;
coinex

پرتاب ماهواره جاسوسی جدید اسرائیل به فضا ؛ جاسوسی از ایران، اولین اقدام نتانیاهو بعد از تشکیل دولت!

گزارش‌هایی مبنی بر پرتاب ماهواره جاسوسی جدید اسرائیل به فضا منتشر شده که به نظر ماهواره «إیروس C-3» برای جاسوسی از ایران و سوریه به فضا پرتاب شده است.

روزنامه القدس العربی در گزارشی، خبر از پرتاب ماهواره جاسوسی جدید اسرائیل به فضا با نام «إیروس C-3» داده است. این ماهواره از پایگاه نیروی هوایی وندنبرگ در کالیفرنیا پرتاب شده است. شبکه عبری زبان «i24new» در این باره اظهار داشت که هدف این ماهواره جدید انجام تصویربرداری برای شرکت اسرائیلی «Imagist International» است.

بیشتر بخوانید: جاسوسی از خبرنگاران توسط تیک تاک رسما تایید شد!

پرتاب ماهواره جاسوسی جدید اسرائیل به فضا

این شبکه همچنین تاکید داشت که این ماهواره به عنوان بخشی از پروژه ماهواره‌های جاسوسی اسرائیل خواهد بود. طبق این گزارش، این ماهواره پیش از انتقال به آمریکا، مورد آزمایش‌های نهایی در صنعت هوانوردی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. این ماهواره توسط موشک فالکون 9 شرکت «اسپیس ایکس» متعلق به ایلان ماسک به فضا پرتاب شد.

این شبکه همچنین در ادامه گزارش خود، اشاره‌ای به فعالیت شرکت اسرائیلی «Imagist International» داشته است. این شرکت تصاویر و خدمات ماهواره‌ای ارائه می‌کند و معمولاً تصاویری از تأسیسات هسته‌ای ایران یا آثار خسارات به سایت‌هایی که در حملات هوایی اسرائیل در سوریه مورد هدف قرار گرفته‌اند، منتشر می‌کند. براساس این گزارش، ماهواره مذکور توسط صنایع هوافضای رژیم صهیونیستی تولید و بسیار پیشرفته بوده و برای نظارت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از همین‌رو تصاویری با وضوح بالا ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پرتاب ماهواره جاسوسی جدید اسرائیل به فضا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر