;
coinex

ردمی واچ 3 (Redmi Watch 3) رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ردمی واچ 3 به همراه مچ‌بند هوشمند ردمی بند 2 امروز در چین عرضه شد. این دو گجت هر دو از ابزارهای پوشیدنی هوشمند برند فرعی شیائومی هستند.

این دستگاه‌های پوشیدنی در کنار گوشی‌های سری ردمی K60 معرفی شده‌اند. واچ 3 به عنوان جانشین واچ 2 وارد بازار خواهد شد، در حالی که بند 2 ارتباطی با گروه اصلی خود که در سال 2020 عرضه شد، ندارد. در ادامه به مشخصات این محصولات پوشیدنی برند فرعی شیائومی خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: ردمی K60E رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

مشخصات ردمی واچ 3 و ردمی بند 2

برای شروع سراغ ردمی واچ 3 می‌رویم، صفحه نمایش مربعی شکل 1.75 اینچی AMOLED این ساعت هوشمند با رزولوشن HD و رفرش ریت 60 هرتز ارائه می‌شود. این صفحه نمایش 14.8 درصد نسبت به مدل قبلی خود بزرگتر و حداکثر روشنایی آن 600 نیت خواهد بود. در سمت راست آن دکمه‌ای تعبیه شده و همچنین این دستگاه تا عمق 50 متری ضد آب است.

Redmi Watch 3 مجهز به نمایشگر ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیاب خواب و استرس، تمرین تنفسی و مانیتور دوره قاعدگی زنان است. این دستگاه پوشیدنی از بیش از 120 تمرین ورزشی پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای GPS داخلی برای ردیابی فعالیت‌های خارج از منزل است.

ردمی واچ 3

ردمی واچ 3 دارای قابلیت تماس صوتی بلوتوثی، حالت SOS اضطراری و ویژگی‌های دیگر برای راحتی کاربران است. انرژی آن توسط یک واحد باتری 289 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که طبق ادعای ردمی تا 12 روز قابل استفاده خواهد بود.

در مورد ردمی بند 2، این دستگاه یک صفحه نمایش نسبتاً بزرگ 1.47 اینچی دارد که گفته می‌شود در مقایسه با نسل قبلی 76 درصد بزرگتر است. ضخامت آن 9.99 میلی متر بوده و هیچ دکمه‌ای ندارد. این دستگاه هم ضد آب است. این دستگاه گروه تناسب اندام دارای همان حسگرهای ردیابی سلامتی Redmi Watch 3 است. با این حال، از 30 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. Redmi Band 2 توسط یک باتری 210 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌شود که طبق ادعای ردمی تا 14 روز قابل استفاده است.

در خصوص قیمت باید گفت، ردمی واچ 3 در رنگ زیبای مشکی و سفید عاج‌ فیلی عرضه می‌شود و قیمت آن 499 یوان (72 دلار) است. ردمی بند 2 هم 22 دلار قیمت دارد و در رنگ‌های مشکی نیمه‌شب و سفید رویایی عرضه می‌شود. هر دو دستگاه از امروز برای خرید در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات ردمی واچ 3 و ردمی بند 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر