coinex
otetmarket
propification.com

جبران تعهدات کارمانیا توسط کرمان موتور ؛ پرونده‌ای پرحاشیه که بعد از سه سال بسته شد!

بحث عدم تحویل خودروهای ثبت‌نامی کارمانیا به مشتریان هنوز حل نشده اما خبر جبران تعهدات کارمانیا توسط کرمان موتور اخیراً درمورد این موضوع منتشر شده است.

سال 98 کارمانیا در اطلاعیه‌ای از تصمیم خود رونمایی کرد. این شرکت متعهد شد که تولید خودروی بی وای دی اس 7 را از پایان تیرماه سال 98 شروع کرده و کلیه تعهدات خود در قبال مشتریان را ظرف مدت سه ماه اجرا کند؛ اما با گذشت 3 سال تعهدات معوق کارمانیا هنوز ایفا نشده است.

اکنون در خبر جدیدی از این خودروسازی و براساس اطلاعات منابع آگاه، ظاهراً قصد شرکت کرمان موتور در همکاری با کارمانیا این است که تعهدات معوق این خودروساز خصوصی را درباره محصولات BYD با محصولات خود ایفا کند. لازم به یادآوری است تعهدات معوق کارمانیا به علت خروج شرکت BYD از ایران اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: نماینده مجلس: خودروها را آب سوز کنید تا مشکل سوخت و آلودگی همزمان حل شود!

جبران تعهدات کارمانیا توسط کرمان موتور

ذکر این نکته حائز اهمیت است که اخیراً مالکیت شرکت کارمانیا با تغییر روبرو شده و گروه صنعتی کرمان خودرو به‌عنوان مالک جدید این خودروساز خصوصی شناخته شده است.

با این تغییر بزرگ، شرکت کرمان موتور در راستای بهبود وضعیت تأمین خودروی شرکت کارمانیا، کمک خواهد کرد تا با تأمین محصولات معوقه از سبد تولیدی خود، تعهدات معوقه کارمانیا را ایفا کرده و آن‌ها را به صفر برساند.

جبران تعهدات کارمانیا توسط کرمان موتور

براساس اطلاعیه منتشر‌شده جبران تعهدات کارمانیا توسط کرمان موتور انجام می‌پذیرد، در واقع این شرکت ضمن به‌روزرسانی تعهدات معوقه شرکت کارمانیا، آن‌ها را با محصولات خود و به قیمت قطعی جایگزین می‌کند. بر طبق این تصمیم، مشتریانی که مایل به جایگزینی تعهد خرید خودروهای BYD خریدار‌ی‌شده از شرکت کارمانیا با محصولات شرکت کرمان موتور نیستند، پس از انجام به‌روزرسانی، توانایی دریافت وجوه به‌روز‌شده خود را خواهند داشت.

از سوی بخش CRM این شرکت، نوبت و زمان فراخوانی مشتریان شرکت کارمانیا جهت انجام فرایند اداری به‌روزرسانی تعهدات معوقه اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جبران تعهدات کارمانیا توسط کرمان موتور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    اگر واقعا قرار بود کرمان موتور تعهدات شرکت کارمانیا رو گردن بگیره و معوض بده پس چرا از برج ۱۲ پارسال حواله تبدیل به جک s5را به تاریخ تحویل تیرماه ۱۴۰۱ از طریق اقای بهبودی به من داذند اما باز هم بعد از ۶ ماه تاخیر کرمان موتور زیر بار نمیره و حالا تغییر نظر دادند و آقای محمدی میگه بیا ۱۸۰ میلیون بهت بدیم برو

    پاسخ

    پرداخت هیچ وجه بیشتری از سوی مشتریانی که چهار سال الاف بوده اند قابل قبول نیست. فقط طبق عدد و رقم قرار داد باید تعهدات انجام بگیره. هیچ حرف جدید مسخره ای قابل قبول نیست. والسلام

    پاسخ