;
coinex

رویداد گلکسی آنپکد 2023 ؛ هرآنچه از نخستین رویداد سامسونگ در سال 2023 انتظار داریم

طی هفته‌های آینده، بزرگ‌ترین مراسم سامسونگ موسوم به رویداد گلکسی آنپکد 2023 برگزار و از سری جدید پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی S23 رسما رونمایی خواهد شد.

همه ما از رویداد‌های هیجان انگیز سامسونگ موسوم به آنپکد با خبر هستیم. سامسونگ همیشه در نوآوری پیشرو بوده و مراسم مذکور نیز هرساله یکی از بهترین گزینه‌ها برای نمایش محصولات این شرکت تلقی می‌شود.

اگر اهل تکنولوژی باشید حتما می‌دانید که مراسم گلکسی آنپکد رویدادی است که علاقه‌مندان به فناوری بی صبرانه منتظر برگزاری آن هستند زیرا طی آن جدیدترین دستگاه‌های سامسونگ به نمایش درمی‌آیند. همچنین دو رویداد Unpacked معمولاً در ماه‌های فوریه و آگوست هر سال برگزار می‌شود. همان‌طورکه انتظار می‌رفت، این رویه در سال ۲۰۲۳ نیز به همین شکل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: طراح سابق مرسدس بنز برای طراحی گوشی‌های سامسونگ استخدام شد!

رویداد گلکسی آنپکد 2023

محوریت رویداد Unpacked که در ماه فوریه برگزار می‌شود عمدتاً مربوط به گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ است. سری گلکسی تب اس نیز در این رویداد هر دو سال یک بار عرضه می‌شود.

در سال ۲۰۲۲ سامسونگ در جریان رویداد آنپکد فوریه، سری Galaxy S22 و  Galaxy Tab S8 را معرفی کرد. همچنین به خاطر داشته باشید که رویداد فوریه در هفته اول ماه برگزار می‌شود.

یکی از مدیران ناشناس سامسونگ تایید کرده که رویداد Unpacked فوریه 2023 قرار است سری گلکسی اس 23 را معرفی کند. این مراسم احتمالا بین 1 تا 7 فوریه و به جای لاس وگاس در شهر سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد.

رویداد گلکسی آنپکد 2023 ؛ هرآنچه از نخستین رویداد سامسونگ در سال 2023 انتظار داریم
رویداد گلکسی آنپکد 2023

درحال حاضر، شایعات زیادی حول مراسم آینده‌ی سامسونگ منتشر شده است. در این مقاله قصد داریم تمام اطلاعات درباره رویداد Galaxy Unpacked 2023، از تاریخ احتمالی آن تا محصولاتی که می‌توانیم انتظار معرفیشان را داشته باشیم را به صورت خلاصه دراختیار شما قرار دهیم. بنابراین، اگر به آخرین اخبار رویداد آنپکد سامسونگ علاقه‌مند هستید، این مقاله را از دست ندهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد مورد انتظار تا انتها با ما همراه باشید.

طبق انتظارات، گلکسی آنپکد بعدی در هفته اول فوریه (۲۰۲۳) برگزار خواهد شد. همچنین انتظارات به پایان خواهد رسید و پرچمدار قدرتمند و تازه نفس سامسونگ یعنی خانواده گلکسی اس 23 همزمان با جریان رویداد معرفی خواهند شد.

گفتنی است در آخرین رویداد Unpacked سامسونگ که در ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ برگزار شد ، گلکسی زد فولد ۴، گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی واچ ۵ معرفی شدند. در ادامه، لیستی از محصولاتی که احتمالا طی مراسم آنپکد ۲۰۲۳ رونمایی می‌شوند، آمده است.

خانواده گلکسی اس 23

با اطلاعاتی که تاکنون به بیرون درز کرده و البته طبق سنت هرساله کره‌ای‌ها، رونمایی از سری جدید پرچمدار سامسونگ یعنی اس 23 در این رویداد قطعی به نظر می‌رسد.

در رویداد آتی سامسونگ، پرچم‌داران جدید این شرکت یعنی گلکسی S23 ،S23 پلاس و S23 اولترا به نمایش گذاشته خواهند شد. به نظر می‌رسد گوشی‌های مذکور دارای جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2، عمر باتری بهبود یافته و نمایشگرهای بهتر باشند.

یکی از بزرگ‌ترین سنت شکنی‌ها تا به امروز برای سری گلکسی اس در سال ۲۰۲۲ اتفاق افتاد؛ جایی که سامسونگ طراحی گلکسی اس ۲۲ اولترا را به کل تغییر داد تا آن را بیشتر به سری گلکسی نوتی که از سبد محصولات خود حذف کرد، شبیه کند. بدین‌ترتیب طراحی آن به‌صورت مستطیلی تغییر پیدا کرد و با S Pen‌ به بازار عرضه شد.

رویداد گلکسی آنپکد 2023 ؛ هرآنچه از نخستین رویداد سامسونگ در سال 2023 انتظار داریم
رویداد گلکسی آنپکد 2023

البته مانند سال قبل دیدیم که طراحی گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس در مقایسه با مدل‌های قبلی تغییر چندانی نکرد. پیش‌بینی می‌شود که به احتمال زیاد سامسونگ این استراتژی را مجدداً در سال ۲۰۲۳ تکرار کند.

اگر اینطور باشد، گلکسی اس ۲۳ اولترا نیز بسیار شبیه گلکسی اس ۲۲ اولترا خواهد بود و از سوی دیگر، گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس نیز از لحاظ ابعاد و طراحی تغییر چندانی نخواهند کرد و احتمالاً تنها تغییر مهم آن‌ها طراحی مجدد ماژول دوربین، مشابه مدل اولترا خواهد بود.

انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۳ حداقل ۸ گیگابایت رم، حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، صفحه‌نمایش 1440P با حداکثر نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۱۲۰ هرتز داینامیک، ظرفیت باتری حداقل ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت و سرعت شارژ سیمی حداقل ۴۵ وات داشته باشد. افزون‌براین، پیش‌بینی می‌شود که در پنل پشت از چهار حسگر با دو دوربین تله‌فوتو و دوربین اصلی مجهز به حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی یا بیشتر بهره ببرد.

همچنین در سمت دیگر، حدس و گمان‌هایی مبنی بر وجود حسگر یک اینچی 200 مگاپیکسلی در پشت پرچمدار غول پیکر سامسونگ یعنی اس 23 اولترا وجود دارد. ظاهرا کره‌ای‌ها نیز مانند کاربران نسبت به تراشه خود یعنی اگزینوس، اندکی دلسرد شده‌اند و در تصمیمی تاریخی، بلاخره پرچمدار جدید خود را در تمامی بازارهای دنیا تنها با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 عرضه خواهند کرد. همچنین گفته می‌شود مدل سفارشی این تراشه برای گلکسی اس ۲۳ در کارخانه‌های سامسونگ ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون تومان [دی 1401]

گلکسی تب اس 9

گلکسی Tab S8 همراه با سری گلکسی S22 در فوریه ۲۰۲۲ معرفی شد. همچنین نسل پیشین آن، یعنی Tab S7 و S7 پلاس در آگوست ۲۰۲۲ همراه با زد فولد ۲ در معرض دید عموم مردم قرار گرفت. این نشان‌دهنده‌ی الگوی رونمایی سامسونگ برای تبلت خود است.

رویداد گلکسی آنپکد 2023 ؛ هرآنچه از نخستین رویداد سامسونگ در سال 2023 انتظار داریم
رویداد گلکسی آنپکد 2023

در حال حاضر، نمی‌توانیم ۱۰۰ درصد مطمئن باشیم که خانواده گلکسی تب اس ۹ سه عضو مختلف خواهد داشت یا خیر چراکه همچنین اطلاعات زیادی در مورد مشخصات یا ویژگی‌های آن فاش نشده است. اما باید اعتراف کنیم که نمی‌توان از امکان رونمایی از نسل جدید تبلت‌های سامسونگ در رویداد آنپکد چشم پوشی کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های سامسونگ 2022

گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 پرو

نمی‌توان گفت که گلکسی واچ 5 بهترین ساعت هوشمند سال 2022 بوده است، مشکلاتی در طراحی این محصول وجود داشت که باعث نارضایتی خریداران شد. به عنوان مثال، در زمان عرضه، سامسونگ ادعا کرد که ساعت جدیدش تا 50 ساعت عمر باتری دارد، اما بعدا بررسی‌ها نشان داد که ظرفیت آن تنها حدود 24 تا 36 ساعت است.

رویداد گلکسی آنپکد 2023 ؛ هرآنچه از نخستین رویداد سامسونگ در سال 2023 انتظار داریم
رویداد گلکسی آنپکد 2023

اگرچه ممکن است سامسونگ ساعت هوشمند جدیدش را در مراسمی دیگر معرفی کند اما به هر حال انتظار داریم گلکسی واچ سری 6 عمر باتری بیشتر، قابلیت شارژ سریع‌تر، حافظه داخلی بیشتر و اتصال 5G  را با خود به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

سایر محصولات احتمالی رویداد آنپکد 2023

محصولات دیگری نیز وجود دارند که ممکن است در آنپکد بعدی ببینیم، اما در مورد این موضوع مطمئن نیستیم. از آن جمله می‌توان به گلکسی بادز به روز شده اشاره کرد. ما از دیدن آن هیجان‌زده هستیم، زیرا نسل فعلی آن یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم به حساب می‌آید.

در سال 2023، انتظار داریم Galaxy Buds 3 به چهار وعده اصلی عمل کند: عمر باتری بهبود یافته، تاخیر کمتر، برد بی‌سیم بیشتر و صدای فراگیر بهبودیافته که تجربه‌ای شبیه به کنسرت را شبیه‌سازی می‌کند.

رویداد گلکسی آنپکد 2023 ؛ هرآنچه از نخستین رویداد سامسونگ در سال 2023 انتظار داریم
رویداد گلکسی آنپکد 2023

جدا از موارد ذکر شده، لپ تاپ تاشو سامسونگ نیز یکی از گزینه‌هایی است که ممکن است در آینده شاهد معرفی آن باشیم. البته هنوز اطلاعات کافی از این محصول منتشر نشده است، اما شاید سامسونگ در مراسم آنپکد ما را شگفت زده کرده و آن را معرفی کند.

احتمالاً رویداد آنپکد آگوست، رویداد رونمایی از گوشی‌های تاشو بعدی سری گلکسی Z باشد. البته هنوز نمی‌توان در مورد این تلفن‌های هوشمند چیزی گفت زیرا اطلاعات خاصی در دست نیست.

در نهایت لازم به ذکر است که در سال 2022 شاهد سه رویداد آنپکد بودیم. امسال در اقدامی عجیب، در سومین رویداد دستگاه‌های سری گلکسی A رونمایی شدند. این اولین بار بود که سامسونگ رویدادی انحصاری برای سری گلکسی A برگزار کرد. با این احتمالات، ممکن است در سال 2023 نیز شاهد رویداد مشابهی برای سری گلکسی A باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رویداد گلکسی آنپکد 2023 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از رسانه تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر