;
coinex

شکسته‌شدن رکورد ترافیک مصرفی داخل و خارج در طول جام جهانی قطر 2022

شکسته‌شدن رکورد ترافیک مصرفی داخل و خارج در جام جهانی 2022 قطر از علاقه شدید مردم نسبت به فوتبال و جام جهانی حکایت دارد.

شکسته‌شدن رکورد ترافیک مصرفی داخل و خارج در طول برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر طبق آمار جدید مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت مطرح شده است. امیر لاجوردی با انتشار یک پست در فضای مجازی متذکر شد که، مصرف ترافیک کاربران ایرانی و خارجی در طول این رقابت‌ها از مرز ۶ ترابیت بر ثانیه گذشت. پیش از این نیز وزیر ارتباطات آمار مشابهی را اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید: افت سرعت اینترنت در ایران در جدیدترین گزارش SpeedTest

شکسته‌شدن رکورد ترافیک مصرفی داخل و خارج

امیر لاجوردی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در پستی که در شبکه اجتماعی ویراستی منتشر کرد نوشت:

با پایان جام‌جهانی خداقوت عرض می‌کنم به همکارانم در شرکت زیرساخت و اپراتورها که از ماه‌‌ها قبل و در حین مسابقات تمام تلاش خود را جهت توزیع محتوای سکوهای ایرانی در سراسر کشور انجام دادند تا شاهد تحقق چندین‌باره عبور ترافیک داخل کشور از مرز ۶ ترابیت بر ثانیه و رکوردشکنی مجموع ترافیک داخل و خارج باشیم.

شکسته‌شدن رکورد ترافیک مصرفی داخل و خارج

پیش از این نیز وزیر ارتباطات پس از بازی ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ خبر داده بود رکورد جدید ۶ ترابیت بر ثانیه ثبت شده است. در جریان بازی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ نیز گزارشگر بازی گفت: «رکورد ۲ میلیون بازدید در تلوبیون شکسته شده است».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره شکسته‌شدن رکورد ترافیک مصرفی داخل و خارج چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر