ بسیار ضعیف و مصنوعی کار شده‌اند اما در کل می‌تواند نمره‌ی قبولی را بگیرد.

گرگ مبارز(Wolf Warrior)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان: وو جینگ
  • تاریخ اکران: ۲۰۱۵

از بهترین فیلم های Yuri Boykaمی‌توان Wolf Warrior را نام برد. این فیلم توانست جایزه بهترین کارگردانی برای نخستین تجربه کارگردانی را برای او به‌همراه داشته باشد و همین موضوع علاوه‌بر موفقیت‌های دیگر فیلم Wolf Warrior باعث شدند تا قسمت دوم آن نیز در سال ۲۰۱۷ ساخته و اکران شود.

داستان این فیلم درباره گروهی از نیروهای ویژه پلیس چین جریان دارد که برای ازبین‌بردن یک گروه از قاچاقچیان مواد مخدر وارد ساختمانی متروکه می‌شوند و یکی از مامورین بدون توجه به حرف‌های فرمانده خود به سمت رئیس این گروه تیری شلیک کرده و باعث کشته شدن او می‌شود.

نینجا (Ninja)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان: آیزاک فلورنتین
  • تاریخ اکران: ۲۰۰۹

فیلم نینجا یکی دیگر از فیلم های رزمی برتر بوکیا است. این فیلم با به تصویر کشیدن مشکلات متعددی سعی دارد خطرات موجود در گروه‌های مبارزه ژاپنی را به خوبی به تصویر بکشد.

به‌دلیل محبوبیت این فیلم در سال ۲۰۱۳ فیلم Ninja: Shadow of a Tear به‌عنوان ادامه آن ساخته شد و توانست محبوبیت و کیفیت قسمت نخست خود را تکرار کند.

داستان فیلم روایت‌گر زندگی شخصیت کیسی بومن با نقش‌آفرینی اسکات ادکینز است؛ فردی با ملیت آمریکایی که به‌عنوان یک یتیم در یکی از مدارس هنرهای رزمی در ژاپن بزرگ شد و رشد کرد. او به‌خاطر اشتیاق و پشت‌کار خود توانست خیلی سریع احترام استاد خود یعنی شخصیت تاکدا را به‌دست آورد.

حذف کننده‌ها (Eliminators)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان: جیمز نان
  • تاریخ اکران: ۲۰۱۶

این فیلم که یکی از فیلم های اکشن یوری بویکا بوده درباره شخصیت توماس مکنزی با نقش‌آفرینی اسکات ادکینز است که یک مامور سابق FBI قلمداد می‌شود.

او به‌خاطر یک پرونده جنایی تحت نظارت برنامه محافظت از شاهدین قرار دارد و موظف است آن را ترک نکند. زمانی‌که خانه او در لندن مورد هجوم عده‌ای قرار می‌گیرد او با ترک این برنامه خودش را نشان می‌دهد.

کاری بسیار اشتباه که جان خودش و دخترش را با این کار به خطر می‌اندازد. او متوجه می‌شود که خطرناک‌ترین قاتل اروپا به‌دنبال او آمده و قصد دارد او را به قتل برساند تا نتواند در دادگاه آن پرونده به‌عنوان شاهد حضور داشته باشد. این فیلم از بهترین فیلم های Yuri Boyka است.

گرگ مبارز 2 (Wolf Warrior 2)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان: وو جینگ
  • تاریخ اکران: ۲۰۱۷

این فیلم که قسمت دوم فیلم Wolf Warrior بوده بسیار محبوب و یکی از فیلم های اکشن یوری بویکا است. فروش بسیار خوب فیلم Wolf Warrior 2 نوید داستانی جذاب در این فیلم را به مخاطبان خود می‌دهد. داستانی که درباره نیروهای ویژه چین جریان دارد که با فعالیت‌های خود توانسته‌اند محیط دریاها و سواحل را به محیطی امن و با آرامش تبدیل کنند.

مردم این مناطق بدون ترس به زندگی خود مشغول بودند که ناگهان گروهی از مزدوران بی‌رحم و خطرناک به آن‌ها حمله می‌کنند و مردم را مورد آزاد و اذیت قرار می‌دهند. به‌همین‌دلیل نیروهای ویژه چین باید بار دیگر امنیت این مناطق را به مردم بازگردانند و با این گروه خطرناک از مزدوران مقابله کنند.

بازی های قتل (Assassination Games)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان: ارنی بارباراش
  • تاریخ اکران: ۲۰۱۱

قاتل‌های حرفه‌ای و داستان‌های آن‌ها همیشه برای علاقه‌مندان سینما و تلویزیون جذاب بوده و این فیلم نیز به‌خوبی داستانی با همین محوریت را بازگو می‌کند.

داستان این فیلم که از بهترین فیلم های یوری بویکا است درباره قاتل‌های حرفه‌ای جریان دارد. شخصیت‌های وینسنت برزیل با بازی ژان کلود ون‌دام و رولند فلیند با بازی اسکات ادکینز دو قاتل بسیار حرفه‌ای به‌شمار می‌روند ولی بااین‌حال از وجود یک‌دیگر خبری ندارند.

هرکدام از آن‌ها خودش را بهترین قاتل جهان می‌داند و هیچ‌کس را در این کار بالاتر از خودش نمی‌بیند. بااین‌حال برای انجام یک مأموریت بسیار مهم هر دوی آن‌ها به‌طور کاملا ناخواسته درمقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و همین موضوع باعث می‌شود تا لو بروند و مأموریت آن‌ها با شکست روبه‌رو شود.

مرد حادثه ساز (Accident Man)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان: جسی وی جانسون
  • تاریخ اکران: ۲۰۱۸

این فیلم پس از اکران تحسین بسیاری از منتقدین سینمایی را به‌همراه داشت و بیشتر آن‌ها داستان فیلم را به نویسندگی ادکینز بسیار خوب توصیف کردند. داستان فیلم حول شخصیت مایک فالون یا همان مرد حادثه آفرین می‌چرخد؛ یک قاتل بسیار حرفه‌ای که پس از کشتن دشمن‌های خود هیچ ردی از خود به‌جای نمی‌گذارد و صحنه قتل را به‌طور بسیار طبیعی به یک حادثه یا خودکشی تبدیل می‌کند.

مایک در یک باند از آدمکش‌های حرفه‌ای مشغول است که هرکدام از آن‌ها روش‌هایی بسیار منحصربه‌فرد برای انجام کار خود دارند. داستان اصلی فیلم از زمانی آغاز می‌شود که عشق سابق مایک کشته می‌شود و همین موضوع عصبانیت او را به همراه دارد.

نینجا: سایه یک قطره اشک (Ninja: Shadow of a Tear)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان: آیزاک فلورنتین
  • تاریخ اکران: ۲۰۱۳

فیلم Ninja: Shadow of a Tear که بسیاری آن را با نام Ninja 2 می‌شناسند ادامه فیلم Ninja به‌شمار می‌رود. داستان این فیلم که از بهترین فیلم های یوری بویکا است دقیقا مانند قسمت نخست آن درباره شخصیت کیسی بومن با نقش‌آفرینی اسکات ادکینز جریان دارد.

شخصی که در فیلم نخست به نیویورک رفت تا جلوی یک آدمکش حرفه‌ای را بگیرد و در فیلم Ninja: Shadow of a Tear نیز بار دیگر وظیفه سنگینی برعهده دارد. پس از ماجراهای قسمت نخست کیسی بومن با نامیکو تاکدا ازدواج می‌کند و صاحب یک بچه می‌شوند.

آدم کش آمریکایی (American Assassin)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان: مایکل کوئستا
  • تاریخ اکران: ۲۰۱۷

فیلم آدم‌کش آمریکایی با حضور بازیگرانی برجسته در آن، نشان می‌دهد که با فیلم اکشن جذابی طرف هستیم. داستان‌های مربوط‌ به فعالیت‌ها و مأموریت‌های مخفی دولت همیشه جذاب بوده‌اند و داستان این فیلم نیز با محوریت همین موضوع جریان دارد.

داستانی که روایت‌گر زندگی شخصیت میچ رپ است؛ یک دانشجوی موفق، بسیار بااستعداد و ورزش‌کار که زندگی‌اش همیشه به همین آرامی باقی نمی‌ماند. پس از رخ دادن یک فاجعه میچ برای حضور در یک عملیات کاملا مخفی انتخاب می‌شود و آموزش‌های بسیار سنگینی را پشت‌سر می‌گذارد تا درنهایت مهارت‌های لازم برای هدف این عملیات را به‌دست آورد.

مجرم (Criminal)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان: آریل ورومن
  • تاریخ اکران: ۲۰۱۶

حضور بازیگران برجسته‌ای مانند کوین کاستنر، گری اولدمن، رایان رینولدز و گل گدوت درکنار اسکات ادکینز بدون شک جذابیت‌های این فیلم را دوچندان کرده و باعث شده یکی از بهترین فیلم های یوری بویکا باشد.

فیلم Criminal نیز دقیقا مانند فیلم American Assassin حول یک مأموریت خطرناک و مخفی دولت جریان دارد. شخصیت اصلی این فیلم یعنی بیل پاپ یک جاسوس بسیار کاربلد به حساب می‌آید که در سازمان CIA مشغول به کار است.

او در حین انجام یک مأموریت مهم و ملاقات با یک هکر حرفه‌ای جان خود را از دست می‌دهد و به‌همین‌دلیل سازمان CIA تصمیم می‌گیرد تمام اطلاعات ذهن بیل را از طریق یک انتقال‌دهنده اطلاعات به مغز یک زندانی خشن و خطرناک منتقل کند.

انتقام جو (Avengement)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان: جسی وی جانسون
  • تاریخ اکران: ۲۰۱۹

فیلم Avengement که یکی از بهترین فیلم های یوری بویکا است با داستاتی نسبتا شبیه به اکثر فیلم‌های وی داستان یک شخص انتقام‌جو را دنبال می‌کند و درباره شخصیت کین برجس با نقش‌آفرینی اسکات ادکینز جریان دارد.

کین به‌خاطر انجام دادن کاری برای برادر خود به‌طور خودخواسته وارد زندان می‌شود و در زندان مشکلات بسیار زیادی برای او پیش می‌آید. در این زندان برای کشتن او جایزه ارزشمندی قرار داده شده و به‌همین‌دلیل او باید مشکلات خطرناکی را پشت‌سر بگذارد.

بی مصرف‌ها 2 (The Expendables 2)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان: سیمون وست
  • تاریخ اکران: ۲۰۱۲

فیلم The Expendables 2 در سال ۲۰۱۲ به تهیه‌کنندگی اوی لرنر و دنی لرنر توسط استودیو Millennium Films با بودجه‌ای بیشتر نسبت‌به قسمت اول آن و معادل با ۱۰۰ میلیون دلار تولید و فروش خوب ۳۲۰ میلیون دلاری را تجربه کرد.

داستان این فیلم هم دقیقا مانند قسمت نخست درباره همان گروه مزدوران به رهبری سیلوستر استالونه جریان دارد. آن‌ها باید پس از کشته شدن یکی از هم‌تیمی‌هایشان به سرزمینی وحشی بروند تا علاوه‌بر گرفتن انتقام دوستشان جلوی یک اسلحه بسیار خطرناک و مرگ‌بار را بگیرند.

بویکا: شکست‌ناپذیر (Boyka: Undisputed)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان: تادور چپکانوف
  • تاریخ اکران: ۲۰۱۶

مجموعه سینمایی شکست‌ناپذیر که در آن اسکات ادکینز نقش شخصیت به‌یادماندنی یوری بویکا را ایفا می‌کند. مجموعه‌ای که در گذر سال‌ها توانست کیفیت خوب خودش را حفظ کند و مانند بسیاری از مجموعه‌های سینمایی با افت کیفیت فاحشی روبه‌رو نشود.

مانند تمام فیلم‌های این مجموعه سینمایی فیلم Boyka: Undisputed نیز درباره شخصیت یوری بویکا جریان دارد. وی در این فیلم برای حضور در مسابقات مهم اروپایی باید حریف سرسختی را از پیش روی بردارد ولی در این مسابقه به‌طور ناخواسته باعث مرگ حریف خود می‌شود.

فیلم شکست‌ناپذیر 2: آخرین نفر (Undisputed 2: Last Man Standing)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان: ایزاک فلورنتین
  • تاریخ اکران: ۲۰۰۶

فیلم Undisputed 2: Last Man Standing فیلمی بسیار هیجان‌انگیز و جذاب که با مبارزات رزمی نفس‌گیر خود می‌تواند شما را پای تلویزیون میخکوب کند. همچنین شخصیت‌پردازی عالی و سرعت بسیار خوب فیلم نیز از سایر دلایل جذابیت بسیار بالای این فیلم سینمایی به‌شمار می‌روند.

داستان فیلم درباره شخصیت جرج با بازی مایکل جای وایت جریان دارد؛ قهرمان سابق بوکس جهان که برای انجام دادن یک کار مهم به روسیه سفر می‌کند و در پی اتفاقاتی که برای او رخ می‌دهد خود را در یکی از زندان‌های خطرناک روسیه می‌بیند.

شکست‌ناپذیر 3: رستگاری (Undisputed 3: Redemption)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان: آیزاک فلورنتین
  • تاریخ اکران: ۲۰۱۰

این فیلم فیلمی بزرگسالانه است که دقیقا مانند قسمت قبلی خود پر شده از نبردهای هیجان‌انگیز و زد و خوردهای خونینی که عاشقان اینگونه فیلم‌ها را می‌تواند به تمام خواسته‌هایشان برساند.

این فیلم نه‌تنها توانست طرفداران نسخه قبلی خود را راضی نگه دارد که باعث شد افراد بسیاری را عاشق فیلم‌های رزمی و به‌خصوص این مجموعه سینمایی کند.

اولتیماتوم بورن (The Bourne Ultimatum)

بهترین فیلم های یوری بویکا

  • کارگردان: پل گرینگرس
  • تاریخ اکران: ۲۰۰۷

این فیلم که یکی از بهترین فیلم های یوری بویکا است نسبت‌ به سایر فیلم‌های این فهرست جذاب تر است. داستان این فیلم نیز مانند قسمت‌های قبلی آن درباره شخصیت جیسون بورن با ایفای نقش مت دیمون جریان دارد. جیسون بورن همچنان با بحران هویت خودش دست‌وپنجه نرم می‌کند و هنوز بخش زیادی از گذشته خودش را به یاد نیاورده است.

او برای پیدا کردن اطلاعاتی از گذشته خود به شهرهای بزرگی مانند مسکو، پاریس و مادرید و همچنان به شهرهایی در آمریکا سفر می‌کند تا شاید بتواند متوجه گذشته خود شود. او در حالی به این شهرها می‌رود که همچنان توسط سازمان امنیتی آمریکا یک فرد تحت تعقیب به‌شمار می‌رود.

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین فیلم های Yuri Boyka پرداختیم. این بازیگر سرشناس و موفق فیلم‌های دیدنی و جذاب بسیاری دارد و افراد زیادی در سراسر جهان بیننده فیلم‌های او هستند. اگر به دیدن فیلم‌های رزمی و اکشن علاقه دارید فیلم های رزمی برتر بوکیا را از دست ندهید.

سوالات متداول

بهترین فیلم های Yuri Boyka کدام‌ها هستند؟

بهترین فیلم های یوری بویکا در این مطلب معرفی شدند. اگر به فیلم‌های اکشن و رزمی علاقه دارید می‌توانید از تماشای تمامی فیلم‌ها لذت ببرید. بهترین فیلم های یوری بویکا بسیار جذاب هستند و این انتخاب با شماست که کدام فیلم را برای تماشا انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بهترین فیلم های یوری بویکا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    حرکات اسکات ادگینز نمایی هست ظمن تکواندو کاراته دونم درسن جوان به خاظر هیم کارش قشنکه

    پاسخ