;
coinex

طرح فروش شاهین 3 دی 1401 [+ شرایط و قیمت]

جزئیات طرح فروش شاهین 3 دی 1401 اعلام شد. شرکت سایپا در این طرح قیمت این خودرو را ۳۴۴ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان تعیین کرده است.

طرح فروش شاهین 3 دی 1401 توسط سایپا با قیمت ۳۴۴ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان آغاز خواهد شد. این طرح فروش از ساعت 11 صبح روز 3 دی‌ماه آغاز و به 3 روز ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است، این خودرو فقط در رنگ سفید و در قالب طرح جوانی جمعیت عرضه خواهد شد و برندگان دستگاه خود را ظرف مدت زمان 90 روزه تحویل خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: نتایج قرعه کشی ایران خودرو دی 1401 مشخص شد

طرح فروش شاهین 3 دی 1401

شرکت سایپا در ادامه طرح فروش فوق العاده محصولات خود قصد دارد از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ به‌مدت سه روز در راستای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سدان شاهین جی را به بازار عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش سایپا شاهین را مشاهده می‌کنید.

طرح فروش شاهین 3 دی 1401

شرکت سایپا در این طرح خودرو شاهین را با قیمت مصوب ۳۴۴ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان در رنگ سفید به فروش می‌رساند. این خودرو با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه به مشتریان عرضه می‌شود.

مشخصات فنی خودروی شاهین

شاهین جدیدترین محصول سایپا است و طراحی ظاهری زیباتری نسبت به دیگر تولیدات خودروساز داخلی دارد. با این حال، همان پیشرانه‌ای ۱.۵ لیتری ۸ سوپاپی که در تیبا، ساینا و کوییک استفاده شده بود، زیر کاپوت شاهین هم قرار گرفته است و یکی از ایرادات و اشکالات این خودرو جدید به شمار می‌آید.

تنها تفاوت پیشرانه شاهین با اعضای هم‌خانواده خود، مجهز بودن به توربوشارژ یا پرخوران است که باعث می‌شود قدرت این موتور از ۸۷ اسب بخار با تنفس طبیعی به ۱۱۰ اسب بخار با توربوشارژ برسد.

هر چند این موتور توربوشارژ قدرت و گشتاور بیشتری پیدا کرده اما وقتی آن را با پیشرانه EF7 ایران خودرو مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم که ۵ اسب بخار قدرت کمتری نسبت به این موتور تنفس طبیعی دارد.

طرح فروش شاهین 3 دی 1401

شاهین با جعبه دنده ۵ سرعته دستی به مشتریان عرضه شده و در آینده نیز مدل گیربکس اتومات آن به بازار می‌آید. انتظار می‌رود که شاهین اتومات موتور ۱۶ سوپاپه و قوی‌تری داشته باشد.

سایپا شتاب ۰ تا ۱۰۰ شاهین را اعلام نکرده، اما بعضی تست‌های شخصی ۱۳ ثانیه را برای این سدان جمع و جور شهری ثبت کرده‌اند. در صورتی که اگر موتور شاهین ۱۶ سوپاپه بود، احتمالا در ۸-۹ ثانیه به به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی طرح فروش شاهین 3 دی 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    انشاالله در این دوماه سایپا شاهین را با موتور m16 و 16 سوپاپه وارد بازار کند و کروز کنترل هم نصب کنه . چون این از ایرادات شاهین و شرکت سایپاست

    پاسخ