;
coinex

دو قابلیت جدید و مهم پرس لاین معرفی شد

دو قابلیت جدید و مهم پرس لاین به پنل این سامانه اضافه شد. این ویژگی‌ها در بخش پنل سامانه و کاربری حرفه‌ای و سازمانی قابل مشاهده هستند.

دو قابلیت جدید و مهم پرس لاین به بخش کاربری حرفه‌ای و سازمانی و پنل این سامانه پرسشنامه آنلاین اضافه شد. اولین امکان، قابلیت اضافه کردن نوع سؤال پرداخت است که می‌توانید نوع سؤال پرداخت خود را انتخاب کنید و دومین امکان، ویژگی تبدیل گوگل‌فرم به پرس لاین است. این ویژگی زمانی به کار می‌آید که شما از قبل فرم‌هایی را گوگل فرم ساخته باشید.

بیشتر بخوانید:‌ رکوردشکنی ترافیک موتور جستجوی گوگل در فینال جام جهانی قطر 2022

معرفی دو قابلیت جدید و مهم پرس لاین

پلتفرم ساخت پرسش‌نامه آنلاین «پرس‌‌لاین» به تازگی دو قابلیت‌‌ مهم را به پنل خود اضافه کرده است. یکی از این قابلیت‌‌ها افزودن نوع سوال پرداخت است. به این ترتیب اگر فرم ثبت سفارش آنلاینی دارید که نیاز است از پاسخ‌‌دهنده مبلغی را دریافت کنید، از این پس در بخش کاربری حرفه‌‌ای و سازمانی «پرس‌‌لاین» می‌توانید از نوع سوال پرداخت در فرم‌‌های خود استفاده کنید.

دو قابلیت جدید و مهم پرس لاین معرفی شد

برای استفاده از این قابلیت از بخش سوالات، پرداخت را انتخاب کنید و در صورت داشتن یکی از پرداخت‌‌یارهای زیبال و زرین‌‌پال، می‌توانید اتصال به درگاه بانک خود را برقرار کنید، تا پاسخ‌‌دهنده بتواند مبلغ مورد نظر شما را به صورت ثابت یا بر اساس متغیرها و امتیاز، آنلاین پرداخت کند. دومین امکان جدید این پلتفرم، تبدیل گوگل فرم به پرس‌‌لاین است.

در صورتی که قبلا فرم‌‌هایی در گوگل فرم ساخته‌‌اید و در حال حاضر می‌خواهید از آنها در پنل پرس‌‌لاین استفاده کنید، می‌توانید با ورود به پنل کاربری‌‌ در پرس‌‌لاین، روی ساخت پرسش‌نامه جدید کلیک کنید و گزینه تبدیل گوگل فرم به پرس‌‌لاین را انتخاب کنید و با دادن اجازه به پرس‌‌لاین برای دسترسی به گوگل فرم خود، در عرض چند ثانیه پرسش‌نامه مورد نظرتان را به پرس‌‌لاین منتقل کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دو قابلیت جدید و مهم پرس لاین چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر