;
coinex

طرح فروش دیگنیتی پرستیژ در بورس دی 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش دیگنیتی پرستیژ در بورس دی 1401 تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد. این خودرو توسط شرکت بهمن موتور برای عرضه در بورس کالا ارائه شده است.

طرح فروش دیگنیتی پرستیژ در بورس دی 1401 از روز دوشنبه، 5 دی‌ماه 1401 توسط شرکت “بهمن موتور” آغاز خواهد شد. این شاسی‌بلند زیبا برچسب قیمتی 997 میلیون تومانی دارد و در دو رنگ سفید و مشکی با پوششی خاص عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است، برندگان علاوه‌بر پرداخت هزینه خودرو، مبلغ 33 میلیون و 983 هزار و 902 تومان برای دیگر هزینه‌ها باید بپردازند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش آمیکو آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش دیگنیتی پرستیژ در بورس دی 1401

شرکت بهمن موتور در ادامه طرح فروش محصولات خود در بورس قصد دارد از روز ۵ دی ۱۴۰۱ حدود ۵۰۴ دستگاه شاسی بلند دیگنیتی پرستیژ را در بورس کالای ایران به مشتریان عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش جدید دیگنیتی پرستیژ در دی ماه ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:

طرح فروش دیگنیتی پرستیژ در بورس دی 1401

شرکت بهمن موتور در این طرح فروش ۵۰۴ دستگاه شاسی بلند دیگنیتی پرستیژ را در دو رنگ سفید (با تریم مشکی و قرمز) و مشکی (با تریم مشکی و قرمز) با قیمت پایه ۹۹۷ میلیون تومان در بورس به مشتریان عرضه می‌کند. در این طرح فروش درصد پیش پرداخت سفارش خرید حدود ۵۰ درصد در نظر گرفته شده و موعد تحویل این خودروها نیز ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.

مشتریان علاوه بر قیمت پایه دیگنیتی پرستیژ باید هزینه‌های ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها نظیر مالیات و عوارض شماره‌گذاری، تولید پلاک، بیمه شخص ثالث و هوشمندسازی کارت خودرو در مجموع به مبلغ ۳۳ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۹۰۲ تومان را پرداخت کنند.

گفتنی است در این طرح هر کد ملی فقط می‌تواند روی یکی از کدهای عرضه شده ثبت سفارش را انجام داده و به هر کد ملی یک دستگاه ارائه می‌شود. همچنین صدور سند و شماره‌گذاری نیز فقط به‌نام شخص خریداری خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش دیگنیتی پرستیژ در بورس دی 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر