;
coinex

وزیر کار: انتخاب نحوه دریافت یارانه با مردم است / 11 قلم کالا برای طرح کالابرگ در نظر گرفته شده است

وزیر کار کشور اظهاراتی درباره پیش بینی 11 کالا برای اجرای طرح کالابرگ، انتخاب نحوه دریافت یارانه و امکان ثبت نام جاماندگان یارانه بیان کرده است.

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه دیروز هیات دولت، درباره برخی برنامه‌های این وزارت‌خانه اعلام کرد: «11 کالا برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی پیش‌بینی شده است. کسانی که تحت هر شرایطی یارانه خود را دریافت نکردند، می‌توانند به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه و ثبت‌نام کنند».

بیشتر بخوانید: راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار برای استفاده زودتر از موعد از یارانه

برنامه وزارت کار برای انتخاب نحوه دریافت یارانه

وزیر رفاه همچنین افزود: «حدود 11 قلم کالا پیش‌بینی شده است که انتخاب این کالاها هم اختیاری است. یعنی یک فرد می‌تواند با تمام یارانه‌اش برنج یا کالاهای پروتئینی بخرد».

انتخاب نحوه دریافت یارانه

علاوه بر این مرتضوی خاطرنشان کرد: «وزارت تعاون با همکاری بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و وزارت صمت سامانه‌ای طراحی کرد که در چند شهرستان هرمزگان آزمایشی اجرا شدند». او صحبت‌های خود را به این صورت ادامه داد: «اکنون این آمادگی وجود دارد تا در گستره استان هرمزگان به صورت اختیاری انجام شود؛ یعنی مردم می‌توانند یارانه نقدی بگیرند یا کالا خرید کنند». وزیر تعاون همچنین ادامه داد:

«در یک ماه گذشته خدمات ویژه‌ای به بازنشستگان ارائه شد. انعقاد بیمه تکمیلی با افزایش 80 درصدی شرح خدمات و 120 درصد اعتبار نقدی، هدیه دولت بود. واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به همراه یک ماه معوق سایر سطوح از دیگر اقدامات وزارت کار بود».

در پایان مرتضوی درباره پرداخت حقوق بازنشستگان وعده داد: «تلاش‌مان این است تا منابع‌مان را به موقع برای پرداخت حقوق بازنشستگان آماده کنیم».

بیشتر بخوانید:

بعد از جنجال‌های بسیار در خصوص پرداخت یا عدم پرداخت یارانه نقدی، نهایتا انتخاب نوع دریافت یارانه به مردم واگذار شده است! به نظر شما کالابرگ طرح موفقی خواهد بود؟ شما کدام شیوه دریافت یارانه را ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر