;
coinex

ردمجیک 8 پرو (Red Magic 8 Pro) رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصان فنی

برند نوبیا از سری جدید گوشی‌های گیمینگ خود با عنوان ردمجیک 8 پرو رونمایی کرد. این سری از نوبیا شامل دو گوشی Red Magic 8 پرو و Red Magic 8 پرو پلاس می‌شود.

بالاخره انتظارها به پایان رسید و برند نوبیا گوشی گیمینگ جدید خود یعنی Red Magic 8 Pro را به صورت رسمی معرفی کرد. در واقع این سری از نوبیا شامل دو گوشی متفاوت با عنوان‌های رد مجیک 8 پرو و رد مجیک 8 پرو پلاس می‌شود که مورد اول از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی تغذیه می‌کند و مورد دوم از یک باتری کوچکتر (5000 میلی آمپر ساعتی) با سرعت شارژ بیشتر (165 وات) برخوردار است.

مدل پلاس این گوشی از رم و فضای ذخیره سازی بیشتری بهره می‌برد، اما به طور کلی هر دو مدل از طراحی یکسان و ویژگی‌های مشابهی در بخش‌های مختلف مانند دوربین، عملکرد و نرم افزار برخوردار هستند.

همچنین هر دو دستگاه به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 و تراشه اختصاصی Red Magic R2 مجهز شده‌اند و از این رو در نمایش جلوه‌های بازی، جزئیات صدا و رنگ‌ و همچنین در بخش حساسیت لمسی و بازخورد لرزش لمسی، عملکرد و قدرت فوق العاده‌ای خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022

قیمت و مشخصات فنی ردمجیک 8 پرو (Red Magic 8 Pro)

سری رد مجیک 8 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 960 هرتزی است. این سری نیز درست مانند نسل قبلی خود یعنی Red Magic 7 Pro از یک دوربین سلفی زیر نمایشگر (16 مگاپیکسلی) برخوردار است و به همین دلیل هیچ گونه فضای خالی و سوراخی در بالای صفحه نمایش آن وجود ندارد.

ردمجیک 8 پرو

اگر چه کیفیت عکاسی در یک گوشی گیمینگ از اهمیت چندانی برخوردار نیست، با این حال در پنل پشتی هر دو گوشی یک ماژول دوربین سه گانه وجود دارد که در آن دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN5 سامسونگ با سنسور 1/1.57 اینچی و پیکسل‌های 1.0 میکرومتری جای گرفته است. در کنار دوربین اصلی یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز قرار گرفته است.

ردمجیک 8 پرو

اما آنچه در یک گوشی گیمینگ حائز اهمیت است، عملکرد آن حین بازی می‌باشد که این مسئله هم تا حد زیادی به سیستم خنک کننده گوشی بستگی دارد. خوشبختانه هر دو مدل Red Magic 8 Pro دارای مجموعه‌ای از خنک‌کننده‌های ICE 11.0، از جمله چندین لایه ورقه‌های گرافیتی و یک محفظه بخار سه بعدی با حجم 2068 میلی‌متر مکعب هستند.

فن جانبی این گوشی‌ها نیز با سرعت 20000 دور در دقیقه کار کرده و همچنین یک صفحه گرافیتی وظیفه محافظت از صفحه نمایش را بر عهده دارد که این خود تحول و پیشرفت عظیمی در دنیای گوشی‌های گیمینگ به حساب می‌آید.

ردمجیک 8 پرو

علاوه بر این، نوبیا بخش اتصال این سری را بهبود بخشیده و به منظور این کار 9 آنتن مجزا را در اطراف بدنه تعبیه کرده است. در بالا و پایین این گوشی‌ها نیز به ترتیب یک جک هدفون 3.5 میلی متری و یک پورت USB تایپ C دیده می‌شود. دو دکمه در سمت راست قرار گرفته که از نمونه برداری لمسی 520 هرتز پشتیبانی می‌کنند و یک تریگر نیز برای حالت گیمینگ در نظر گرفته شده است.

ردمجیک 8 پرو

همان طور که گفته شد Red Magic 8 Pro انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با طراحی 8C (هشت سلول مختلف برای مدیریت گرما) تامین می‌کند که این باتری بزرگ‌ترین باتری در میان تمام گوشی‌های رد مجیک به حساب می‌آید. این دستگاه همراه با یک شارژر 80 واتی عرضه می‌شود که طبق گفته نوبیا در مدت 35 دقیقه شارژ را از 0 به 100 درصد می‌رساند.

Red Magic 8 Pro پلاس نیز به منظور ارائه شارژ سریع ۱۶۵ واتی (بیشترین سرعت شارژ در تمام گوشی‌های رد مجیک) از یک باتری کوچک‌تر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت تغذیه می‌کند تا فضای لازم برای سخت‌افزار مناسب جهت پشتیبانی از توزیع برق و مدیریت ایمنی، فراهم شود.

قابل ذکر است که شارژر 165 واتی این مدل یک آداپتور GaN تایپ C دارد و به همین دلیل ممکن است نتواند به بازار جهانی راه پیدا کند چرا که به بررسی‌های دقیق از نظر ایمنی نیاز دارد.

ردمجیک 8 پرو

در حال حاضر گوشی نوبیا ردمجیک 8 پرو برای رزرو و پیش‌ سفارش موجود شده و قیمت آن نیز از 3999 یوان (حدود 575 دلار) شروع می‌شود. این گوشی در رنگ مشکی و در سه نسخه متفاوت با 8 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی تولید شده است.

گوشی نوبیا ردمجیک 8 پرو پلاس نیز در رنگ مشکی و سه نسخه متفاوت با 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی، 16 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم/ 1 ترابایت حافظه داخلی تولید شده و قیمت آن از 5199 یوان (حدود 747 دلار) شروع می‌شود. همچنین در صورتی که مایل به خریداری هر یک از این دو مدل با بدنه پشتی شفاف باشید باید حدودا 200 یوان (29 دلار) بیشتر پرداخت کنید.

فروش نهایی این گوشی‌ها از تاریخ 28 دسامبر و ساعت 10 صبح به وقت محلی آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق فروشگاه رسمی نوبیا و JD.com آن‌ها را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری ردمجیک 8 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام خسته نباشید
    الان سری پرو پلاس 8 شارژرش به بازار جهانی عرضه نمیشه همون شارژر پرو میذارن
    بعد سرعت شارژش همون نیم ساعت میشه
    مشکلیم که فک نکنم بره باتریش پیش بیاد

    پاسخ