;
coinex

آپدیت اندروید 13 گلکسی A04s منتشر شد [+بروزرسانی One UI 5.0]

آپدیت اندروید 13 گلکسی A04s نیز منتشر شد تا سامسونگ به روند سریع انتشار رابط کاربری One UI 5.0 و اندروید 13 برای تمام گوشی‌های میانرده و پایین‌رده جامعه عمل بپوشاند.

سامسونگ در نظر دارد تا پیش از پایان سال 2022، تمام گوشی‌های هوشمند فعال خود را به رابط کاربری One UI 5 به روز کند. در واقع این شرکت حتی رکوردهای پیشین خود در خصوص انتشار سریع آپدیت را نیز شکسته است. این غول کره‌ای دنیای فناوری از اواخر اکتبر سال جاری ده‌ها مدل از گوشی‌های خود را به جدیدترین نسخه رابط کاربری خود مجهز کرده است.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 گلکسی A13 منتشر شد [+بروزرسانی One UI 5.0]

انتشار آپدیت اندروید 13 گلکسی A04s

جدیدترین گوشی سامسونگ که رابط کاربری وان یو‌آی 5 و اندروید 13 را دریافت کرده است گلکسی A04s است. این محصول پایین‌رده و ارزان قیمت چندی پیش با اندروید 12 عرضه شد و حالا بروزرسانی جدید با شناسه A047MUBU1BVK5 برای آن دردسترس قرار گرفته است.

در حال حاضر نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ مبتنی بر اندروید 13 برای کاربران این دستگاه در کشور پاناما منتشر شده است و یحتمل به زودی برای دیگر کشورها و کاربران دیگر نیز عرضه می‌شود. از آنجا که این دستگاه یک گوشی اقتصادی محسوب می‌شود، نسخه One UI Core 5 را دریافت می‌کند.

آپدیت اندروید 13 گلکسی A04s منتشر شد [+بروزرسانی One UI 5.0]

این آپدیت زیرمجموعه‌ای از ویژگی‌های نسخه کامل رابط کاربری جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. افزون بر این پچ امنیتی نوامبر 2022 نیز با این بروزرسانی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتشار آپدیت اندروید 13 گلکسی A04s چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر