;
coinex

راه‌اندازی سامانه مالیات بر مشاغل خودرو تا پایان سال 1401

راه‌اندازی سامانه مالیات بر مشاغل خودرو تا پایان سال 1401 اجرایی می‌شود. این شیوه جدید دریافت مالیات از مشاغل خودروست.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در جلسه ستاد هوشمندسازی مالیاتی از راه‌اندازی سامانه مالیات بر مشاغل خودرو تا پایان سال 1401 خبر داد. وی عنوان کرد که در نظر داریم تا سازمان‌ها، نهادها و مشاغل دیگر را نیز در این سامانه پشتیبانی کنیم. این دسته از فعالیت‌ها در راستای تکریم ارباب‌رجوع و فرار از مالیات صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: نماینده مجلس: دولت مانع از کاهش قیمت خودرو می‌شود!

راه‌اندازی سامانه مالیات بر مشاغل خودرو تا پایان سال 1401

براساس اعلام سازمان امور مالیاتی، داوود منظور در جلسه ستاد هوشمندسازی مالیاتی اظهار کرد:

سازمان امور مالیاتی کشور رویکرد خود را در راستای هوشمندسازی و تبدیل تمامی فرآیندهای سازمان به خدمات و فرآیندهای الکترونیکی تعیین کرده و در همین راستا برنامه ریزی شده تا با ایجاد و قراردادن سامانه‌های الکترونیکی مانند قطعه‌های پازل مالیاتی در کنار یکدیگر، اهداف اصولی مانند تکریم ارباب رجوع و مقابله با فرار مالیاتی را محقق سازیم.

راه‌اندازی سامانه مالیات بر مشاغل خودرو تا پایان سال 1401

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور افزود: «امسال چند خدمت مهم مالیاتی به صورت الکترونیک فعال شده‌اند و انتظار این است که در ادامه مسیر هوشمندسازی نظام مالیاتی، تا پایان سال جاری سامانه مالیات بر مشاغل خودرو به صورت مودی محور تهیه و راه اندازی شود و مودیان بتوانند بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان، نسبت به مشاهده و پرداخت مالیات خودرو خود، اقدام کنند.»

وی اضافه کرد:

اکنون به دنبال اتصال دیگر سازمان‌ها و نهادها به سازمان امور مالیاتی برای تجمیع و پالایش داده‌های شغلی، شرکتها، معادن، کسب و کارها و … هستیم تا نیاز مردم و مودیان به مراجعات حضوری به ادارات امور مالیاتی در سراسر کشور برطرف شده و مردم بتوانند از راه دور و با مراجعه به پورتال ملی مالیات تمامی نیازهای خود را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی سامانه مالیات بر مشاغل خودرو تا پایان سال 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر