;
coinex

طعنه سنگین محمد مهاجری به عیسی زارع پور ؛ اجنه به وزارت ارتباطات نفوذ کرده‌اند!

طعنه سنگین محمد مهاجری به عیسی زارع پور در مورد ادعای او در بحث اختلالات اینترنت که گفته بود، این اختلالت جزئی بودند و هم‌اکنون رفع شده‌اند، خبرساز شد.

روز گذشته در خبری عنوان کردیم که وزیر ارتباطات ادعا کرده است که اختلالات اینترنت، جزئی بوده و هم‌اکنون رفع شده‌اند. حال در این ارتباط با طعنه سنگین محمد مهاجری به عیسی زارع پور مواجه هستیم. این فعال سیاسی اصولگرا گفت، تقریباً از هرکسی که درباره سرعت اینترنت می‌پرسم، دادشان درآمده است و 100 درصد حرف آقای وزیر را دروغ قلمداد می‌کنند. با جزئیات بیشتر صحبت‌های محمد مهاجری همراه تکراتو باشید.

بیشتر بخوانید: سنجش ادعای وزیر ارتباطات در خصوص جزئی بودن اختلالات اینترنت

طعنه سنگین محمد مهاجری به عیسی زارع پور در بحث سرعت اینترنت

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در صفحه «تلگرام» خود نوشت :

آقای عیسی زارع‌پور، وزیر محترم ارتباطات گفته است: «اختلالات جزئی در اینترنت داشتیم، ولی الان برطرف شده، می‌توانید تست کنید مشکل خاصی وجود ندارد.»

طعنه سنگین محمد مهاجری به عیسی زارع پور

او گفت: «تقریبا همه کسانی که از آنها در باره سرعت اینترنت‌شان سوال کردم دادشان بلند بود و بعضی هم حرف‌های منشوری! می زدند. یعنی کلهم اجمعین معتقد بودند حرف آقای وزیر راست نیست.» من اما یقین دارم وزیر دروغ نمی گوید. پس این وسط باید یکی از دو اتفاق زیر افتاده باشد:

زیردستان، برای خط موبایل و منزل ایشان شیر اینترنت را تا آخر باز کرده‌اند و گزارش داده‌اند همه مملکت، اینترنتش همین جوری است. آقای وزیر هم باور کرده و در مصاحبه گفته است بروید تست کنید ببینید اینترنت داده‌ایم بهتان مثل هلو.

اتفاق دوم اینکه: «ممکن است جن ها به وزارت ارتباطات نفوذ کرده و یکی از آنها در چشم برهم زدنی اینترنت آقای وزیر را به سرعت نور رسانده است.»

برای اینکه روشن شود کدام فرض بالا درست است، آقای وزیر و خانواده‌شان را برای شام به منزل دعوت می‌کنم تا ضمن پذیرایی، موبایل و اینترنت منزل مرا تست کنند. البته آدرس را قبلا به ایشان اعلام نمی‌کنم تا مبادا مسئولان ذیربط، یا اجنه بی‌ربط، آبشار اینترنت را به سمت خانه من سرازیر نکنند! منتظر پاسخ دعوت هستم، مشتاقانه و بیصبرانه.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طعنه سنگین محمد مهاجری به عیسی زارع پور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر