;
coinex

موعد تحویل خودروهای وارداتی چندروزه است؟

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اعلام موعد تحویل خودروهای وارداتی از ورود 100 هزار دستگاه خودرو به کشور تا پایان سال خبر داد.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به موعد تحویل خودروهای وارداتی افزود که خودروهای وارداتی در روزهای آینده فروخته خواهند شد. او در مورد آمار ثبت سفارش خودروها نیز اعلام کرد که 27 هزار دستگاه خودرو تا به امروز ثبت سفارش شده و تا پایان هفته این میزان به 40 هزار دستگاه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: عرضه چانگان CS35 بورس کالا در هفته آینده

موعد تحویل خودروهای وارداتی

لازم به ذکر است از روز شنبه 4 دی 1401 پس از 4 سال سرانجام واردات خودرو مجدداً آغاز شده و نخستین محموله خودروهای وارداتی به بندر لنگه رسیدند و فرایند تخلیه آن نیز انجام شد. علاوه بر این مسئولان مربوطه اعلام کردند خودروهای دیگری نیز از مبدا کره‌جنوبی، ژاپن و چین در حال حرکت به مقصد ایران هستند.

سخنگوی وزارت صمت در ادامه اظهارات خود درباره فرایند تحویل خودروها اشاره کرد که همزمان با ثبت سفارش خودروها، فرایند عرضه و فروش آن‌ها نیز به‌شکل تحویل فوری و سه ماهه از هفته سوم دی ماه در بورس کالا شروع خواهد شد. لذا بنابر ادعای قالیباف فرایند واردات خودرو با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت تا طبق برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته نزدیک به 100 هزار دستگاه خودرو را تا پایان سال به کشور وارد شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره موعد تحویل خودروهای وارداتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو  در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر