coinex
راهنمای خرید تکراتو

مونتاژ خودروهای برقی هیوندای در عربستان انجام می‌شود

وزارت صنعت عربستان سعودی خبر از امضای تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر مونتاژ خودروهای برقی هیوندای در عربستان داده و اعلام کرد که به‌زودی این مهم انجام می‌شود.

وزارت صنعت و منابع معدنی عربستان سعودی در بیانیه‌ای خبر از مونتاژ خودروهای برقی هیوندای در عربستان با همکاری شرکت خودروسازی هیوندای موتور کره جنوبی طبق یک تفاهم‌نامه امضا شده در جهت پیشبرد اهداف برنامه چشم‌انداز 2030 داده است.

بیشتر بخوانید: واردات چانگان CS35 پلاس توسط سایپا قطعی شد [+مشخصات و قیمت چانگان CS35 پلاس در ایران]

مونتاژ خودروهای برقی هیوندای در عربستان

در راستای اهداف سند چشم‌انداز 2030، کشور عربستان سعودی می‌خواهد سطح بومی‌سازی بخش خودروسازی را به‌طور وسیعی بهبود ببخشد و با ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ظرفیت‌های داخلی، اهداف استراتژی ملی صنعت را ارتقا دهد.

مونتاژ خودروهای برقی هیوندای در عربستان

براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین عربستان سعودی و هیوندای منعقد شده، یک کارخانه مونتاژ کامل با سیستم CKD برای خودروهای الکتریکی و موتورهای احتراق داخلی (درون‌سوز) در این کشور ساخته می‌شود. وزارت صنعت و منابع معدنی عربستان ضمن اشاره به تمایل بسیار زیاد شرکت هیوندای برای بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشترک با این کشور اعلام کرد که به‌زودی مونتاژ خودروهای برقی هیوندای در عربستان انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مونتاژ خودروهای برقی هیوندای در عربستان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر